"Hello." Bonnie menyergah Dani yang sedang makan dengan kawan-kawannya itu. Dia duduk dihadapan Dani dan berpura-pura baik dengan Dani. Nak buli terus memang susah sebab ada warden sekeliling ni.
Dani hanya tunduk kepala. Dia, Qal dan Ran duduk sekali untuk makan dan berbual namun datang mereka bertiga ni buat Dani, Qal dan Ran diam membisu. Bukan mereka saja, malah datang lagi 2 kawan Bonnie duduk disebelah Qal dan Ran. Semakin rapat Qal dan Ran pada Dani.
Aduh, apa lagi ni?
"Layla ada council meeting harini so dia makan lewat. Kau, Dani. You'll be with me all day today." Ujar Bonnie lalu merangkul kaki Dani dibawah meja. Dani senyap saja dan sambung makan.
"Hm." Qal menundukkan kepalanya dan bersandar kepala dibahu Dani. Mukanya terarah pada perempuan disebelahnya. Apabila Dani pandang, tangan kiri dia dah masuk seluar Qal.
"Fuck~""Bonnie, tolong hormat kitaorang nak makan, boleh?" Pinta Dani. Geram pula dia bila nampak kawan sendiri kena cabul. Ran dekat sebelah pun dah tunduk kepala tahan sebab tangan perempuan dekat sebelah dia dah masuk seluar.
"Boleh...boleh,boleh,boleh,boleh...tapi kaulah yang kena bayar untuk kawan-kawan kau ni."
"Bayar?"
"Yelah. Bayarannya, aku nak kau datang katil Fila nanti. Aku nak hisap tetek kaulah bodoh!"
Dani senyap. Tak habis-habis dengan hisap dia tu. Takde benda lain ke dia nak hisap? Botol susu pun normal lagi. "Hisap...hisap tetek je kan...?"
"Yelah. Tetek je. Siotlah Layla tu. Kau pun satu hisap tetek je kot. Paling jahat pun liwat je bukan boleh pregnant. But*." Habis segala perkataan lucah keluar dari mulutnya. Sumpah Dani tak selesa sebenarnya dengan apa yang Bonnie katakan tu.
"Okay-"
"Fuck!" Perempuan disebelah Qal ketawa apabila Qal akhirnya melepaskan pussy juice miliknya. Habis basah seluarnya.
Dani mengeluh."...dengan syarat kena tolong Qal keluar dari sini tanpa malukan dia."
"Okay! Don't worry lah eah? Benda ni biasa. Warden pun bukan tanya. Acah je warden kat sini." Balas Bonnie. Dia menekan-nekan pantat Dani dengan kakinya dibawah meja. Dani diam saja. Sudah Qal, Ran juga terlepas pussy juice miliknya. Habis galak mereka ketawakan Qal dan Ran.
Qal dan Ran sikit pun tak enjoy tapi diorang malu. Diorang malu sebab macam terkencing dekat sini.
Haih.
Dani melihat mereka berdua, risau. Kemudian dia dengan sengaja 'kencing' sekali supaya mereka berdua tak rasa terpinggir sangat. Takpelah malu sikit. Asalkan mereka berdua tak keseorangan.
Wait, macam pelik pula.
**************
"Uhm, mmh..." Dani mendesah apabila Bonnie menghisap putingnya dan bermain dengan pantatnya pada masa yang sama. Ini bukan kali pertama dia tapi still sensasi dia masih sama macam dulu. Dah berbulan-bulan dia tak merasa.Dani dan Bonnie hanya buat didalam dorm. Yes, semua orang nampak. Dani suruh Bonnie tutup badan dia dengan selimut kalau tak dia taknak buat. Bonnie ikut sajalah.
"Kau ni nampak macam leper, flat, takde barang tapi besar juga eah kau punya?"
"Ermh..." Dani hanya mendesah. Dia taknak pandang muka Bonnie. Gelilah. Kalau Layla takpe juga.
"Layla tu kan. Kau nampak dia macam ayu tapi sebenarnya flat jugalah. Tapi timbullah juga masih boleh pegang cuma tak sedap. Kau punya sedap, serius."
Muka Dani kian memerah. Iya, iya. Kau buat je tak payah nak details sangat bagitahu apa-apa. Pelik je rasa. Dani habis kena fuck dekat situ. Qal dan Ran pun tak mampu nak tolong apa-apa. Hanya mampu tengok je. Berkuasa habi Bonnie sebagai senior dalam sekolah ni.
Selesai Bonnie gunakan Dani, Dani hanya ditinggalkan dikatil belakang tu seorang diri. Bonnie pula boleh gelak-gelak dengan kawan-kawan dia lagi.
"Dani, jom aku pakaikan baju." Qal menegur. Dani perlahan-lahan bangun. Badannya masih tertutup selimut.
Dia malu sebenarnya semua orang pandang dia. Dani perlahan-lahan bangun dipimpin Qal menuju ke katilnya. Tup-tup waktu tu jugalah Layla masuk kedalam sambil dibuka kemeja yang dipakainya.
"What happened to you?" Soal Layla sedikit serius. Dipandang Dani dengan pandangan tajam. Dia baru je balik dari council meeting.
"I- I came back from bilik mandi..." Bohong Dani namun dia ingat Layla nak percaya? Layla jauh lebih bijak dari tu.
Layla membuka kemejanya dan hanya meninggalkan bra dibadannya. Dipandang Bonnie sambil tersenyum. "Bonnie. You hurt Dani, right?"
Bonnie yang sedang berbual dengan kawannya itu meneguk air liurnya. "Fuck lah! Dia pun sedap jugalah!"
"Really, Dani? You felt it too?" Layla bertanya pada Dani meminta kepastian. Dani teragak-agak nak menjawab namun dia angguk juga kepalanya.
Bonnie tersengih. "Dia tu pun nak sedap macam you lah, Layla. You jangan protect sangat dia ni. Dia dah besar."
"Ouh, I bukan protect dia sebab dia junior kesayangan I ke apa. Gilalah kan? Dia baru je pindah. Baik I protect Amanda je dari you. Tapi si Dani ni...entahlah. I think I just want her to be safe."
"Safe konon. Pigiiidah. Layla, baik you jaga I, Layla. I boleh fuck bontot you Layla!"
Kalini Layla dan Bonnie menjadi perhatian. Ada yang tergelak bila Bonnie kata macamtu. Humor sense mereka rosak rasanya. Layla dan Bonnie memang selalu jadi perhatian sebab mereka berdua ni dikira ketua dalam dorm ni.
"Fuck butt I? Heh." Layla tersengih. "Cakap fasal ni, you need to know that your junior, Dani, doesn't like it when you say pepek, tetek or bontot."
Bonnie menjeling Dani. Dani terus rasa macam ada renjatan elektrik dibadannya. Terasa macam Bonnie ni tak menyukai Dani pun ada.
"Alright, Layla. So nak panggil apa? Vagina? Anus? Chest?""Too formal. You can ask Dani lah. I need to go for canteen management. Make sure you jaga Dani elok-elok jangan bagi dia sakit, okay?" Tegas Layla. Dia menukar baju kemeja tadi kepada t-shirt sekolah. Bonnie terus senyum sinis.
"Okay, Layla."
Sebaik Layla memang betul-betul dah takde, Bonnie berdiri dan berjalan kearah Dani lalu menolaknya ke katil. Bonnie naik atas Dani dan menahan kedua-dua tangannya dikatil.
"Serius, aku benci bila Layla suka kau, bodoh."
YOU ARE READING
Misson: Juvana ✅
Mystery / ThrillerDani masuk Juvana kerana kesalahan menyeleweng wang Haram. Dalam perjalanan ke juvana sendiri, dia berjumpa dengan Laila yang khabarnya telah bersubahat dalam membunuh 3 orang manusia. Dia juga pernah bercinta dengan seorang pembunuh yang telah memb...