Dani buka mata saja Layla sudah ada diatas badannya memandangnya sambil tersenyum. Dikala itu juga dirinya diperhati oleh penghuni dorm yang lain.
"Wha...?" Dani mengusap wajahnya. Mengantuk betul semalam dia dan Blue fuck Layla sama-sama.
"Last night was amazing."
"Aaa shushshushush!" Dani menutup mulut Layla. Bahaya betul tapi semua orang dah pandang mereka berdua lain macam. "Layla, I nak mandi. Nanti ada kelas."
"Mandi sama-sama? Why not, right?"
"No..." Dani tergaru-garu kepalanya. Aduhai si Layla ni kenapa? Dia tahu Dani segan dengan benda-benda macamni tapi dia boleh senyum lagi.
Layla turun dari katil Dani. "I nak jumpa you habis sekolah nanti. I tunggu you kat dorm, tau?"
"Untuk apa?" Tanya Dani dengan satu mulut yang terbuka dan menguap besar. Dia tergaru-garu pehanya yang tidak gatal. Dia cuma penat. Mungkin tertidur dalam kelas lagi harini.
"Saja. Nak jumpa. Kita-kita je."
Dani diam dan angguk saja. Dia terpandang akan pandangan tajam Bonnie yang memandangnya dari katilnya sendiri. Seram. Harapnya dia tak simpan dendam.
**************
"Harini kelas sebelah ajak main basketball. Nak main tak?" Soal Ran yang sedang menyusun buku didalam beg sekolanya itu."Nak. Eh, si Amalina kelas sebelah tu cantik piaw! Dengar kata bontot dia gebu-gebash and dia memang suka main bontot dho!" Qal sudah masuk ke bab bontot. Tak sempat nak balik tukar baju pun lagi. Dani hanya tergelak.
Sexual but in a fun way. Bagi mereka, benda ni biasa sebab semua pun perempuan tapi serius benda ni buat nafsu perempuan pun naik.
"Betul! Kelas sebelah tak macam kelas ni. Geng-geng Amalina tu manthopp! Geng Bonnie suka main dengan geng diorang tu sebab diorang amalkan jamu sweetdara dari Kak KM! Katanya pantat diorang ketat nak mampus lepastu bontot serius cantik, gebu. Tetek diorang lagilah besar-besar. Bayangkan kalau diorang semua tekap tetek diorang kata muka padu beb!" Ran menyokong laju. Habis dipuji lurah mereka. Qal sambung lagi sebut fasal benda tu. Dani hanya mendiamkan diri. Dia tak selesa actually cakap fasal benda ni.
"Kenapa kau? Haritu bukan main semangat cerita fasal Layla?" Soal Ran hairan.
"Tu Layla. Lain. Aku tak berminat nak main ngan orang lain." Balas Dani.
"Wah, heroin kita dah jatuh cinta!" Qal menguatkan suara mengusik Dani. Dani hanya tersenyum. Setelah Ran siap dengan beg, mereka keluar dari kelas dan masih bercakap fasal body perempuan. Macam diri sendiri takde body pula.
Mereka cakap sampai kedalam dorm. Masuk dalam dorm, kelihatan Bonnie yang sedang duduk menghalang jalan didepan pintu. Mereka dengan sopan sekali mahu mencelah masuk namun pantas tangan Bonnie menarik rambut Dani kebelakang dengan kuat.
"Kau buat apa dengan Layla semalam?"
"Ah! Tak buat apa! Serius!"
"Kau tak payah nak menipu akulah bodoh!" Bonnie menolak Dani sehingga dia tercampak atas lantai. Dikala Qal dan Ran mahu tolong, tangan dan kaki mereka dikunci oleh geng Bonnie yang lain.
Dani melihat sekeliling. Layla takde. Layla kata dia nak jumpa Dani lepas sekolah tapi dia takde. Mana Layla pergi?
"Sumpah, Bonnie! Aku lancap depan dia je! Sumpah! Dia main dengan Cikgu Biru! Sumpah!" Dani berair air mata apabila ditangan Bonnie sudah dikepal penumbuk. Dia berjalan kearah Dani dan duduk diatas badannya.
"Babi. Kau nak menipu agak-agak bodoh." Bonnie berdiri. Sempat dia tampar muka Dani sekuat hati kemudian dia mengangkat Dani untuk berdiri. "Kau, ikut aku pergi bilik air."
"Bonnie! Stop!" Qal menjerit. "Dani taknak main dengan kau, Bonnie!"
"Siapa kata aku nak main dengan dia?"
*****************
"Kalau kau bagitahu fasal kita berdua ni, mampus kau aku cari budak." Tegas Bonnie dan menyumbat sehelai stokin dimulut Dani. Dani yang diikat pada paip PVC tandas itu hanya diam dan menangis. Habis dia dipukul dibadan dan memang Bonnie tak berani nak pukul dekat muka. Nanti Layla nampak habis dia walaupun Dani tak tahu apa yang Layla akan buat.Bonnie keluar dari tandas, meninggalkan Dani yang bertelanjang bulat didalam tandas itu malah tangannya diikat, mulutnya disumbat dengan stokin dan kakinya dikangkang untuk mudahkan Bonnie bang dia tadi.
Dani menolak-nolek stokin itu dengan lidahnya kemudian berusaha untuk keluar namun setiap kali dia bergerak, batang PVC itu seperti mahu tercabut dan kalau tercabut, orang akan tahu dia dibuli dan benda ni lagi memalukan.
Dani mengeluh. Dia naik keatas tandas tersebut dan cuba untuk buka tali tersebut dengan tangannya sendiri namun benda ni jadi menyusahkan dia juga.
"Dani! Mana kau?!" Suara Ran dan Qal memecahkan kesunyian didalam tandas itu.
"Jangan masuk!" Jerit Dani. Ran dan Qal terus terhenti didepan tandas Dani yang terbuka sedikit itu.
"Kenapa..? Dani kau okay?"
"Fuck. Jangan masuk. Jangan...." Dani mengalirkan air matanya. Macammana perasaan adik-beradiknya kalau tahu yang dia ni dibuli sampai macamni sekali? Aish.
"Dani, kau...tak pakai baju eah? Wait, Dani. Warden kau luar. Aku panggil warden, okay?"
"Jangan. Serius, jangan. Just- ambilkan kain aku dulu."
"Okay. Dani kau tunggu tau. Ran,kau jaga pintu Dani."
"Okay."
Qal dan Ran mula melakukan kerja mereka untuk selamatkan Dani. Dalam 2 minit lepastu Qal datang bawa kain. Dia tutup badan Dani dan lepaskan dia. Habis lebam-lebam badannya. Tangannya juga merah-merah kena ikat.
Qal dan Ran teman Dani sampai ke dorm dan ketika itu juga mereka terserempak dengan Layla. Layla dikala itu yang memang tengah cari Dani tersenyum memandangnya.
"Dani baru mandi ke?" Soal Layla lalu menghampiri. Disaat dia mahu pegang tangan Dani, Dani tepis tangan dia dan tolak Layla kebelakang.
"You lied. You said...you wanted to be here after school." Ujar Dani perlahan. Matanya jelas merah dan berair. Dia kemudian berlalu kekatil dia tanpa kata apa-apa.
Layla terdiam. But still-
YOU ARE READING
Misson: Juvana ✅
Mystery / ThrillerDani masuk Juvana kerana kesalahan menyeleweng wang Haram. Dalam perjalanan ke juvana sendiri, dia berjumpa dengan Laila yang khabarnya telah bersubahat dalam membunuh 3 orang manusia. Dia juga pernah bercinta dengan seorang pembunuh yang telah memb...