*** 03 *** FOGET IT 🥺

993 210 0
                                    

අප්පා... අන්ද්වේ අප්පා... අනේ එයාව අත අරින්න අප්පා... අප්පා.... අනෙ මම ඕන දෙයක් කරන්නම් අප්පා අන්ද්වේ ....... 😫

මිස්ටර් ජොන් කුකීවත් ඇදගෙන යන්න ගියේ ඒ room එකටමයි....
..................................................................

කෙල්ලව තිරිසනෙක් වගේ ඇදගෙන ගිහිල්ල ඇදට තල්ලු කරපු අර මිනිහා කෙල්ලගෙ ඇග උඩට ආවේ ජොන් කුකී ඇදගෙන room එකට එද්දිමයි........

ජොන් බිත්තියට හේත්තු වෙලා කුකීගෙ උරහිස් යටින් අත් යවල හිර කරල අල්ලගෙන උන්නෙ කෙල්ලට වෙන්න යන දේ ඒ පුංචි ඇස් වලට හොදට පේන්න...

"අප්පා... අනේ එපා.. එයා තාම පොඩී අප්පා...අනේ මං එයාව අත අරින්නම් අප්පා... අන්ද්වේ අන්ද්වේ අප්පා.... එයාට මොකුත් කරන්න එපා...  සුල්මියා.... ආහ්හ්.... අප්පා... 😫😫"

කොච්චර කුකී දැගලුවත් ජොන් අත ඇරියෙම නෑ .. තවත් තද කරල අල්ල ගත්ත විතරයි.....

අර තිරිසනා සුල්මි ඇදන් උන්න ලස්සන මල් වැටිච්ච පුංචි ගව්ම ඉරල දැම්මෙ කුකීට පේන්නමයි...
ඒ කරල තවම වැඩිලවත් නැති මේ පුංචි කෙල්ලගෙ සිරුර අත ගාන්න ගත්තේ... පිපීගෙන එන මලක් බිම දාලා පාගල පොඩි කරල දානවා වගේ ....
සිරුර හැම තැනම තදින් අල්ලද්දි කෙල්ලගෙ සිනිදු හම සීරිලා ගියා....

" ආහ්හ්... අනේ කුකී මාව බේරගන්න... ආඅ....හ්හ්ජ්... අජශ්ශී මාව අතාරින්න.... ආ අනේ මට රිදෙනවා... ආහ්හ්... අප්පා...."

අර තිරිසනා පුංචි සුල්මිගේ තොල් උරන ගමන් පුංචි පපුව තරින් මිරිකන්න ගත්තේ කුකීගෙ සිරුරට පිහියෙන් අනිනවා වගේ දැනෙද්දී....

ම්ම්ම්.... ආහ්... කුකී.... මාව... 😫

"ආහ්හ්හ්.... අන්ද්වේ  අප්පා... ආහ්හ්... අන්ද්වේ අනේ සුල්මියා.. අනේ එයාගෙන් අත ගන්නව මිනිහෝ... අප්පා... අනේ එහෙම කරන්න එපා අප්පා චේබාල්... තමුසෙව මරනවා මං... යා අයින් වෙනවා.... අහ්හ්..  " 😫

කුකී යටි ගිරියෙන් කෑ ගගහ අඩන ගමන් කෙල්ල ගාවට දුවල යන්න හැදුවත් අප්පගෙ අත් වලින් එයාට බේරෙන්න බැරි උනා....
ජොන් එක අතකින් කුකීගේ කටත් තද කරලා අල්ල ගත්තා....

අර මිනිහා සුල්මිගේ ඇගේ හැම තැනම හපන ගමන් කෙල්ලගේ අත් උඩට කරල එක අතකින් අල්ලගෙන කෙල්ලගේ ගව්ම අනික් අතින් ඉරල විසි කරල දැම්මෙ පිස්සෙක් වගේ.....
ඌ කෙල්ලගේ පපුව තදින් හපා කන ගමන් වේගෙන් කෙල්ලගේ කම්මුල් වලට පහර පිට පහර දුන්නෙ උගේ ආතල් එක ගන්න....
කෙල්ල ඒ ටිකට හෙම්බත් වෙලා...
ඇග හැම තැනම නියපොතු පාරවල් .. සීරීම් කෙල්ලගෙ ඇගේ තැන් තැන් වලින් ලේත් එනවා...

FOGET IT 😊 ( Complete )Where stories live. Discover now