*** 13 *** FOGET IT 🥺

981 209 20
                                    

" හරී මං හොයාගත්තා.. " 😏

Tinu " ම්... ම්.. මොකද්ද... " 😳

" ඔයාගෙ කට වහන විදිහ. ... " 😏♥️

.........................................................................................

" යා.. යාහ්... එහෙම කරන්න බෑ කැමති නැති අයට... "

" මං කැමතීනෙ.. 😏... කෝ එන්න මං ඔයාව එක්කන් යන්නම්.. "

යූන්ගිය ගල් වෙලා ඉන්න කෙල්ලගෙ අත් දෙක කර උඩින් පන්නල අරගෙන කෙල්ලව කරට නග්ගගෙන උඩට අරං යන්න ගියා....

📲 jiyon
" මීරා.. කොහොමද නම්ජුන් ... "

" මං මේ try කරනව.. නරක නෑ.. මිනිහව නමන්න පුලුවන් "

" ඔව්.. කොහොම හරි මට විරුද්දව ඌ ලග ලමයි හොයපු කේසස් වල ෆයිල් ටික අරගන්නව.. "

" හරි හරි ඒකටනෙ මම ආවෙ.. මම බලා ගන්නම් "

" බැරිම උනොත් drugs දීලා නිදි කරල හරි ෆයිල් ටික හොයනව... "
..........................

දවස ලස්සනට කාල බීල ගෙවිල යද්දි රෑ වෙද්දි කට්ටිය ගිනි මැල ගහල ඒ වටේ එකතු වෙලා සින්දු කියන්න ගත්තා...

Nj " වාව්... තව එකක් කියන්න... ආහ්. මේ මං පෝන් එක අරං එන්නම්... "

ජූනා පෝන් එක ටෙන්ට් එකේ දාලා ඇවිල්ල ඒකගන්න ආයෙ නැගිටල යද්දි මීරත් ශේප් එකේ ටෙන්ට් එකට රිංගන්න බලං ජූන් පස්සෙන් ගියා..
ඒ වෙද්දි කුකියත් කැලේ පැත්තෙ ඉදන් එද්දි හෝ ගාලා ජූන්ගෙ කූඩාරම හෙලවෙනව...

" සර් ඔයා හොදින්ද... " 🙄

Nj " ආහ්.. ජංගුක්.. අනේ මගෙ පෝන් එක හොයන්න බෑ කොල්ලො... " 😁

" සර් ඉන්න මං හොයං එන්නම්... නැත්තම් ඔයා ඕක කඩල තමා නැගිටින්නෙ... " 😅

Nj " හෙහ්.. හා හා.. කුමාවෝ ජංගුකා.. මම යනව ඔයා එන්න එහෙමනම්... " 😅

එහෙම කියල ජූන ගිය ගමන්ම කුකී ටෙන්ට් එක අස්සට ගිහිල්ල.. පෝන් එක හොයන්න ගද්දි මීරත් ඒක ඇතුලට ආවෙ ජූන්ව අල්ලගන්න බලාගෙන... හිටියෙ කුකී උනත් කොල්ල උන්නෙ පස්ස හැරිල ඉදගෙන නිසා මීරට ඒ නම්ජුන් නෙවේ කියල තේරුනේ නෑ..

මීරා හෙමින්ම කුකීගෙ පිටට හේත්තු වෙලා ඉදගෙන අස්සෙන් අත දාලා කොල්ලගෙ පපුව පිරිමදින්න ගත්තෙ හරිම hot විදිහට... ඇගේ ඇතිල්ලෙන ගමන්...

FOGET IT 😊 ( Complete )Where stories live. Discover now