Onaltıncı bölüm

269 18 2
                                    

Güney Tekin

Bugün Ecrin'in okulu ağlayarak terk etmesi üzerine yine bu aşinası olduğum binaya geldim.Dudaklarımın arasındaki bitmiş sigarayı yere attım ve içeri girdim.

Anında bir sıcak hava dalgası sarmaladı beni.Olduğum yerde birazcık bu sıcaklığın tadını çıkarmamın ardından her zamanki koridorlardan,kısa sarı saçlara sahip genç görünümlü bir hemşirenin yönlendirmesiyle geçtim.Ne kadar durmam gerektiği hakkında uyarısını da yapıp beni kapının önünde yalnız bıraktı.Bir süre durakladıktan sonra kapıyı tutup açtım ve kokusuna hasret kaldığım Rüya'mın yanına geldim.

Hala beni tanımadığını yeşil gözlerinden görebiliyordum.Bugün birisi kahverengi saçlarını örmüş olmalıydı.Çok güzel bir örgü,sol omzundan aşağı sarkıyordu.Yavaşça yanına geldim ve kendimi gülümsemek için zorladım.

"Saçların çok güzel olmuş Rüya'm."

Sessizlik.

"Bugün intikamımızı aldım."

Sessizlik.

Onun ile hemen hemen aynı boya gelebilmek için yere oturdum.Minik ellerini kendi ellerimin arasına aldım.Oturduğu sandalyede hiç tepki vermiyordu.Aynı donuk bakışlar.Aynı kayıtsızlık.

"O şerefsiz bana,bize yaşattığını yaşadı.Tabi çok daha iyisini."

"Sırf onun canını acıtmak için hiçbir suçu olmayan birisine zarar verdim.Bundan her zaman pişmanlık duyacağım.Fakat senin için yapmayacağım bir şey yok Rüya'm."

Yutkunup dudaklarımı yaladım.

"Artık bitti.İyileşmen için önünde engel kalmadı.Tüm engelleri yok ettim."

Dolan gözlerimi kırpıştırarak geçirmeye çalıştım.Sonra birleşmiş ellerimize baktım.

"Yalvarırım geri dön artık bana."

Bakışlarımı tekrar Rüya'mın gözlerine çevirdiğimde bir damla yaş gördüm orada.Nefesim kesildi.

Bu gözyaşı...

Beni duyuyor muydu?

Ne olursa olsun içime küçücük bir umudun yerleşmesine izin verdim.O minicik umut tüm bedenimi bir sarmaşık gibi sarmaladı.Mutluluktan küçük çocuklar gibi ağlamaya başladım.

"Geri dönmeye çalıştığını biliyordum sevgilim." Ellerini bıraktım ve yanaklarını avuçlarımın arasına alıp dudaklarına bir buse kondurdum.

"Bana dönmeye çalıştığını biliyordum."

Bir buse daha.

"Sakın vazgeçme,beraber başaracağız bunu."

Yeşil gözlerinden bir damla daha gözyaşı düştü.Bakışlarında bir şeylerin değiştiğini görüyordum.Belki de öyle olduğuna inanmak istiyordum.Bilmiyorum.Fakat hissettiğim bu mutluluğun kalıcı olması için elimden ne gelirse yapacağım.

3 yıl önce/ Rüya Özcan

"Yaa Güney bir dur!"

Sinirli bakışlarımı Güney'in mavi gözlerine çevirdim.Salak şey bana gülerek bakıyordu.Ofladım."Sınıfa gidiyorum ben gelme sakın."diye onu uyarıp sınıfa doğru ilerlemeye başladım.Sonra yarı yolda durup geri yanına döndüm.Bana muzip bir şekilde bakan mavi gözlerine gülümsedim ve dudaklarına bir öpücük kondurdum.Yeniden sınıfa yönelmişken bana seslendi."Bu kadarcık mı?"diye sormasıyla güldüm.Yüzümü ona çevirip kollarımı açtım."Gerisini hak etmen lazım Güney efendi."diyip gülümsedim.
Onunda gülüşü kulaklarımı doldurdu.Tekrar önüme döndüm.Sınıfa varmak üzereyken gelen bildirim sesi ile telefonumu çıkardım.Yine Özgür mesaj atmıştı.

Bana Aşık Olur Musun?|| yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin