40.Bölüm

460 29 1
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR.

Camila'nın Bakış Açısı:

Salondan gelen tabak ve kahkaha sesleriyle uyandım. Başım ağrıyarak uyandım ve alt tarafımda hafif bir ağrı hissettim ve bunu bekliyordum ama artık alıştım. Onlara katılmadan önce duş almaya karar verdim çünkü alkol kokuyordum ve hiç seksi değildi. Rahat bir kıyafet giydim, bu yüzden şort ve tişört seçtim. Odadan çıktım ve Lauren'in Veronica ve Dinah ile kahvaltısını yaptığını gördüm. Normani ve Lucy bazı turist broşürlerine bakıyorlardı, muhtemelen bugün ve önümüzdeki günlerde neler yapabileceğimizi görüyorlardı.

"Günaydın kedicik, gel ve bizimle kahvaltı yap!" Lauren beni seslendi, bir kase mısır gevreği ve bir fincan kahve almak için kalktı. Bana sırıtarak bakan Dinah ve Veronica'nın önüne oturdum.

"Ne?"

"Bu sabah erken geldiğini gördük, biliyorsun..." Dinah kaşlarını kaldırdı.

"Ve?"

"Eminim çılgıncaydı çünkü boynun morluk ve lanet dolu, sabaha kadar yaptın." Veronica her şeyden çok etkilenmişti. morluklara gelince, artık onları saklama zahmetine bile girmiyorum çünkü bu ilk değil ve onlarla kendimi göstermekten utanmıyorum, Lauren'in kendi bölgesini işaretlemesi hoşuma gidiyor.

"Al bebeğim, vitamin de al." Lauren bana iki portakal hapı ve bir bardak su verdi. Onları hemen aldım ve beni öptü.

"Sabah öpücüğü. Sabahları bile ne kadar güzel olduğunu sana daha önce söylemiş miydim?"

"Sevimli olmayı bırak Lauren." Normani bize bakmadan oturma odasından dedi ve kahkahalara boğulduk. Normani günün programını anlatırken biz kahvaltımızı bitirdik. Sahile gitmeye karar verdik ve sonra sahil boyunca bazı pazarları ziyaret ettik. Çatal ve tabakları yıkadıktan sonra kendi odamıza geçtik. Sahile gitmeye hazırlanıyorduk, bu da kıyafetlerimizi değiştirmemiz gerektiği anlamına geliyordu. Lauren ve Veronica yüzmek istemediler ama yine de bize göz kulak olmak için bizimle geldiler çünkü görünüşe göre birçok erkek gelip bizimle flört edecekti. Lauren bir gömlek ve plaj şortu giyiyordu. Ben kırmızı bikinimi giymeye karar verirken ve bir kez daha, kırmızı giydiğimde harika göründüğümü düşündüğü için bunu almam gerektiğine Lauren karar verdi. Üstüne bikinimi ve şortumu görebileceğin beyaz bir gömlek giydim. Arkamdan iki kol beni tuttuğunda saçımı yapıyordum.

"Şimdi seni almamak için kendimi ne kadar kontrol etmeye çalıştığımı bilemezsin." Kulağıma baştan çıkarıcı bir şekilde söyledi ve bu beni titretti. "

Daha sonra yapmak için daha çok zamanımız var bebeğim. Şimdi acele et, diğerlerinin bizi beklemesini istemiyorum." Onun dolgun dudaklarını öptüm, ne bebek.

Lauren'in Bakış Açısı:

Sahile geliyorduk ve neyse ki çok fazla insan yoktu. Hemen eşyalarımızı bırakacak bir yer bulduk ve ayrıca şezlong ve şemsiye de kiralamıştık. Ayrıca içeceklerimizi soğuk tutmak için bir izotermal çöp kutusu ve çantamıza bazı atıştırmalıklar aldık.

"Aşkım, bizimle yüzmeyeceğine emin misin?" Lucy ona yalvarırken Veronica'ya sordu.

"Size sonra katılırım çocuklar. Tamam mı?" Lucy başını salladı ve Normani ve Dinah ile suya dalmadan önce onu öptü.

"Bebeğim, benimle gelir misin lütfen?" Şimdi sıra bendeydi, Camila bana şirin gözlerini yapmam için yalvarıyor ve bebeksi bir sesle kız arkadaşım seksi bir vahşi kedi ve masum şirin bir bebek olabilir diyordu.

"Ben çok fazla yüzmeyi sevmiyorum ama seni burada bekleyeceğim ve sonra yürüyüşe çıkacağız, tamam mı?"

"Pekala..." başını eğdi ve bir çocuk gibi somurttu. Bir parmağımı çenesinin altına yerleştirdim ve başını hafifçe kaldırdım.

Şeker Baba ( Camren G!P )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin