Yöstä ei ole mitään muistikuvia. Lähdin olettaen Joelin matkaan ja olen päätynyt hänen hotellihuoneeseensa. En osaa sanoa mitä on tapahtunut, mutta ainakin olen hengissä. Otan puhelimeni yöpöydältä ja katson kelloa. Käytävältä kuuluu hiljaista puheensorinaa kellon ollessa jo 9.24. Avaan snapchatin puhelimeltani ja alan heti katsoa muistojani. Minulla on hieman huono tapa tallentaa kaikenlaisia outoja snäppejä ollessani kännissä. huomaan noin minuutin mittaisen videon heti muistojen kärjessä. Avaan videon jännittyneenä ja alan katsoa sitä. "Siis ei vittu Kiia mä vittu join itteni vitun kännii ja nyt oon menossa Joelin hotelliin, vittu se blind channelin laulaja siis. Ja hei törmäsin mun exäänki, vittu sil o joku uus..." videossa kaikuva ääneni kertoo. Voi vittu mitä mä olen tehnyt. Huojun Joelin kainalossa koko videon ja yllättäen sanon hetken hiljaisuuden jälkeen videolla "ja siis ehkä tää vittu muuttuu jonkinlaiseks rakkaudeks fyysisessä tai henkisessä muodossa tän yön aikana...".
Se riitti minulle. Tajusin että yöllä on voinut tapahtua jotakin peruuttamatonta ja sellaista jota minun ei olisi ollut tarkoitus tehdä. Ainakaan noita sanojani minun ei ollut tarkoitus sanoa.
Joel nukkui ilman paitaa vieressäni. Nousin varovasti ylös sängystä. Vittu. Päälläni on vain valkoinen iso t-paita, mutta alusvaatteeni oat jossain. Huomaan kasan vaatteita sängyn vieressä ja puen pikaisesti alushousuja, kunnes kuulen Joelin liikahtavan. Nyt on kiire. Avaan oven heti ja astun käytävään. Törmään kirjaimellisesti Aleksiin heti astuessani ulos huoneesta. "Oho sori" sanon pikaisesti ja peitän hieman itseäni. "Autas mua Aleksi, pliis mis sun huone mä haluun vaatetta päälle nyt."
Aleksi tarttui ranteestani ja käveli ripeästi huoneeseensa. Hän näytti minulle kädellään että voin mennä sinne. Sitten hän itsekin astui huoneeseen sulkien oven perässään.
A: niin ootas ny, ooks sä se festari työnekijän joku sisko tai jotai?
M: joo oon, mä en tiiä miten päädyin tänne mut kiitos ja mä häivyn täält ihan pian
A: jaa, okei. Oliko villikin yö ton blondin kans?
M: no sepä se. Kun en osaa yhtää sanoa mitä oon tehny tai sanonu sille. Mä en oikeasti tiedä. Katoin mun snäppiä nii hemmetin kännissä mä ainakin olin.
A: ai ihanko tosi, huojuit laidasta laitaan ja lopulta Joel kantoi sut, koska sulle ei kelvannu muut. Sit sä sanoit että sulla on pillerit taskussa ja että hotellilla sä kuulemma aiot testata huoneiden äänierityksen.
M: voi jumalauta, et sit sano Joelille jos se ei muista ite. Mä häivyn nyt ja kiitoksia vaan avusta.
A:no hei odotas oisko mahollista mennä samaa matkaa vaik kun mä lähen tästä kans äkkiä pois kun tuli myös tehtyy eilen vähä tyhmiä juttuja. Törmäsin yhteen muijaan ja no kun molemmat tosiaan oltiin kännissä niin eipä se mihinkään hyvään johtanut. Haluisin vaan löytää sen ku mulla on sen puhelin.
M: no siis joo toki, mut lähetään mahd pian nii en törmäis Joeliin jooko?
Lähdimme Aleksin kanssa kohti Helsingin keskustaa. Aleksi ei ollut niin pahasti juonut, joten hän voi ajaa autoa. Hänen Kiansa on parkissa festari alueen lähettyvillä. "Hei oisko siinä puhelimessa jotai vihjeitä kenen se ois?" kysyn samalla kun kävelemme. Aleksi kaivaa puhelimen taskusta ja tajuan heti kenelle se kuuluu. Kiialle. "okei aivan, tota juttu on nyt niin et toi on mun kaverin puhelin. Mennään sun autolla sen ovelle." Totean hieman nauraen. Minulla ei ollut aavistustakaan että Aleksi tykkäisi Kiian kaltaisista tytöisä.
Aleksi on hetken hiljaa ja pian joku soittaa hänelle. Se on Joel. Aleksi laittaa kaijuittimelle puhelun ja vastaa Joelille. "Ale jumalauta sä oot kyllä julma ihminen, vittu ootko kuullu et kavereiden muijiin ei kosketa? Eivaan, en mä sua vihaa pidä huolta sit tosta muijast, en tiiä vittuakaa kuka se on mut viime yö vaan oli vähä... no sä tiiät.."
SORI TÄS MENi KAUANJULKASTA MUT YRITÄN OLLA NYT AKTIIVISEMPI!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Been living in a fantasy (Joel Hokka × Ellie)
Hayran Kurgu"Sitä voi elää omaa fantasiaa mutta joskus todellisuudessa asiat ovat paremmin kuin omissa kuvitelmissa" Antakaa palautetta kirjasta ja kaikesta! Toivottavasti tykkäätte lukea tätä! Yritän olla aktiivinen parhaani mukaan:)