Rejtekhely

213 4 0
                                    

Kint várakoztam ,míg valaki ajtót nyit.Egy hideg fuvallat végig futott a hátamon, amibe beleborzongtam.vártam hogy valaki ki nyissa az ajtót.Nem érdekelt, hogy mennyi az idő.Nem zavart, hogy mindenki alszik. Arra lettem figyelmes, hogy valaki bentről nyitja az ajtót. Megkönnyebbülten felsóhajtottam. Mi lett volna ha nincsenek itthon? Itt maradtam volna egyedül? Hova mentem volna? Biztos a lovászfiúhoz, vagy a gombászhoz... Az emlékek hatására,akaratlanul is könnyek szöktek a szemembe.nem értem...Hol rontottam el? Miért választott Márk VALAKI MÁST? Amikor azt hiszed, megbízhatsz valakiben, és ebben az emberben kell csalódnod, az olyan mintha kitépnék egy részed...A zár egy halk kattanással jelezte, hogy az ajtó nyitva van. Az ajtó lassan kinyílt, én meg egy álmos apával találtam szembe magam.

-Beki?Hát te meg mit keresel itt?-kerekedett ki a szeme.-Gratulálok.Láttam ám a tévében a lánykérést.-kacsintott.

-Aha, szuper.Bemehetek?- kérdeztem,mert egyre jobban fáztam, tekintve hogy egy pulcsin kívül nem volt rajtam semmi, és BAZ megyében hidegebb van,mint általában máshol.

-Persze gyere, de mi történt? - kérdezte. - És meddig leszel itt? Nem hoztál semmilyen cuccot sem...

-Nem tudom. Amíg Nagy Márk el nem takarodik a föld színéről- Közöltem dühösen,és be léptem a házba.

-Beki, ha éhes vagy kaja a hűtőben, és a szobádban éppen Lola alszik, ezért ha nem baj ma a kanapén kell aludnod. Én vissza megyek a szobánkba, mert ilyenkor még a kutya sincs fent.... Ezt az egészet nem értem. Ide állítasz reggel 5:30-kor és közlöd, hogy utálod a vőlegényed, aki tegnap este kérte meg a kezed.... Mi történhetett? - kérdezte töprengve.

-Ne akard tudni. Majd egyszer el mondom. Talán. - mosolyogtam szomorúan. Meg fordultam, és kerestem Nutellát, meg egy kiskanalat, és le ültem a kanapéra török ülésben. A telefonom egyre többször rezgett, de nem érdekelt. Nem nézem meg mit írnak, nem veszem fel a telefont. Nem. Le hunytam a szemem, és próbáltam tisztán látni a dolgokat, de minden olyan kusza volt. Egyszerűen az járt a fejemben, hogy Márk nem tenne ilyet. Ő nem ilyen. Aztán rá kellett döbbennem, hogy lehet valami igazsák alapja annak, amit hiszek. Mindig is tapadtak rá a nők, akik százszor jobbak, mint én... És én még mindig szeretem Márkot. Hiányzik az illata. De ki tudja mi lesz? Azt szeretném hogy ez csak egy félreértés legyen. Ó bár csak... Miután kivégeztem az egész üveg nutellát, el feküdtem a kanapén. A kartámlára tettem a fejem, és el nyomott az álom.

~2 óra múlva ~

Reggel arra keltem, hogy valaki rázza a vállam. Ki nyitottam a szemem, és apát láttam meg.

-Végre felébredtél. Ez az őrült gyümölcsnevű itt üvöltözik a telefonba, és valami applikációról beszélt.

- Ajajaaj nee. Az applikáció. Ezt teljesen el is felejtettem.

- Azt mondta 10 perc múlva itt vannak.

-Na várjunk. Vannak? Többes számban apa? - kérdeztem összeszorított foggal.

-Igen.

-Rendben, köszönöm hogy itt lehettem, de mennem kell! Szia apa! - öleltem meg.

-Szia Beki, de legközelebb több időre is jöhetnél. - köszönt el apa. A bejárati ajtóhoz értem, de eszembe jutott valami.

-Apa- fordultam vissza hozzá. - Nincs valamelyik lánynak egy rózsaszín pulcsija? - kérdeztem.

-De van... Kéred? - méregetett össze húzott szemmel.

-Ha nem lenne baj... - mondtam. Így el tudok sétálni Körte autója mellett feltűnés nélkül. Apa fel szaladt az emeletre, és le hozta az említett darabot.

-Tessék, remélem jó rád. - adta a kezembe.

-Köszönöm. Mindent köszönök. Szia! 

-Szia. Vigyázz magadra!

Az ajtó előtt magamra húztam a pulcsit, és a kapucnit is a fejemre tettem. Ki mentem a kapun, és el indultam. A sarkon tartottam, amikor meg pillantottam Körte kocsiját. Be néztem a szélvédőn, és Körte feje piros volt. És.. Megpillantottam azt a személyt, aki miatt itt vagyok. Az anyós ülésen ült, és valakivel idegesen telefonált. Ekkor eszembe jutott, hogy ha Körte le tudott követni akkor most is le tud.

Fel oldottam a telefonomat, és meg kerestem az alkalmazást. Egy laza mozdulattal le töröltem, és úgy mentem tovább. A napot egy felhő el takarta, és ami azt illeti elég hideg is volt, de nem számított. Csak minél előbb távol akartam lenni apa házától. És a civilizációtól.

Be léptem az instagrammra. Meg néztem Márk oldalát. Az utolsó képen amit kirakott, én vagyok jeggyűrűvel. A képet látva össze szorult a torkom, és be kellett hunynom a szemem, hogy lenyugodjak. Beléptem a kommentekhez, és a legtöbb erről szólt. Ti is láttátok a cikket? Nem Tessék. Link.

Milyen cikket? Meg nyitottam én is a linket, és elkerekedett szemekkel olvastam a sorokat.

Budai Rebeka - a volt Bexi - Legfrissebb híreink alapján eltűnt. Tegnap jegyezték el, ma meg hirtelen el tűnik. Nagy Márk keze lehet a dologban? Ezt az információt N. G. Monogrammú olvasónk küldte, kérte hogy nevét ne jelenítsük meg.  

Hát ezt nem hiszem el... N. G. Vagyis biztos Nádor Gergő... Ne. Vége Bexinek, és még mindig körülöttünk forog a net... A fősuliról is cikkeznek, meg úgy általában mindenről. Ha azt mondanánk nekik, hogy egy rózsaszín unikornist láttak ezen a sarkon elhinnék? Biztos...

Vissza néztem apa házára, ami előtt Körte autója parkol. Márk és Körte éppen akkor szálltak vissza az autóba.

Sietnem kell. Be fordultam a kereszteződésbe, és gyorsabban kezdtem sétálni. Kört autójának motorhangját egyre közelebbről hallottam, és a szemem sarkából már láttam a kocsi elejét. A kocsi egyre csak lassított, és Körte le húzta a kocsi ablakát. Én le hajtottam a fejem, hogy meg ne lássák az arcomat. A szívem a torkomban dobogott.

-Jó napot! Tudod ki az a Bexi? - kérdezte Körte.

Én nem válaszoltam.

-Jó mindegy lehet hogy néma! - szólt rá Körtére Márk.

-Nem láttál egy lányt akinek barna haja van, és elképesztően aranyos szeme, szép arca, és gyönyörű szeme van? Vékony, és sportos alkata van, a haja általában ki van bontva. - mondta Márk mire legördült az első könnycsepp az arcomon. Már így is úgy néztem ki mint egy Démon, de most rosszabban lett a helyzet. Piros karikás szemem sem tette jobbá a helyzetet. 

Kocsi ajtó nyitódást hallottam, ezért újra el kezdtem sétálni.

-Állj csak meg! - kiáltott Körte, és meg ragadta a kezem. - Tudtam. Gyerek baszki. Mi van veled? Hogy nézel ki? Geri csinált veled valamit? Mindenki otthon aggódik érted!!! Miért jöttél el? Mi a baj?? - kezdett idegeskedni Körte.

-Nem Geri a baj. - nyögtem ki.  

-Akkor?-kerekedett ki Körte szeme.

-Márk... - suttogtam.

-Elmondta?-kérdezte Körte.

-Mit Körte? Mit?

.........................................

By:M

Bexi ff-Mi lesz most?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora