Onuncu Bölüm

285 21 4
                                    

Anıl Özcan

Yanımdaki yastığı alıp Ege'nin kafasına fırlattım.

"Ya oğlum ne atıyorsun!İyi demedik bir şey."

Sağ elim ile alnımı ovup sinirli gözlerimle Ege'nin kahverengi gözlerine baktım.

"Sana ciddi bir şey söylemeliyim diyorum yaptığına bak.Yemekten gözün dönmüş senin."

Ege karnını tuttu ve "Hiçte bile,göbeğim ve ben çok mutluyuz değil mi aşko?"diyerek karnını okşadı.Göz devirdim.Şu an oturduğu tekli koltukta yayılmış abur cubur yiyordu.

Ciddi bakışlarımı üzerine diktiğimde en sonunda beni dinlemeye başladı.İç çekerek söze girdim.

"Ben Ecrin'den hoşlanıyorum.Ona karşı hissettiğim bu duygular aşk mı bilmiyorum ama ondan gerçekten hoşlanıyorum,Ege."

Bunu söyledikten sonra ağzındaki lokma boğazına takıldı ve deli danalar gibi öksürerek tepinmeye başladı.Telaşla yanına gidip sırtına vurdum."İyi misin lan?Nefes al nefes."Homurdanarak,"Sanki nefes alabiliyorum!Boğuluyorum burda boğuluyor!"dedi.Konuşmaya başladığına göre gayet iyi diye düşünerek kendimi koltuğa bıraktım ve Ege'nin söyleyeceklerini beklemeye başladım.

"Oğlum büyük sıçtın sen.Güney senin belanı verecek yani."Sonra oturduğu koltuktan kalkıp ileri geri yürümeye başladı."Hayır anlamıyorum seni abi,hoşlanabileceğin o kadar kız varken hoşlanmaman gereken tek kızdan nasıl hoşlanabiliyorsun?"

İç çekerek,"Keşke bende bilsem...Ne yapmalıyım peki şimdi?"

Üzgün bakışlarıyla bana baktı."Hiç bilmiyorum ama bir şeyler düşünmeye çalışacağım,Belki Güney'i bu işten vazgeçirebiliriz."

Mırıldanarak,"Hiç sanmıyorum ama."diyip ardından telefona baktım.Ecrin hala mesaj atmamıştı bana.Onu merak etmeye başladığımdan kendim mesaj atmaya karar verdim.


Merhabalar,uzun süre yazamamıştım ve nedenini açıkladığım için tekrardan bahsetmeyeceğim ama yeniden özür dilemek isterim.Ayrıca bölüm kısa oldu farkındayım Bu yüzden birazdan bir iki bölüm daha atacağım.

Birde e-posta adresimi hala doğrulayamıyorum😓Asla mail gelmiyor ve ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum.Yaşayan varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim çünkü sırf bu yüzden mesaj kutuma gelen mesajlara bile yanıt veremiyorum😭

Bana Aşık Olur Musun?|| yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin