Capitolul 18

58 3 0
                                    

CAPITOLUL 18

Astazi era o zi grea pentru Josh, mergea sa o ia din spital pe Mary. Trecuse o săptămână de când aceasta născuse iar el nu o vizitate pana acum. Nu își dorea sa o vadă nici acum dar era inevitabil. Pentru faptul ca odată fuseseră prieteni, acum avea obligația de a o ajuta cu copilul. Era sfârșitul lui septembrie și afara se mai racorise. În dimineața aceasta cerul era întunecat, ca și inima lui, se gândi Josh. În curând avea sa se termine toată aceasta sarada și tot acest teatru jucat aproape o jumătate de an, fără ca el sa vrea asta. Nu vrea sa se mai simtă vinovat de nimic și își dorea sa facă doar ceea ce simte, nu vrea sa mai trăiască cu anumite obligații.

Ajunsese la spital, întreba unde se afla Mary și personalul medical îl îndruma la rezerva acesteia. Întra fără sa bata. Văzu ca Mary era pregătită. Într-un pătuț mic scancea un bebeluș și inima lui Josh se inmuie dintr-o data. Nu se apropie dar inima ii bătea cu putere doar la gândul ca acel copil poate fi al lui. Nu ar putea sa îl lase. Pentru prima data în viata lui Mary îl privea fără sa spună nimic. Într-un târziu se îndreaptă spre el și îl îmbrățișa.

-Credeam ca nu vei veni nici azi. Zise ea.

-Am venit! Nu e nevoie sa îmi mulțumești sau sa ne îmbrățișam. Orice prieten te-ar fi ajutat în astfel de momente.

-Copilul tău se afla aici și tu îmi vorbești despre prietenei? Întreba Mary cu amenințare în glas arătând spre copil.

-Dacă acest copil este al meu voi avea grija sa nu ii lipsească nimic, dar în ceea ce te privește pe tine trebuie să înțelegi că între noi nu poate fi nimic.

-Se pare ca a venit iubita ta fugara și v-ați împăcat, asa este? Într-o săptămână te-a făcut sa uiți ca ai un copil, deaia nici nu ai venit sa ne vezi în tot acest timp.

Josh se uita la ea cum ii aruncau aceste acuze în fata și ajunse la concluzia ca aceasta femeie nu se poate schimba niciodată. Va rămâne aceeași Mary pe care o cunoștea atât de bine și de care se ferise în ultimul timp. Se felicita pentru decizia pe care o luase după discuția serioasa pe care o avusese cu Lara. Tot ceea ce ii spusese și Andy despre întâmplarea din noaptea aceea din spilal îl făcuseră sa se gândească de doua ori la decizia pe care urma sa o ia. Acum Mary aproape tipa în rezerva din spital și se învârtea în acel spațiu mic ca un leu în cușcă. Nu o interesa de copil, își dorea doar ca Josh sa fie din nou prostul pe care îl poate păcăli, dar vedea ca pierde teren și asta o scotea din minți.

Usa se deschise chiar în momentul când copilul începuse sa plângă. O asistenta veni cu o eprubeta și un bețișor pe care îl baga în gura copilului. Saliva lăsată de acesta fu pusa în eprubeta. Mary se uita fără nici o putere la ceea ce se întâmplă și nu ii venea sa creadă. Ce alte analize ii vor face copilului care în acea dimineața se dovedise foarte sănătos și pregătit sa plece acasă.

-Rezultatele acestui test va vor fi trimise pe mail, domnule. Spuse asistenta și părăsi camera.

-Nu pot sa cred ca ești atât de dur, tipa Mary, nu pot crede ca ai făcut asta fără ca măcar sa ii dai o șansă copilului tău. Pentru ca este copilul tău sa știi indiferent de ce vor spune rezultatele, care sunt sigura ca vor fi în favoarea mea.

-Mai vedem. Vreau doar sa îți comunic ca acest test este făcut de o clinica privata și nu aici unde toți ma vad ca prostul pe care ți l-ai găsit ca să îți crească copilul. Știu ca acest copil nu este născut la 9 luni asa ca nu are cum sa fie al meu. Dar mai vedem când vor veni rezultatele, acum hai sa te duc acasă.

Mary își lua copilul și se trezi în mașină pe bancheta din spate cu acesta în brate așteptând sa ajungă acasă. Era foarte nervoasa și nu știa cum sa iasă din situația creata de Josh. Admise ca ii mersese mintea atunci când hotărâse sa facă testul la o alta clinica și nu în spital. Tot drumul se gândi la cine o dăduse de gol. Doctorul primise mult prea mulți bani pentru a tine cu dreptatea,iar toți ceilalți nu știau adevărul. Cele adevărate erau cele scrise de doctor în fisa, iar acesta scrisase naștere prematura.

DORINTA DE A INVINGEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum