Selamlar. Ben Melis, Şu an evimizin salonunda Wattpad'den Harry Potter fan kitabı okuyorum. Gerçeğini 11 kez okuyup, filmini 8 kez izledikten sonra biraz fan kitap-filmlerine yönelmeye başladım. Abimin kıskandığı zümrüt yeşili gözlere ve açık kumral saçlara sahibim. Okul birincisiyim. Ne sandınız (!) Ama şu an tatildeyiz!! Neyse, nerede kalmıştım?
Hah! Annem ve babam yaşıyorlar. Ama şu an düğündeler. Abim de İstanbul'da üniversitesinin ilk senesini bitirdi. Bense neredeyim? Kayseri'de!
Evet, Kayseri'deyim. 8. Sınıfa geçeceğim. Aileme genetik olarak pek benzemiyorum, ama üzerinde çok durmadım. Kimseyle gözlerimiz benzemiyor, annemle saçlarımız biraz benziyor ama annemin saçı kıvırcık, benimkisi hafif dalgalı. Ten rengim çok beyaz ailemin aksine, en koyu rengini tatilde hafif bronzlaştığımda görmüştüm.
Ve ailemle aramdaki en büyük fark ne biliyor musunuz? Ailem Harry Potter'dan nefret ediyor! Hatta "Sana şu kitapları aldığımız güne lanet olsun", "Sana bu kitabı keşke hiç okutmasaydım" , "Hayri Potır" diyerek beni delirtmeyi başarıyorlar. Neyse, hâlâ sakinim.
O sırada 'KÜT' bir ses duydum. Ses mutfaktan geliyordu. Ağağağaaaa!!! Cin mi acabaa!!! Tamam, sakinim, halisünasyon görüyorum sanırım. Ama ses hâlâ geliyor!! Yanımda sivri, keskin birşey de yok. Evimde çakıyla dolaşmıyorum ya ben!
Antreden terlik aldım. Ne işime yarayacak bilmiyorum. Mutfağa sessiz bir biçimde gittim ve...
Melis:
-Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore!!!Ve küt diye yere düştüm. Sonrasını hatırlamıyorum..
Dumbledore:
-Hah, sonunda uyandın Mrs. Ellie!!Melis:
-Ne Ellie'si ve siz ölmediniz mi ve Harry Potter evreni gerçek mi ve ben bir cadı mıyım ve bu inşallah rüya değildir eğer rüyaysa intihar ederim!!Dumbledore:
-Ne ölmesi, neyden bahsediyorsun?Melis:
- J.K Rowling'in yazdığı kitaplara göre Harry 16 yaşındayken siz ölüyorsunuz.Dumbledore:
- Ah, Harry şu an 13 yaşında, ama şu bahsettiğin J.K. Rowling kim?Melis:
-Bekleyin
dedim ve salondan telefonumu getirdim. Google'a J.K Rowling yazdım ve çıkan sonucu Albus Dumbledore'a gösterdim.Dumbledore:
-Ah, Alexa Skeeter, Rita Skeeter'ın annesi..Melis:
- Profesör Dumbledore, lütfen bana herşeyi en baştan anlatın.
Dumbledore anlatmaya başladı..Dumbledore:
-Alexa Skeeter, yani senin bildiğin muggle adıyla J.K. Rowling, büyücülük dünyasının gelmiş geçmiş en büyük kehanet ustasıdır. Lily Potter ve James Potter yani annen ve baban-Melis:
- nE! ANNEM VE BABAM MI?!?!Dumbledore:
- Oralara geleceğim, sabret. Annen ve baban ölmeden 2 ay önce delirdi ve muggle dünyasına kaçtı. Sonra öğrendik ki büyücülük dünyasının sırlarını tüm muggle dünyasına yazdığı kitaplar sayesinde anlatmış. O zamanki sihir bakanı da onu ebediyyen bu dünyadan kovdu ve asasını kırdı. O kitapları hiç okumadım ama söyle bakalım, Harry ilk senesinde felsefe taşını kelid aynasının önünde cebinden çıkardı mı? İkinci senesinde basiliski Gryffindor kılıcıyla öldürdü mü?Melis:
- Evet efendim, gerçekten de öyle oldu.Dumbledore:
- Alexa bir seni tahmin edemedi. 2 ay sonra lanet sana yapılırken annen ikinizin önüme geçti, lanetin kime yapılacağını bilmiyordu çünkü. Annen sizi kurtarmak için ölünce tılsım ikinizi de sağ tuttu. Harry'nin alnında bir yara izi var. Peki sen? Gırtlağından omzuna kadar uzanan o yara izini hiç merak etmedin mi? O yara izi o günden kalma. Senin nasıl muggleların eline geçtiğini bilmiyorum. Harry Godric's Hollow'daki evdeydi ama sen... Sen yoktun... Hepimiz seni öldü bildik, taki 5 yaşına kadar. Ama 13 yaşına kadar annenin tılsımı dolayısıyla sana hiçbir cadı veya büyücü yaklaşmadı. Annengilin zihnine sahte anılar yerleştirilmiş, bu yüzden seni kendi kızları sanıyorlar. Ve son olarak... Sen bir cadısın!!!Allahım, şu anda benden mutlusu olamaz!!!!!
Melis:
- Ne zaman büyücülük dünyasına gideceğim, ne zaman Harry'la tanışacağım. Harry'lere onların geleceği hakkında ne biliyorsam anlatmalı mıyım? Hogwarts'a 1. sınıftan mı başlayacağım?Dumbledore:
- Yarın seninle Diagon Yolu'na gidip eşyalarını alacağız. Harry'lede o günün akşamı tanışacaksın, zaten birgün sonra okul başlayacağı için o gün Çatlak Kazan'da kalacaksın. 3. sınıfa kadar olan konuları anlayacak kadar zeki olduğunu düşünüyorum, bu yüzden 3. sınıftan başlayacaksın. Bu arada artık sen Ellie Diana Potter'sın, tamam mı?
Başımla onayladım.613 kelime ve ilk bölüüümmm!!! İnş güzellerdir. Devam edecek!!!
Umarım bu kitap en kısa zamanda farkedilir♡♡♡♡♡♡