Jk " යා... යොංදෝ....... 🤨"..................................................................
යුනි එකේ boys restroom එකට කඩාගෙන බිදගෙන ආව ජංගුක් පෝන් එක යොංදොගෙ යාලුව උන මින්හෝගෙ අතට විසික් කරල අරූගෙ කොලර් එකෙන් අල්ල ගත්තෙ දත් මිටි කාගන....
" ආයෙ මාත් එක්ක සෙල්ලම් කරන්න එපා උබ.. එහෙම උනොත් නැති කරනව තෝව කාටවත් හොයා ගන්න බැරි වෙන්න " 🤬
Yon" ආහ්... හහ් හහ් අප්පයි පුතයි කොහොමත් දක්ශයිනෙ ... අහිංසක කෙල්ලන්ව කොල්ලන්ව මරල හංගන්න "
ඒ වචන ටිකට කුකීගෙ අත් අරූගෙන් බුරුල් වෙලා ගියේ ඇස් රතු වෙලා කදුලු පිරෙද්දි.....
" මොකද්ද තෝ කිව්වේ... පරයො... "
ජංගුක් ලග තිබ්බ පුටුවක් උස්සනකොටම යොංදෝ පයින් පාරක් ගැහුවෙ කුකියගෙ බඩට... පුටුවත් එක්කම කුකිය බිම ඇදගෙන වැටෙද්දි... යොංදො කුකියගෙ ඇග උඩට නැගල මිට මොලවගෙන ගහගෙන ගහගෙන ගියා...
මේ අතරෙ මින්හෝ දිව්වෙ කාව හරි එක්කන් එන්න...
මේ වෙලේ කුකී මානසිකව වැටිල උන්නෙ . ඒ නිසා එයාට අතක් උස්සගන්නවත් පන තිබ්බෙ නෑ....
කුකියගෙ ඔලුවෙන් කටින් ගොඩක් ලේ එනවා... ඒත් නෙවේ අරූ ගහන එක නැවැත්තුවෙ........" යා.. යා... නවත්තනව ඕක...ඒයි නැගිටපං.... " 🤬
යොංදෝව ඇදල අරගෙන කනට එකක් ගැහුවෙ යුනි එකේ හෙඩ් නම්ජුන්...
Nj " ඈ බල්ලො මේක law collage එකක් .. තොට අංගම්පොර කරන්න ඕන නම් එහෙම එකකට පලයං... මං කී පාරක් කියල තියනවද උබලට ආ.... මාව විහිලුවක්ද තොපිට... කියපං... ආ.... "
නම්ජුන් ආයෙම යොංදෝගෙ කනට ගැහුවා...
" ජංගුක් අමාරුද... "
නම්ජුන් කුකියව නැගිට්ටද්දි.. තව ලමයි කීප දෙනෙක් එක්ක ටේත් දුවගෙන එතනට ආවා...
Tae " අඩේ මැනික... ඇයි උබ තනියම ආවෙ... අයිශ්... " 😥
Nj " ටේ මෙයාව nursing room එකට අරං යන්න... "
" ආහ්.. අහ්.. තේයොනා... මගෙ උරහිස... අල්ලන්න එපා ආහ්හ්.... " 😖
ටේ කුකියව අල්ලද්දිම එයා උරහිස අල්ලන් කෑ ගැහුවා...
YOU ARE READING
FOGET IT 😊 ( Complete )
FanfictionDon't copy my work 🚫 සිංහල JEON JUNGKOOK Beautiful love story.. jeon jungkook romance happy ending 😊❤️