Dani baring menghadap katil atas. Katil kat dorm ni adalah double decker dan katil atas adalah salah satu geng Bonnie. Setahu Dani, nama dia Fea. Orang panggil Fea lah. Nama sebenar tak tahulah pula.
Dani masih terfikir fasal hal semalam dekat bilik air. Selamba je Layla buat aksi lucah depan dia dan kawan-kawan dia. Dah macam Bonnie tapi Dani rasa itu memang perangai dia. Dia baik, baik juga. Tapi perangai sebenar dia Dani belum tahu. Maybe kena luangkan masa berhari-hari kot baru tahu.
Atau dia nak tanya Amanda terus?
Dani mengetap bibirnya. Sedang dia terbayang macammana rupa Layla kalau dia buat sex, datang seorang pelajar perempuan menghampiri katil Dani.
"Girl, you sleeping or not?" Soalnya lalu disentuh muka Dani.
"N- no." Tergagap Dani nak jawab. Tiba-tiba je dia muncul.
"Okay. Good. If you hear some noise or something that doesn't make you comfortable, just sleep on my bed, okay? Katil 05." Pesannya. Dani tanpa bertanya apa-apa hanya bersetuju. Apa yang dia nak buat?
Perempuan tersebut perlahan-lahan menaiki tangga untuk ke katil atas kemudian Dani terdengar suara mereka berdua berbual dalam nada romantik.
Oh my god. Is it the thing? Dani kena hadap lagi ke benda ni?
"Fea, quiet." Tegur wanita tersebut. Dani serius boleh dengar suara dia! Apa diaorang buat tu? Dani yang pemalu ni jadi kaku bila ada orang nak buat benda-benda pelik ni.
PUK.
Dani melihat kearah beberapa helai baju yang jatuh dari tingkat atas. Yes. It is what it is. Sex.
"Fea, ah...Fea, it's so good. Fea, slow down." Suara desahan dari wanita tersebut buat Dani teransang. Dia terasa macam nak melancap tapi kalau dia melancap sebab suara perempuan tu rasa macam merampas pula.
Walaupun dia hanya melancap.
Dani mengeluh. Dia bangun dan turun dari katil. Sikit pun dia tak pandang mereka berdua. Dani berjalan keluar dari bilik dan berjumpa dengan Blue, warden yang menjaga.
"Tandas?" Soalnya. Dani angguk kepala kemudian Blue bawa dia sehingga ke tandas yang hanya terletak beberapa meter je dari dorm.
Setelah Blue pergi, Dani terus gosok-gosok pantat dia. Dia tak boleh melancap. Serius, tak boleh. Nanti kalau dia fikir something pelik, dia boleh turn off then tak jadi nak melancap. Benda tu frustrated sebenarnya.
Dani hanya basuh tangan dan buang air kecil dan sambung basuh tangan lagi. Dikala sedang basuh tangan, Layla masuk kedalam dan basuh tangan disebelah Dani.
"I masturbated." Ujar Layla. Layla macam tahu yang Dani sukakan dia jadi dia cakap macamtu.
"You heard it too, of course. Diorang atas katil you je." Ujad Layla lagi. Dia memandang kearah Dani sambil tersenyum nakal.
"You nak masturbate juga kan tapi takde orang tolong, gitu?"
Dani geleng kepala menafikan tetapi perkara tu betul! Dia nak masturbate tapi tak syok kalau buat atas katil tu, tanpa phone, tanpa bahan lucah lain.
"You're so cute when you denied it, right?"
Dani diam saja. Muka dia merah lagi. Mesti obvious sangat sampai Layla boleh usik dia macamtu. "Semalam...I tak period pun. I ingat period. Rupanya just a liquid. Sperm kot."
"Sperm?"
"I selalu keluar dari sini sebenarnya beli makanan. I guna pakguard tu. Dia kata boleh dengan syarat puaskan nafsu dia." Jelas Layla. Dani terus terbeliak besar. Sperm? Seriously?
"Layla, you can get pregnant!"
"So?" Selamba je Layla menjawab. Dia tersengih kemudian membelai kepala Dani. "Dani...anak ni kalau I taknak, I boleh buang je kan? So kenapa you nak gelabah tetek ni? Tak syok lah."
"Layla. Kalau you pregnant, that will be your child, Layla. You nak buang kat mana? Masjid?"
"Common. I boleh buang...hehe." Layla tergelak sikit. Dia merapati Dani dan mendekatkan mukanya ke muka Dani. Dani sedikit segan bila Layla buat macamtu. Dani terus alihkan pandangan.
"Dani, you suka I ke?"
Dani diam. Okay, itu soalan maut baginya. "Mana ada..."
"Then kenapa you kisah sangat kalau I pregnant ke apa? You ni. Peliklah." Layla berterusan menggelakkan Dani seperti masalah dia tak besar mana. Dani hanya diam saja. Aish. Nak cakap dengan si Layla ni macam susah je.
"Layla." Blue berjalan kearah Layla. Dia menarik Layla masuk kedalam sebuah tandas dan tanpa sempat tutup pintu pun, dia buka seluar Layla dan masukkan tangannya kedalam bontot Layla.
Dani nak tengok wajah Layla kena fuck tapi Layla kena fuck dari belakang jadi Dani tak nampak.
Aish.
Layla nampaknya bukan seperti yang dia fikir. Layla jauh lebih teruk dari tu. Dia main dengan semua orang. Dia fuck dengan semua orang. Tak fikir pun masa depan dia macammana.
Tapi kalau dia pregnant, girlfriend dia nak lagi ke pada dia?
Kalau girlfriend dia dah taknak dia, maknanya Dani ada chance lah kan?
Okay, jangan suka sangat. Kang Layla pregnant betul-betul susah nanti.
"Wait, Blue." Layla merangkak keluar dari bilik air tanpa seluar. Dia tersenyum memandang Dani. "Sekarang you dah ada bahan, Dani. Nak melancap tak?"
Dani diam. Lidahnya kelu. Itu pertama kali Layla nampak punggung Layla. Okay, peluang keemasan tapi...
YOU ARE READING
Misson: Juvana ✅
Misterio / SuspensoDani masuk Juvana kerana kesalahan menyeleweng wang Haram. Dalam perjalanan ke juvana sendiri, dia berjumpa dengan Laila yang khabarnya telah bersubahat dalam membunuh 3 orang manusia. Dia juga pernah bercinta dengan seorang pembunuh yang telah memb...