50.Bölüm

358 25 0
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR.

Camila'nın Bakış Açısı:

"Dinah, sana alışverişi kendim yapabileceğimi söylemiştim... Evet, oraya gittiğimde merak etme, istersen seni ararım!... Lauren işte, istemedi. bugün geliyorum.... Evet Dinah... tekrar hatırlat, sen benim en iyi arkadaşım mısın yoksa annem mi?.... Ben de seni seviyorum!"

Dinah beni aradığında huzur içinde alışveriş yapıyordum. Sırf hamile olduğum için orada tek başıma ne yaptığımı anlamadı. Evde kalmamı ve günün geri kalanında hareket etmememi istiyor. Hamile kaldığımdan beri annem ve Dinah her şeyi dramatize ediyor. İki gün önce su dolu bir tencereyi kaldırdım ve annem az önce yaptığımın tehlikeli olduğunu söylediği için bana bağırmaya başladı. Hamile bir kadın olmak kesinlikle düşündüğümden daha karmaşık. Lauren ve benim için bu akşam akşam yemeği için ne yapabileceğimi düşünerek süpermarketin çeşitli bölümlerinde dolaşıyordum. Lauren'dan bahsetmişken, beni arıyordu.

"Merhaba Lo!"

"Hey bebeğim, neredesin?"

"Süpermarketteyim, evde kalmak istemedim ve ayrıca buzdolabı da boşalmaya başladı. O yüzden alışveriş yapıyorum, bu arada bu akşam yemek ister misin?"

"Bana söyleyebilirdin Camz! Tek başına dışarı çıkmanı istemediğimi biliyorsun, başına bir şey gelebilir."

"Lauren, kendime nasıl bakacağımı biliyorum."

"Biliyorum üzgünüm." kahretsin, ruh halim kontrolden çıktı, bu yüzden çevremdeki insanlara kolayca kızıyorum.

"Öyle demek istemedim aşkım... Neden şimdi ofisinde sana katılmıyorum? Böylece eve birlikte gidebiliriz?"

"Tamam, birazdan vardığında bana mesaj at, seni binanın girişinde bekleyeceğim."

"Tamam, görüşürüz! Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum, karşıdan karşıya geçerken dikkatli ol." Alışveriş sepetimi aldım ve bu gece için ihtiyacım olan son şeyleri almak için acele ettim. Salata için birkaç kutu ton balığı almam gerekiyordu ama ne yazık ki mağaza onu rafın en üstüne koymuştu ve benim küçük bedenimle bu mümkün olmayacaktı. Tabure var mı diye etrafıma bakındım ama vakit kaybetmek istemediğim için parmak uçlarında yürüdüm ve kutuya ulaşmak için kolumu uzatabildiğim kadar uzattım. Parmaklarım makaleye dokundu ama daha da kötüydü çünkü onu geri taşıdım. Aniden bir kol belirdi ve kutuyu kolayca tuttu.

"Ah merhaba Camila." bana kutuyu verdi ve ben de ona çabucak teşekkür ettim.

"Hey Shawn, yardımın için teşekkürler. Burada ne yapıyorsun?"

"Öğle yemeği için bir şeyler almak istedim. Lauren'la birlikte değil misin?"

"O ofiste, ama şimdi ona katılacağım."

"Mükemmel çünkü birkaç gün içinde Kanada'ya gitmeden önce her şeyin nasıl gittiğini görmek için şirkete uğramak üzereydim, o yüzden seni götürmeme izin ver. Lauren seninle karşılaştığımı öğrenirse ve ben sana teklif etmedim. benimle git, o bana bir canavar olduğumu söyleyecek." Birkaç saniye onun teklifini düşündüm, başka biri olurdu, tereddüt etmezdim ama Lauren'in Shawn'dan nefret ettiğini bilerek, bilmiyorum. Onunla benimle yürümektense yalnız yürümemi mi tercih ederdi bilmiyorum. Ama zaman kaybetmek istemedim ve erkekler bir kızın hamile olduğunu öğrendiklerinde tüm ilgilerini kaybederler.

"Evet tabi." Şimdi Shawn'ın arabasındaydık. Her şey temizdi, koltuklar sanki araba yeniymiş gibi mükemmel durumdaydı. Haberleri dinliyorduk ki gazeteci aniden genç kızların esrarengiz kaybolmalarıyla ilgili soruşturmaya yaklaştı. Shawn'ın gergin olduğunu hissettim ama gerçekten dikkat etmedim. Shawn radyoyu kapattığında gazeteci bilgi almak üzereydi.

Şeker Baba ( Camren G!P )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin