,,Tae," uslyšel jsem tichý hlas, který se zdál tak strašně daleko, ale zároveň tak blízko. ,,Taehyungu no tak, vzbuď se," zavrčel netrpělivě hlas a na rameni jsem ucítil nevítanou ruku.
Nespokojeně jsem zamručel a přitáhl si dívčí tělo blíže k sobě, jako by mě mělo ochránit před tím, kdo se mě opovažuje vzbudit. ,,Je sobota, nech mě," zachraptěl jsem, až mi skoro nešlo rozumět. Kdo by měl dobrovolně vstávat, když nemusí?
,,Kurva Taehyungu," zanadával Jimin, jakmile jsem se zavrtal více do peřiny, a tak dal najevo, že opravdu nemíním vstát. ,,Můžeš se podívat kdo za tebou přišel?"
Zavrtěl jsem hlavou a s nezájmem skoro nepostřehnutelně pokrčil ramenem. ,,Nezajímá mě to," zamumlal jsem.
,,Zajímat by tě to mělo, Taehyungu," ozval se druhý hlas, který jsem během sekundy poznal a donutil mě prudce otevřít oči. Co ten tu dělá? Vykuleně jsem oplácel Jungkookovi jeho znovu pobavený pohled a snažil se marně přijít na to proč tady je. ,,No dobré ráno," doplnil tichým smíchem a nespustil ze mě pohled. ,,Nebo spíš odpoledne."
,,Co-" zakuckal jsem se a podíval se na Jimina, který stál zamračeně u postele, zřejmě čerstvě probuzený. Ani on nevypadal moc nadšeně z jeho návštěvy.
,,Neříkal jsi, že přes víkend budeš mít volno?" založil si rozcuchaný hnědovlásek ruce na hrudi a zamračil se ještě více.
,,Taky že jo," namítl jsem na svou obranu a vrátil jsem se pohledem k Jungkookovi, který mě stále ke svému pobavení sledoval. ,,Já nevím co on tady dělá," přitáhl jsem si peřinu více k bradě, když jsem si všiml jak pokukuje po mém medvídkovém pyžamu.
Jungkook zavrtěl hlavou a pousmál se. ,,Co bych tady asi dělal, Taehyungu, dobrovolně bych za tebou zrovna nešel, tak zkus zapojit mozek," s viditelným pobavením se zazubil.
Namyšlený kretén, dvě slova, která ho dokonale vystihovala. ,,Hele, Jeone-" zkusil jsem se posadit, abych mohl říct něco co ho srazí na kolena a přestane mít tak blbý kecy, ale akorát jsem drbl nechtěně do Lisy, která sebou zavrtěla a zatajila nám tak všem dech.
,,Můžete zmlknout?" naštvaně a rozespale promluvila, přičemž se otočila tak, že přese mě přehodila jednu nohu a pevně mě objala kolem krku. ,,Snažím se tu spát," zamumlala, čímž vdechla teplý vzduch na můj krk.
,,Vstaň a dej se do kupy," zahuhňal Jungkook prohlížející si nás, najednou už ne s tak pobaveným výrazem. ,,Říkal jsem ti, že nebudu brát ohledy," začal věnovat pozornost opět jen mně a založil si ruce na hrudi.
,,Ale-"
,,Tae dávám ti šanci, aby to šlo po dobrým.. Jestli budeš namítat, tak tě odtud klidně odtáhnu a ty moc dobře víš, že jsem toho schopný, takže si vyber co chceš," nedal mi ani příležitost se nějak bránit, něco namítnout nebo rovnou odmítnout a rovnou mě zpražil pohledem, kterým jasně dával najevo, že to myslí vážně.
Pevně jsem sevřel zuby k sobě, až tiše zaskřípaly a naštvaně jsem vydechl. ,,Jsi fakt kretén," prskl jsem směrem k němu a vyhrabal jsem se zpod peřiny, tak abych nevzbudil Lisu. Nepotřebuju naštvaného Jimina, Lisu a možná i Jungkooka v jedné místnosti. Jungkook se pouze zasmál, i když na téhle situaci opravdu vtipné nic nebylo a přísný pohled se změnil opět v pobavený.
Podíval jsem se na Jimina, když jsem opatrně přelezl přes Lisu, a z jeho výrazu jsem usoudil, že konečně asi pochopil proč chovám k Jungkookovi nenávist. Naznačil jsem mu pohledem 'já ti to říkal', když jsem kolem něj prošel k sedačce, ze které jsem si vzal oblečení.
ČTEŠ
wild eyes [taekook]
FanfictionUž od začátku se mi moc líbily jeho oči. Byly divoké, stejně tak jako jeho povaha a pohyby. Dokázal mě přivést do rozpaků už jen tím jak na mě koukal, když jsem před ním polonahý tančil. • kapitoly vychází každý pátek! • 13+ • může se vyskytovat:...