Yedinci Bölüm

324 22 6
                                    

Güney Tekin

Dudaklarımın arasında duran sigaradan son bir nefes çekip yere attım.Oturduğum kaldırım taşından kalktım ve karşımdaki hastaneye doğru ilerledim.İçeri girince lobiye girdim ve hemşirelerden birinin beni çağırmasını beklemeye başladım.En sonunda siyah kısa kıvırcık saçlı, orta yaşlarının sonundaki bir kadın ismimi söyleyip onu takip etmemi bekleyerek ilerledi.Aşinası olduğum kapının önüne geldiğimizde,"Sadece 15 dakika,biliyorsun."diyip beni orada bıraktı.

Derin bir nefes alıp içeri girdim.Sanki ilk defa geliyormuşum gibi gözlerimle bembeyaz odayı inceledim.Sol tarafımda duvara dayanmış sade bir yatak duruyordu.Hemen yanında bir komodin vardı.Sağ tarafımda ise demir parmaklıklı bir pencere duruyordu ve onun önünde de tekerlikli sandalyede bir kız...

"Rüya..."

Ağır adımlarla yanına yaklaştım.Ellerini avuçlarımın arasına alıp yeşil gözlerine baktım.
"Ben geldim birtanem."dedim.Bakışlarında en ufak bir değişiklik bile olmadı.Donuk gözleriyle beni seyretmeye devam etti.O narin kalp şeklindeki başını ellerimin arasına alıp kafamı alnına dayadım.Dudaklarına doğru fısıldadım."Çok özledim seni."Bana bakmaya devam etti.Sağ yanağına ufak bir öpücük kondurdum."Hadi güzelim bak ben yanındayım.Konuş benimle."Bana bakmaya devam etti.Ağlamamak için dişlerimi sıktım.Gözlerim dolmuştu.Yanaklarını okşayarak,"Rüya...Rüya'm lütfen,lütfen konuş benimle.O güzel sesini duymaya ihtiyacım var."Hala konuşmamaya devam edince birkaç damla gözyaşı yanaklarımdan akmaya başladı."En azından beni tanıdığını belli et."

Çılgına dönmüş gibi omuzlarından sarsmaya başladım.Sesim daha yüksek ve çatallı çıkıyordu."Rüya beni hatırlıyorsun değil mi?"Daha fazla dayanamayıp hıçkırmaya başladım.Başımı dizlerine gömdüm ve omuzlarım sarsılırken hıçkırarak ağlamaya devam ettim.Biraz sakinleştikten sonra sütlimana dönmüş bakışlarımı onun donuk gözlerine çevirdim.İçimdeki ateş gittikçe büyürken,"İntikamını alacağım sevgilim.O şerefsiz bu yaptıklarının bedelini ödeyecek."Ellerini öptüm."Hepsini ona ödeteceğim."

***
3 Aralık

Ecrin: Hey!

Ecrin: Ne yapıyorsun?

Ecrin: Biliyor musun sanırım sana gerçekten alıştım :)

A: Kalbini fethetmeye başladım yani?

Ecrin: Olabilir.

A: Seni özledim.

Ecrin yazıyor...

Ecrin çevrimiçi.

Ecrin: Ben seni özlemedim.

A: Bence özledin.

Ecrin: Hayır hiçte özlemedim.

A: Çok yazık oldu o zaman.Bende sana bir hediye almıştım.

(A çevrimdışı)

Ecrin: Dur bekle!

Ecrin: Ne aldın bana?

Ecrin: Ya ben çok merak ederim ama şimdi.

Ecrin: A , orda mısın?

A: Tamam tamam,merakını kamçıladığıma göre hadi dış kapının önüne bak.

A: Ben bekliyorum seni.

Ecrin: Hemen bakıyorum.

(5 dakika sonra...)

Ecrin: Sana inanamıyorum!

A: Beğendin mi?

Ecrin: Beğenmek ne kelime,bayıldım!

Ecrin: Ama sen benim resim yapmayı sevdiğimi nerden biliyorsun?

A: Seni derste her seyrettiğimde bir şeyler karalıyorsun.Bende sana çizimlerini daha derli toplu tutman için o defteri aldım.Hemde yeşil :)

Ecrin: Bir dakika bir dakika sen şimdi benimle aynı sınıfta mısın?

A yazıyor...

A çevrimiçi.

A yazıyor...

A çevrimiçi.

Ecrin: Hah!Hiç bahane üretmeye çalışma.Pot kırdın işte.

A: Hay ben ağzımı...

Ecrin: Demek seninle aynı sınıftayım A.Bunu öğrendiğime sevindim.

A: ...

Ecrin: Az kaldı, bulucam seni.

Ecrin: Bulduğumda da sımsıkı sarılacağım sana.

(A çevrimdışı.)

Ecrin: Demek ki tek kaçak ben değilmişim ha?Ne dersin :)

Selam,nasılsınız?Neler yaptınız?

Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.🙈

Not: Sınav senem olduğu için her gün bölüm atamıyorum ve bunun için sizlerden özür dilerim.Fakat sınavım geçtikten sonra bomba gibi bölümler atmaya başlayacağım.❤️🙆‍♀️

Sevgiyle kalın🖤

Bana Aşık Olur Musun?|| yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin