Capitolul 2
Deschise ochii și văzu ca de fapt afara se luminoase. Sari din pat și puse mana pe telefon, se uita la ceas și văzu ca de fapt nu era nici măcar ora ca alarma sa pornească. Nu putuse dormi toată noapte. Parca visase ceva în prima parte a nopții iar apoi se foise căutând-și locul perfect pentru somn. Se ridica din pat se duse la baie unde își făcu un duc fierbinte care o mai relaxa un pic. Mearsa în bucătărie și vru sa își facă o cafea dar își aduse aminte ca uitase sa cumpere. Își lua notițele cu cursurile pe care le avea și ieși din casă. Pe drum se întâlni cu Ivone și mearsera împreună la facultate. Trebuia sa ia autobuzul o bucata de drum apoi cu metroul, restul drumului. Aceasta naveta o omora, atât din cauza timpului cât și din cauza banilor. Ajunseră la scoala și în sala de curs afla ca exista pe colidor un aparat de cafea. Își lua 5 dolari și pleca spre locul care o va aduce cu picioarele pe pământ. Simțea ca acum ar fi luat-o somnul, dar acum avea curs de contabilitate, deci ii trebuia atenție maxima.
Apropie bani de locașul aparatului și acesta ii înghiți automat. Apasă pe un buton și acesta începu prepararea cafelei. În spatele ei simți o prezenta, era cineva mai înalt și parca prea aproape ca ea sa se poate întoarce fără sa se atingă de persoana respectiva.
-Aparatul nu da rest, și cafeaua o sa fie prea amara pentru ca nu ai apăsat butonul de zahar!se auzi o voce de băiat chiar în spatele ei, atât de aproape de parca ii simțea respirația în ceafa.O mana a persoanei respective se strecura pe langa ea si se sprijini de aparat, iar cealalta mana ii arata butonul pentru zahar.Data viitoare aici trebuie sa apesi pentru a fi dulce.Adica, intelegi, cafeaua sa fie dulce.se auzi vocea din spatele ei,pe un ton triumfator si mult prea relaxat.Cele doua maini o incatusasera, o prinsesera intre aparat si un corp pe care nu il vazuse inca dar care emana un miros extraordinar de parfum barbatesc.
-Nu contează! Spuse ea, dar în mintea ei se provoca o explozie din care tocmai realizase ca dăduse 5 dolari pe o cafea, și aia amara.
Se întoarse și văzu pieptul unui băiat, nu se asteptase sa fie asa de inalt, ridica privirea si o intalni pe a lui.Era un coleg pe care îl mai văzuse în sala de curs, de fapt stătea chiar în spatele ei la toate cursurile. Nu făcuseră cunoștință pana acum de aceea el întinse mana și spuse
-Eu sunt Josh! Ma bucur sa te cunosc
-Pai eu credeam ca ne cunoaștem deja, au trecut 6 luni de când ne cunoaștem, nu?
-Aaaaa sa înțeleg ca și tu m-ai remarcat din prima zi! Și ii făcu cu ochiul în semn ca înțelege ea mai bine la ce se refera.
Ea se uita fix în ochii lui și fără sa clipească îl intreba
-Tu de atunci m-ai remarcat?
- Da
-Și atunci de ce ți-au trebuit 6 luni ca să vii să facem cunoștință?
Între timp aparatul își terminase treaba și cafeaua mirosea foarte bine. O lua și pleca
-Hei nu mi-ai spus cum te cheamă!
-Îți voi spune într-o zi, poate peste 6 luni.... Vad ca nu te grăbești deloc. Paaa
Josh ramase masca de reacția acestei fete. Cine se crede ea sa îl lase cu mana întinsă și sa plece asa fără ca el sa ii dea voie.
-Ce zici prietene, mai sunt și fete care nu te vor?
-Andy te rog, aceasta fata va fi cu mine într-o săptămână.
-Sincer la ce atitudine are, nu prea cred ca a venit aici sa se distreze cu nimeni. Îmi dau seama de oameni, știi ca lucrez cu ei, aceasta fata se pare ca este altfel Josh.
CITEȘTI
DORINTA DE A INVINGE
RomanceAnne, o fata simpla din provincie, fuge de acasa si nimereste in orasul Boston.Acolo se indragosteste iremediabil de un baiat de bani gata, cu care vrea sa isi intemeieze o familie. Pe ultima suta de metri afla , insa, ca el asteapta un copil de la...