~Írói utószó~

31 3 10
                                    

Az Epiphany más, mint az első rész, mind felépítésben, mind mondanivalóban, de hasonló. Nincsenek ebben sem nagy fordulatok, de azért vannak dolgok, amikre építettem: leginkább arra, hogy a BTS hogy tudja megmenteni az ARMY-kat, hogy mennyire számít az, amit tesznek. Sokkal mélyebb. Bízom benne, hogy többé kevésbé sikerült átadnom. Nem akartam ismételni magam, ezért csak erre az egyre koncentráltam, ezt emeltem ki.

A dátumokat napra pontosan visszakerestem a naptárban, a dalszövegeket igyekeztem úgy választani, hogy passzoljanak a fejezetekhez.

Girls&Girls tagjai:
- Lim Yoonah: fővokál
- Hwang Chanmi: leader, vokál
- Yoon Doyeon: rapper, visual
- Hong  Jimin: vokál
- Mo Taeyun: vezérvokál, maknae
- Jun Eunjung: rapper

A nevüket nagy gonddal választottam ki, hogy még véletlenül se ugyanavval a betűvel kezdődjenek.

Az alapsztori a legelejétől fogva megvolt, írás közben hozzáadtam dolgokat, de volt, hogy elvettem belőle, és más formában felhoztam, inkább említésként. Igyekeztem minél kifejezőbben írni, hogy érezni lehesen a fájalmat, a különbséget a szenvedés és a felépülés között, szóval úgy írtam meg, mintha én lennék Yoonah. Itt-ott hagytam valami jelet, a három városban: Busan, Daegu, Szöul; a szereplőkben: Yoojin, Jimin, Taeyun; vagy Yoonah kutyájában, akinek a neve Mickey. Ezek mind apró dolgok, de nem véletlenül választottam őket.

A sorozat két része nem összefüggő, szóval ha nem olvastad a Szöul csillagát, nem maradtál le semmiről.

Büszke vagyok az egész sorozatra, még ha nem is alkottam valami maradandót, még ha nem is egy remekmű, nekem akkor is siker. És bízom benne, hogy lesznek, akik ennek ellenére is végig olvassák, mert mást nem tehetek Értük. Ez az én köszönetem és hálám. 💜

Epiphany~BTS ff.~ (COMPLETED)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora