" එයා.. කුකී කිව්වා.. සුල්මි කුකී කියල කිව්වා... " 🥺
" මොකක්... මො... කාක්... කුකී.. කෝ දැන් සුල්මි " 🥺
Doctor " කව්ද එයාගෙ බාර කාරයො... පොඩි problem එකක් " 😕
..................................................................
" අනේ ඩොක්ටර් එයාට මොකද "" එයාට කලින් මොකක් හරි accident එකක් උනාද.. "
" ආහ්.. ඔව් ඩොක්ටර් ... "
" එයා ඒ මතක එක්ක ගිලිල වගේ ටිකක් කතා කරන්න කෝමා එකකට එන්න කලින්.. "
" හරි ඩොක්ටර් මම බලන්නම්... ටේ කොල්ල ඔහොම ඉදපං මං සුල්මියව බලල එන්නම්... ම්.. "
කුකී Icu එකට යන්න යද්දි කව්රුහරි එයාගෙ අතින් ඇදල නැවැත්තුවා..
Y " ඉන්න ජංගුක්.. මම යන්නම්.. මම එයාගෙ ඔප්පනෙ "
" ඔයා.. හ්යොං ඔයා බොරු කියන්න එපා.. එයා ඔයාගෙ නංගි නෙවේ.. ඇයි මාව රැවැට්ටුවෙ... මං කොච්චර මගෙ සුල්මිව හෙව්වද "
කුකීගෙ ඇස් වලින් කදුලු වැක්කෙරෙද්දි යූන්ගිගෙ කොලර් එකෙන් ඇද ඇද ඇහුවෙ දරා ගන්න බැරිම තැන...
" ඒ මගෙ නංගි... ඒ මගෙම නංගි ජංගුක්... ඒක වෙනස් කරන්න තමුන්ට බෑ... "
" නෑ නෑ... එයා මට කුකී කිව්වා.. මගෙ ඔම්මයි සුල්මී විතරයි මට කුකී කියන්නෙ... මං.. මං මගෙ කෙල්ලව බලන්න යනවා... "
" තමුසෙ එයා ලගට ගිහිං කියන්නෙ මොනාද ජංගුක්...
තමුසෙගෙ අප්ප ඒ කෙල්ලව රේප් කරපු එකද... ඒ කරල කැලේකට විසි කරපු එකද කතා කරනව ජංගුක්... "කුකී එතනම ගල් උනේ ඒ අදුරු අතීතය මතක් වෙද්දි...
" ඒත් මගෙ .. මගෙ.. "
" please ජංගුක් මෙතනින් යන්න..
එයාට ඇත්තටම ආදරෙයිනම් එයාගෙන් ඈත් වෙලා යන්න ජංගුක්..
ඔයා මගෙ නංගි පස්සෙ ඇවිල්ල ආයෙම කරදර කරන්න ගත්තොත් මං එයාව අරං ආයෙම US යනවා.. "ඒ කියල කුකීගෙ ඇගේ හැප්පීගෙනම යූන්ගි තරහින් Icu එක ඇතුලට යන්න ගියා..
ඔව්.. එයා ඇත්ත කිව්වෙ.. මං .. මං නිසයි සුල්මිට එහෙම උනේ.. මං මොනාද එයාට කියන්නෙ....
Tae " කුකා.. අපි යමං.. ඕක පස්සෙ හරියයි... වරෙන් ... "
ටේ කුකීව බලෙන් වගේ එතනින් ඇදගෙන යන්න ගියේ තව ටිකක් හිටියොත් කුකීත් අව්ල් ගහන නිසා.
YOU ARE READING
FOGET IT 😊 ( Complete )
FanfictionDon't copy my work 🚫 සිංහල JEON JUNGKOOK Beautiful love story.. jeon jungkook romance happy ending 😊❤️