26.Bölüm

480 33 4
                                    


Bu bölüm 0537706havvanur için gelsin.

KEYİFLİ OKUMALAR.

Camila'nın Bakış Açısı:

Lauren ile harika bir hafta sonu geçirdim. Hayatımda ilk kez seyahat ettim ve çok iyi hissettiriyor. Sonunda paraşütle atlayabildiğime inanamıyorum. Hep bunun hayalini kurdum ve yaptığım için hayal kırıklığına uğramadım. Ayrılmadan önce Lauren hala beni baştan çıkarmayı başardı ve ben buna karşı koyamadım. Ancak onu tahrik etmemeye veya uyandırmamaya çalıştım çünkü artık ağrım olmamasına rağmen hala hassastım. Daha da azgındı, yorulmadığım sürece beni parmaklamaktan vazgeçmeyecekti. Daha sonra duş almaya gitmiştim ama aynanın önünde durdum ve vücudumu görünce şok oldum. Lauren her yerde üzerimde iz bırakmıştı, Amazon ormanlarında bir maceradan çıkmış gibi görünüyordum. O zaman onu öldürmek istedim ama böyle agresif olduğunda süper seksi olduğunu düşündüm. Her neyse, umarım bu hafta dinlenebileceğim. İlişkimiz yavaş yavaş gelişiyor ve bu kötü bir şey değil. Anneme Lauren ve benim Jeju'da çektiğimiz fotoğrafları gösterdim. Bana hiç değişmediğini ve bir gün geri dönmek istediğini açıkladı. İkimize de yetecek kadar param olur olmaz onu bir yolculuğa çıkaracağıma söz verdim. Hafta yeniden başlamıştı. Hafta sonu neden daha uzun olamaz? O kadar hızlı geçiyor ki, tadını çıkarmak için zamanım oldu. Dinah aniden çantasını masaya fırlattığında kitabıma daldım.

"Daha nazikçe bırakır mısın?"

"Hayır, çünkü sana hâlâ kızgınım Camila. Bana o partiye gitmeyeceğine söz vermiştin." Bu davadan vazgeçmeyeceğini biliyordum. Kızmakta haksız değil, ona birçok açıklama borçluyum.

"Özür dilerim... sana açıklamama izin ver." Derin bir nefes aldı ve karşıma oturdu. Beni dinlemeye hazır olduğunu söylemek için başını salladı.

"O hafta Lauren ve ben kavga ettik. Günlerce konuşmayıp birbirimizi görmedik. Cuma günü beni şaşırttı. Beni eve götürmek için üniversitenin dışında beni bekliyordu. Onu gördüğüme sevindim ama Ona bok gibi davrandığım için çok gurur duydum. Austin'le eve gittim, partiye gelip gelmeyeceğimi sordu ve stresi atmam gerektiği için kabul ettim..."

"Camila... sen dünyanın en kötü kızısın. Kendini tam anlamıyla ayaklarına atarken Lauren'a nasıl bu şekilde davranabilirsin? Her neyse, o gece Lauren seni almaya geldiği için şanslısın. yanlış... Telefonda ne kadar endişeli ve kızgın olduğunu bilemezsiniz, içim sızladı."

"Biliyorum..." Dinah'ın söylediklerinden sonra mutluydum ama aynı zamanda onu bu kadar endişelendirdiğim için de suçluluk duydum.

"Peki ya hafta sonunuz? Hava sıcaktı sanırım." gülümsedi ve kaşlarını çattı.

"Kapa çeneni Dinah, sana bir şey söylemeyeceğim.

"Sonunda gün sona erdi. Tek düşünebildiğim uyumaktı. Ama bugün şirkete gitmem gerekiyordu, umarım çok fazla evrak işi yoktur.

Beni motive eden tek şey Lauren'ın beni oraya götürmem için bekleyeceğini bilmekti, o bir erkek arkadaş malzemesiydi. Gerçekten de oradaydı. Beni beklerken en sevdiği pozisyon olan arabanın ön tarafında oturuyordu. O çok seksi, karşı konulamaz. Beni görünce kocaman bir gülümsemeyle bana doğru yürüdü. Onun hakkında sevdiğim şey, beni her gördüğünde gözlerinin binlerce ışıkla parlaması.

"Merhaba bebeğim, günün nasıldı?" beni belimden tuttu ve öptü.

"Güzel ama artık yoruldum."

"Sorun değil, ofisin oturma odasında biraz kestireceksin." saçımı kulağımın arkasına koydu

"Ah evet, senin için bir şeyim var." Arabaya gitti, arka kapıyı açtı ve bir buket çiçek çıkardı, geçen seferki gibi değildi ve büyük oyuncak ayı. O sırada öğrenciler gelip çok tatlı olduğunu, benimki gibi bir ilişki hayal ettiklerini fısıldadılar. Ben de kızarmaya başladım, bu kişi fazla romantikti.

Şeker Baba ( Camren G!P )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin