" ඔප්පා... ඒත්.. අනේ.. මට එයාව හුරුයි වගේ ඔප්පා... ඔප්පා... මං US යන්න කලින් ගෙවපු ජීවිතේ ගැන මට ටිකක් කියන්නකො... "
යූන්ගිය ගොලු උනා.. 😶
...................................................................." ඔප්පා.. අනේ plzz... මොනවද මට හංගන්නෙ... ඇයි ඒ ප්රශ්නෙට හැමදාම ඔයා ගොලු ... ඔප්පා... කතා කරන්නකො.."
" ඉනෆ් සුල්මි.... " 🤬
" ඔප්..පා... " 🥺
හ්හාහ්... හ්හාහ්... කෙල්ල බය උන පාරට ආයෙම එයාගෙ හුස්ම ගැනීමේ අපහසු තාවය මතු වෙන්න ගත්තෙ ක්ශනිකවම..කෙල්ල වේගෙන් පපුවට ගහගන්න ගමන් හුස්ම ගන්න try කලා...
" අනේ මැනික... මියන්හේ අනේ... ටිකක් ඉවසන්න.. අනේ.. " 😓
අනේ දෙවියනේ මම මේ මොකද්ද කලේ... කෙල්ලට ආයෙම අමාරුයි නේද...
යූන්ගියා විනාඩි කීපයක් යද්දි කෙල්ලව hospital එකට අරගෙන ආවා...
" බය වෙන්න එපා... ටිකකින් සිහිය එයි.. මොනාට හරි දේකට බය වෙලා වගේ... ඒකයි මෙහෙම.. වෙලා තියෙන්නෙ... "
" කුමාවොයෝ ඩොක්ටර් " 😕
යා.. මොකද බන් උනේ... අම්මෝ මං බුසාන් ඉදල පියාබල ආවේ යකෝ...
ජීමිනා හති දදා යූන්ගි ලගට එද්දි යූන්ගි හොදටම අව්ල් වෙලා...
" ඇයි කොල්ලො මේ... " 🙄
" කවදාවත් නැතුව මං කෙල්ලට කෑ ගැහුව බන්... 😕 මට මට හිතා ගන්න බෑ... මං කැමති නෑ එයාට පරන දේවල් මතක් වෙනවට ..... මං දන්නෑ ඇයි කියල... මට මගේම නංගි සුල්මි... මට බයයි... "
" කෝ.. හෝව් හෝව්... ඇති ඇති වාඩි වෙයන්... මං දන්නව පූසො.. උබ යූනා නිසා දුකින් ඉන්නෙ කියල .....
ඒ දුක නැති කරන්න තමා සුල්මිව එවන්න ඇත්තෙ...
ඒත් මචං මේ කෙල්ල කවද හරි මැරි කලාම උබට එයාව ලග තියා ගන්න බෑ...
අනික අර කුකී කියන කෙනා කවදම හරි කෙල්ලව හොයං එයි කියල මට හිතෙනවා...
එදාට උබ මොකද කරන්නෙ...
උබ ඇත්තටම උබේම නංගි එයා කියල හිතනවනම් plz මචං... එයාට එයාගෙ සතුට හොයල දීපං...... "යූන්ගි හිස හොලෝන ගමන් තදින් කොන්ඩෙ ඇද ගත්තෙ නොසන්සුන් කමකින්....
................................................................
Next day at university
Nj " ලමයි... ඔයාලගෙ ෆයිල් ගෙනල්ල බාර දෙන්න ... ඔයාලගෙ final test එකට ඕවලින් maks හම්බෙනවා... "
أنت تقرأ
FOGET IT 😊 ( Complete )
أدب الهواةDon't copy my work 🚫 සිංහල JEON JUNGKOOK Beautiful love story.. jeon jungkook romance happy ending 😊❤️