Zhluboka jsem se nadechl čerstvého vzduchu, když jsem spatřil kavárnu, ve které jsem měl sraz s již už zmiňovaným studentem, který by mi mohl pomoct s tanečním. Ne, není to Jungkook. Myslel jsem to vážně, když jsem řekl, že s Jeonem odmítám spolupracovat. A že je 'nejlepší tanečník' mě naprosto nezajímá.
Ani nevím proč jsem se tolik bránil, když Jimin zařídil aby mi Jungkook dělal partnera, plus to bylo docela udivující, jelikož mě ani ve snu nenapadlo, že by na to kývnul, ale věděl jsem, že moje rozhodnutí zesílilo, po té větě 'co tě čeká'. Ego mu určitě nechybí.
Jeho ruce po celém mém těle zkoumající každý detail, jeho tělo dotíkající se mého, hudba která dodá celé situaci napětí mezi námi... Zavrtěl jsem hlavou nad touhle představou, která by mě určitě neminula, kdybych řekl ano. Tohle jsem opravdu nepotřeboval a zvlášť ne s ním.
Upravil jsem si triko a nervózně jsem si zkousl ret, jakmile jsem vkročil na pozemek kavárny, kde mě hned z venkovních stolů pozdravilo pár studentů, se kterými jsem měl pár hodin nebo ne znal pouze od vidění. Mávl jsem jim s úsměvem na zpátek a ve chvíli kdy jsem stiskl kliku od dveří, zezadu za paži jsem ucítil stisk, který mi zabránil v otevření skleněných dveří a vstupem do kavárny.
,,Hej-" prudce jsem se otočil na majitele ruky a zbytek věty jsem spolkl, když jsem spatřil jejího majitele.
Jungkook se krátce pousmál a nedal mi prostor na odmlouvání, a bez jediného slova mě začal táhnout pryč od kavárny někam k blízkému keři naproti. Bylo mu jedno, že doslova zakopávám o svoje nohy, a já s tím taky nic nemohl dělat, jelikož jsem už tak byl nevyvážený a moje výška se sílou se rovnala tak polovině jeho, takže jsem se v téhle situaci jen snažit vyrovnat svou rovnováhu. Co je s tímhle člověkem špatně, když si dovolí něco takového udělat?
,,Co to sakra děláš?" vyjel jsem na něj, když se konečně zastavil a spokojeně si mě prohlédl od shora dolů.
Uchechtl se, což mě donutilo se podívat dolů na své tělo a se zamračeným výrazem zpátky na něj. ,,Vážně?" zeptal se a pozvedl obočí nahoru.
,,Vážně co?" zeptal jsem se zmateně a strhl jsem k tělu ruku, kterou stále držel a nevypadal na to, že by ji sám od sebe plánoval pustit.
,,Vážně se právě chystáš jít za někým jiným?" položil si dlaň na hruď kde je srdce a hraným ublížením našpulil rty. ,,A vůbec, kdo je ten kretén co mi tě chce vzít?" přes mou hlavu nakoukl směrem ke kavárně, ale to jsem ignoroval, jelikož mi v hlavě zněly jeho poslední slova, které mi nedávaly smysl. ,,Seungmin?" vyprskl smíchy a tím mě probral z krátkého zamyšlení. ,,Vážně vyměníš mě za jeho? Ale no tak Tae, myslel jsem si že jsi rozumný," mlaskl a zavrtěl hlavou.
Zmatně jsem se na něj koukal a snažil se pracovat všechno co mi za posledních pár sekund řekl. Už jen tak jsem byl zmatený z toho co tu dělá, ale jeho slova mě zmátla ještě více. Kdo mě mu chce vzít? Proč bych ho měl vyměnit, když mezi sebou ani nic nemáme?
,,Neodpověděl jsi mi na otázku," zamumlal jsem, pořád dost zmatený a uhnul jsem před jeho pohledem.
,,Přišel jsem si pro tebe," pokrčil ramenem a já nechápavě naklonil hlavu na stranu, a tím mu naznačil, že pořád nechápu o co se jedná. ,,Nenechám tě tančit s ním," poukázal rukou směrem ke kavárně a zamračil se.
,,Můžeš... Můžeš to rozvinout? Už tak mě dost zdržuješ," založil jsem si ruce na hrudi a váhu jsem přenesl na jednu nohu.
Jungkook s povzdechem zavrtěl hlavou a protočil očima. ,,Nejsi tak chytrý, za jakého jsem tě považoval," zamumlal a tiše vydechl.
ČTEŠ
wild eyes [taekook]
FanficUž od začátku se mi moc líbily jeho oči. Byly divoké, stejně tak jako jeho povaha a pohyby. Dokázal mě přivést do rozpaků už jen tím jak na mě koukal, když jsem před ním polonahý tančil. • kapitoly vychází každý pátek! • 13+ • může se vyskytovat:...