KEYİFLİ OKUMALAR.
Camila'nın Bakış Açısı:
Bu sabahtan beri yatağımda kalın battaniyeme sarılı yatıyorum. Dinah ve ben evde kalmanın benim için daha iyi olacağını düşündük. Benim için dersleri kaçırmasını istemedim ama benimle kalması için ısrar etti. Diğer öğrencilerden notlarını göndermelerini isteyeceğini söyledi. Bazen Normani ile Lauren hakkında konuşmak için evden çıkıyordu. Dinah birçok kez benimle onun hakkında konuşmaya çalıştı ama hiçbir şey duymak istemediğim için her seferinde sözünü keserdim. Yalnız kaldığım anda onu tekrar düşünmeye başladım ve bilmeden ağladım.
Masada oturmuş Dinah'ın yemek hazırlamasını bekliyordum. Televizyonu açmış ve bunun bana arkadaşlık edeceğini ve onu düşünmemi engelleyeceğini söylemişti. En sevdiğim dizi yayındayken bile mutluluğu bulamadım. Daha önce duş almaya gittim ve aynaya refleks olarak baktım. Zavallı halimi gördüm, bir hiçe benziyordum. Gözlerim kızarmış ve şişmiş, dudaklarım çatlamış ve saçlarım dağınıktı. Ve felaketten sonraki ilk gündü, yarın nasıl görüneceğimi hayal bile edemiyorum.
"Chacho, hadi yiyelim!" masaya farklı tavuk yemekleri koydu.
"Dinah, bana bir sürü farklı yemek hazırladığını söylemiştin."
"Eh, evet, bunlar farklı yemekler. Sorun ne?"
"Sadece tavuk var." sözlerime gücenerek tekrar aşırı tepki verdi.
"Bunu nasıl söylersin? Kızarmış tavuk, kızarmış tavuk, marine edilmiş tavuk ve panelenmiş tavuk olduğunu belirtmek isterim." Onun saçmalıklarına iç geçirdim. Bazen kim daha büyük diye merak ediyorum.
Yemeğe başladık, Dinah tavuğun ne kadar gevrek, yumuşak ve sulu olduğunu söyleyerek tadını çıkarıyor ve dua ediyordu. Benden farklı olarak, hiç iştahım yoktu. Tabağımdaki kavrulmuş tavuk buduna el yordamıyla bakıyordum. Dinah çok uzun süre sessiz kaldığımı fark etti. Elimi tuttu ve hafifçe sıktı, bu da kafamı bulutların arasında görmekten geri adım attı.
"Ah, üzgünüm... Bir şeyler düşünüyordum ama sakın-"
"Camila, sorun değil. Rahatlamaya çalış ve kendini yorma..."
"Teşekkürler Dina..."
"Hadi her şey soğumadan yiyelim!"
Tekrar yatağa dönmüştüm. Dün geceden beri telefonumu kapatmıştım ve o zamandan beri henüz açmamıştım. Ondan yüzlerce arama ve mesaj alacağımı biliyorum. Dün gece, bana yalan söylemesi beni gerçekten üzdü ve onu derinden hayal kırıklığına uğrattım. Ama dürtü çok çekiciydi, vücudum çoktan gitmişti, kendimi onu açıp telefonumu kontrol ederken buldum. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, 145 cevapsız arama ve 79 mesaj. Okuyabilirim,
"Konuşmamız gerek. Camila, seni özledim. Tartışabilir miyiz? Seni seviyorum... Seni özledim..." Mesajları okurken ellerim üşümüştü. Onu umutsuzca özlüyordum ama şu an için onu affedemeyecek kadar kızgın ve kırgındım.
Lauren'la birlikte çektiğimiz farklı fotoğraflara bakarak yatağıma uzandım. Birkaç kez gülümserken buldum kendimi ama her seferinde aklıma gizemli kızla olan fotoğrafları geliyordu ve bu çok acı vericiydi.
Lauren'in Bakış Açısı:
Bütün gece ayaktaydım ve sarhoştum. Camila ile kavga ettikten sonra eve gittim ve yine bir bardak alkolle kendime zarar vererek içmeye başladım. Kanamaya başladım ama kendimi iyileştirmeye bile zahmet etmedim çünkü acı duygusal olarak daha güçlüydü. Yanağından bir damla yaş aktığını gördüğümde kalbim bin parçaya ayrılmıştı. Bencil hissettim, en sevdiğim kızı ağlattım. Hepsi saflığım yüzünden Keana'nın evine asla gitmemeliydim. Veronica'yı dinlemeliydim, o haklıydı ve ben yanılmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeker Baba ( Camren G!P )
De TodoBir hukuk öğrencisi olan Camila Cabello, her gün geçimini sağlamak için mücadele eder. Yaşındaki diğer gençlerin aksine, asla kulüplere gitmez, bu nedenle sabaha kadar asla içmez. Bunun yerine, her gün okuldan sonra şikayet etmeden çalışıyor. Ancak...