IX.

33 2 9
                                    

2021. 01. 22. péntek, 14:00, Szöul

"So watch me bring the fire and set the night alight"
~Dynamite~


Sietős léptekkel átvágok a kampszon, Subin mögöttem próbálja tartani az iramot.

Nem, nem, nem! Az nem lehet! Mit keres itt?  Miért jött ide?

- Yoonah, állj már meg! Mi van? - ragadja meg a karom Subin, de én nem válaszolok. Átlesek a válla felett, de sehol nem látom. Pár percig még figyelem a kifelé tartó diákokat, mielőtt a barátnőmhöz fordulnék. Az arcát kicsípte a hideg, akárcsak az enyémet.

- Útközben - mondom, és folytatom az utat a kocsim felé. Amikor odaérek, beülök a fehér járműbe, leveszem a kabátom, bekötöm magam, bekapcsolom a fűtést, aztán elindulok. Kikanyarodok az útra. Bekapcsolom a rádiót, amibe pendrive-ot csatlakoztattam. Lejjebb tekerem a hangerőt egy kicsit, hogy ne csak a BTS-t, de egymást is halljuk.

Megkönnyebbülten vezetek.

- Itt van. Nem tudom, hogy miért, de nem akarom, hogy itt legyen - töröm meg a csendet. Subin felém kapja a fejét, a szeme tágra nyílik.

- A fenébe - motyogja és feltekeri a hangerőt, majd énekelni kezd, hogy elterelje a figyelmemet.

- Hozzánk jössz? - kiáltom, mire bólint. A házunk felé veszem az irányt.

A Dynamite dallama ragadós, így nem sokkal késöbb már én is éneklem.

Epiphany~BTS ff.~ (COMPLETED)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang