Anıl Özcan
Dediklerini doğru anladığımdan emin olmak için gözlerimi kırpıştırdım.Sanki yanlış duymuşum gibi kafamı salladım ve, "O dediğin olmaz Güney." dedim.Güney kaşlarını çatarak bana baktı. "Çoktan iddiayı kaybettin.Bu yüzden dediğimizi yapmak zorundasın."dedi.Hemen ardından yanında oturan Ege de "Yoksa sen sözlerini tutmaz mısın(!)" diyerek benim damarıma bastı.Bu hayatta en önemsediğim konunun ,verdiğim sözleri tutmak olduğunu biliyorlardı.Sonuçta eğer bir insan söz veriyorsa,ne yapıp ne edip o sözü yerine getirmeliydi.En sonunda omuzlarımı yenilmiş bir vaziyette düşürdüm.Gözlerimi tekrar en arka sırada oturan,saçları ile yüzünün büyük kısmını gizleyen kıza baktım.İç çekerek, "Tamam."dedim."Yapacağım."
* * *
17 Kasım0542 ****** : Bana aşık olur musun?
Ecrin: Anlamadım?
0542 ****** : Diyorum ki, bana aşık olur musun?
Ecrin: Eğer bu bir şakaysa hiç komik değil.
0542 ****** : Hayır şaka değil.
0542 ****** : Sadece ben sana aşığım ve seninde bana aşık olmanı istiyorum.
Ecrin: O zaman niye direkt yanıma gelip bunu söylemiyorsun?
0542 ****** : Çünkü ben de senin gibi utangaç bir insanım.
Ecrin: ...
Ecrin: Neden böyle bir şaka yapmaya ihtiyaç duyduğunu bilmiyorum.Fakat bu yaptığın hiç hoş değil.
( Bu numara tarafından engellendiniz.)
0542 ****** : Beni engelledin mi!
( Mesajınız iletilmedi.)
0542 ****** : Bu iş düşündüğümden daha zor olucak...
( Mesajınız iletilmedi.)
0542 ****** : Sonra görüşürüz kaçak kız...
( Mesajınız iletilmedi.)
Merhaba!Yeni bir kurguyla geldim ve bu kurgu için çok heyecanlıyım.Çünkü bu bir texting kurgusu!Hep texting yazmak istemiştim.Hem okuması çok keyifli oluyor hem de yazması :)
Umarım hoşuna gitmiştir.🍂Sevgiyle kalın❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aşık Olur Musun?|| yarı texting
Teen Fiction17 Kasım|| 0542 ****** : Bana aşık olur musun? 9 Mart|| Ecrin: Sana aşık oldum.