Yirminci bölüm

173 9 7
                                    


Anıl Özcan

 Uzattığım elimi tutması için beklenti ile Ecrin'in gözlerine bakmaya başladım.Kalbim göğsümü parçalarcasına atarken korkuyla içimden elimi tutması için dua ediyorum.Yavaşça oturduğu yerden ayağa kalktı.Saçının bir tutamını kulağının arkasına attı ve... gülümsedi.


Elini elimin üzerine koyarak,"Sana bir şans daha veriyorum Anıl."dedi.

"İşte bu be!!!" Sevinçle elini bırakıp ona sarılarak etrafımda döndürmeye başladım.Çıkardığı melodik gülüşünün sesi kulaklarımda ahenkle yankılanıyordu.Hala bunu inanamıyorum.Ben şimdi gerçekten kendimi affettirdim mi?


Onu yere indirip emin olmak için sordum.


"Gerçekten beni affettin mi şimdi?"


Gülümsedi,"Hayır affetmedim.Sana kırgınlığım ve kızgınlığım geçmedi.Sadece bir şans daha veriyorum sana.Bana kendini kanıtlayabilmen için."dedi.Sırıttım.


"Emin ol güzelim,sana kendimi kanıtlayacağım.Hatta buna okulun senin hakkındaki düşüncelerini değiştirerek başlayacağım."Yanağından bir makas alıp saçlarını karıştırdım."Seni daha fazla dersten alıkoymayayım değil mi?Hadi gidelim."Yavaş yavaş kızaran yanaklarını seyrederek elini tuttum ve onu yeniden sınıfa sürükledim.Sınıfa girer girmez elbette ki çoğu bakış birbirini bulmuş ellerimize dönmüştü.


Umursamadan onu sırasına oturttum ve kendi yerime geçtim.Ecrin utandığı için o güzel yüzünü masaya çevirmişti.Bu utangaç haline bakarak tebessüm ettim.Tekrar ona kavuştuğum için sanki dünyam renklenmişti.Her şey gözüme daha parlak ve canlı gelmeye başladı.Ege'yi görmemle başımdan geçenleri kısaca anlattım.Detayları kendime sakladım fakat.

Ege,"Tebrik ederim kardeşim, sana bunu yapabileceğini söylemiştim.O zaman sıradaki planımız ne şimdi ?"diye sordu.


"Bunu sormana çok sevindim çünkü yapmamız gereken bir sürü iş var.Öncelikle okuldaki her gerizekalının Ecrin hakkında yanıldığını kanıtlayacağız.Ondan sonrada Güney bey ile hesaplaşacağız."


Ege gülümseyerek bana baktı."O zaman planımıza başlayalım."dedi yumruğunu uzatarak.Uzattığı yumruğu kendi yumruğum ile tokuşturup ekledim,


"Hadi başlayalım."


Bu kitabı okuyan güzel okuyucularım lütfen profilimdeki diğer texting hikayeme de göz atın .Kendisi de en az bunun kadar güzel.İsmi "Yalan mı Doğru mu".Umarım bir göz atarsınız.Eğer okursanız onu da gerçekten çok mutlu olurum. 🌸


Sevgiyle kalın ❣️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bana Aşık Olur Musun?|| yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin