Anıl Özcan
Saatlerdir telefonda olan bakışlarımı Ege'ye yönelttim."Ne yapıcam ben şimdi?"dedim.Üzgün bakışlarıyla bana baktı.Ne demek istediğini gayet iyi anladım.Hiçbir şey yapmamalıydım.Zaten bu oyunun amacı da bu değil miydi?Ecrin'in üzülmesi.Derin bir iç çektim.Oturduğum yerden kalkıp kapıya yöneldim."Yarın okulda görüşürüz."diyip evden dışarı çıktım.
* * *
"Uyan artık."
Başımın üzerinde Güney'in sesini duymamla yumruklarımı sıktım.Ona çok sinirliyim.İntikamını masum birinden çıkarmak zorunda değildi.Gözlerimi sıkıcı yumdum ve sakinleşmeyi bekledim.Sakinleşince başımı sıradan kaldırdım ve o donuk mavi gözlere baktım.Bakışlarından her şeyi bildiği anlaşılıyordu.Gözüm istemsizce Ecrin'in sırasına kaydı.Bugün okula gelmemişti.Kim bilir ne kadar incitmişti de kızı,okula gelemeyecek hale gelmişti.Yeniden sinirlendim.Sert bakışlarımı yumuşatmaya gerek duymadan Güney'in donuk gözlerine baktım.Ben sıramda oturuyorken o karşımda dikiliyordu.Elleri ceplerinde ve gıcık gülümsemesiyle resmen beni kışkırtıyordu.Dayanamadım bende.
"Nasıl öğrendin?"
Başını sağa doğru eğdi ve dudak büzdü."Neyi?"diye sordu.Ne olduğunu gayet iyi biliyordu oysaki."Ecrinden hoşlandığımı nasıl öğrendin Güney?"Gerginlikten sıranın altında sağ bacağımı sallamaya başladım.Bakışları kısa bir anlığına oraya kaydı.Bana bakmadan önce gülümsemesi daha da genişlemişti.
"Doğru demek.O kızdan gerçekten hoşlanıyorsun."Bu bir sorudan çok beni teyit etmek için söylenmiş bir cümleydi.Daha fazla sinirlenerek (Bu mümkünmüş gibi) yüzümü sıvazladım.Her kelimenin üzerine basarak tekrar sordum.
"Güney nasıl öğrendin dedim sana!"Ellerimi sıraya vurarak bende karşısında dikilmeye başladım.
"Bu niye bu kadar önemli bilmiyorum ama Ege ile konuşmanı duydum."Başını arkaya attıp güldü."Bende senin kardeşin değil miyim?Aramızda sır olucağını hiç düşünmezdim Anıl."Yapmacık bir üzüntüyle bana bakmaya başladı.
"Onun hiçbir suçu yoktu."diye fısıldadım.
Kaşlarını çattı.Hışımla gömleğimin yakasını tuttu ve beni kendine yaklaştırdı.Nefesindeki sigara kokusunu suratımda hissedebiliyordum."Peki Rüya hak etmiş miydi ha!?Onun suçu var mıydı!"Yakamı tuttan ellerini sertçe üzerimden ittim."Onu kastetmediğimi gayet iyi biliyorsun!"diye bende ona bağırdım.
"Bu meseleyi O şerefsiz Özgür ile halletmeliydin.Acısını Ecrinden çıkarmaman gerekiyordu!Sence Rüya bu yaptığını bilse sana nasıl bakardı?"İşaret parmağımla onu işaret edip suratına yaklaştım."Sence bu yaptıklarının hepsini yapmanı ister miydi!?Söyle-" Suratıma yediğim yumrukla sözüm yarıda kesilmişti.Ağzıma gelen kan tadıyla yere tükürdüm.Tekrar Güney'e baktım.Kızgınlıktan kıpkırmızı bir renge bürünmüştü.Alnında atan damarımı görebiliyordum."Sakın,"dedi.Yanıma yaklaştı."Sakın bir daha Rüya'nın ne düşünüp düşünmeyeceğini bana söylemeye kalkma.Hepinizden iyi tanıyorum onu.Sizin olanlar hakkında bir bok bildiğiniz yok."diyip apar topar sınıftan çıktı.O çıkarken bende yanağımı ovdum.Herkes bize bakıyordu."Ne bakıyorsunuz şov mu dönüyor burda anasını satayım!?"dedim ve bende çantamı alıp okuldan çıktım.
Bir süre sonra ben daha farkına bile varamadan ayaklarım beni ona getirmişti.Bir süre sadece kapıyı seyrettim.Ne kadar geçti bilmiyorum ama birden yağmur yağmaya başlamasıyla gökyüzüne baktım.İçimde fırtınalar kopuyordu.Hayatımda hiç böyle bir acı yaşayacağımı düşünmemiştim.Birine bu kadar bağlanacağıma hiç ihtimal vermemiştim.Sanırım ağlıyordum.Suratımdan aşağa akan yağmur damlaları da olabilir.Emin değilim.Zaten ben hiçbir şeyden emin değilim.Dern bir nefes aldım ve açmayacağını bile bile zile bastım.Benimki de küçük bir ümit işte.Ya açarsa düşüncesi.Açsa ne diyeceğimi de bilmiyorum.Bir şey söylemeye yüzüm yok.Ne dese haklı.Fakat onu görmem lazım.Onu görmeye ihtiyacım vardı.Gözlerimi yumdum.Tekrar açtığımda karşımda kızarmış gözleriyle bana bakan kaçak kızımı gördüm.
Herkese merhaba yeni bir bölümle karşınızdayım 💖
Şimdi size ufak birkaç sorum var,umarım yanıtlarsınız 😌
1)Hikaye nasıl ilerliyor sizce,hoşunuza gitmeyen bir şey var mı?
2)Sizce Rüya nasıl o hale geldi?
3)Ecrin,Anıl'ı affetmeli mi?
4) Şu ana kadar en sevmediğiniz karakter kim?
Diğer bölümde görüşmek üzere,sevgiyle kalın❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aşık Olur Musun?|| yarı texting
Novela Juvenil17 Kasım|| 0542 ****** : Bana aşık olur musun? 9 Mart|| Ecrin: Sana aşık oldum.