Bonus: Wild

958 33 0
                                    

Bonnie berlaga pantat dengan Layla didalam tandas itu. Layla atas mangkuk dan angkat kakinya sampai keatas. Fleksibel juga dia ni. Bonnie pula berdiri dan seolah-olah sedang in-n-out sesuatu didalam perut Layla tapi tak pun. Hanya berlaga pepek.

"I'm goin' to cum~ Bonnie, I'll cum..." Layla mendesah. Dia tersenyum lebar menampakkan giginya yang cantik tersusun itu. Bonnie kemudian merapatkan mukanya ke muka Layla lalu dicium mulutnya.

Inilah nikmat yang tak terkata. Lagi nikmat kalau ada atas katil sekarang ni.

"Ah!" Layla mendesah kuat lalu pancut pada baju Bonnie. Bonnie biarkan saja dan ciumannya mati. Selamba Bonnie gosok-gosok pantat Layla untuk keluarkan lagi sisa-sisa cecair yang mungkin stuck dalam tu kemudian memasukkan 3 jarinya kedalam sambil dihisap puting Layla.

Setelah 3 kali pancut, akhirnya Bonnie mendukung Layla dan membawanya keluar dari tandas lalu diletakkan dia diatas sinki dan masih bercium mulut.

Saat itu Layla meletakkan kakinya dibahu Bonnie. Sangka Bonnie Layla mahu dia hisap pantat dia jadi dia biarkan. Bila Layla dah naik keatas, Layla tolak Bonnie sehingga dia tergelincir dan terjatuh dalam bilik air itu.

Layla menindih badan Bonnie dan memasukkan tangannya kedalam mulut Bonnie. Meronta Bonnie minta dilepaskan.

"KOHH! GOHH!"

"Shhh..." Layla senyum sinis. Dia menarik anak tekak Bonnie dan makin takut Bonnie dibuatnya. Gila! Dia boleh mati!

"You sentuh Dani, kan? You motherfucker. You lupa ke I ni pelajar top dekat sekolah? I boleh bacalah fikiran bodoh you tu. Dia tak enjoy pun." Ujar Layla. Dia mengeluarkan sekeling kaca dari poketnya lalu dihiris dahi Bonnie dan ia sangat-sangat sakit.

Berair mata Bonnie ketika itu.

Layla bangun sekaligus Bonnie terus bangun dan tercungap-cungap. Dia memandang Layla penuh dengan perasaan takut namun Layla tarik rambut Bonnie dan hempas pada sinki sehingga kepala Bonnie berpinar.

Habis berdarah dahinya. Bonnie yang tak larat nak bangun hanya terbaring atas lantai.

"...ini hanya sebagai amaran. The only one who can kill Dani is me." Tegas Layla lalu berjalana keluar dari bilik air. Sempat dia basuh tangan di air kolah dan hilangkan segala bukti sebelum dia berlalu dari situ.

Bonnie hanya dibiarkan terbaring seorang diri sehinggalah Bonnie tak sedarkan diri.

Misson: Juvana ✅Where stories live. Discover now