Nem kellett volna

193 3 0
                                    

Egy héttel később:

Az óta is itt lakunk. Hogy kik? A magány, a szomorúság, és én. A Fornettisnél dolgozok. A telefonom megállás nélkül csörög. Összeszorul a szívem, ha arra gondolok, hogy engem otthon keresnek.Ma reggel is korán keltem. A ami nap más volt mint a többi. Ma vidáman keltem! Ennek örömére fel vettem a fekete trikót, amit nem rég vásároltam, a fekete farmerrel, amiben el jöttem az nap... Az emlék miatt dühös lettem. A fejembe szállt a vér, és nem tudtam gondolkodni. Tudatni akartam valakivel, hogy hol vagyok. A legjobb választás erre Lili volt. A kezembe vettem a telefont, és tárcsáztam a számot. Ki csöngött a telefon. Vártam. A másodpercek óráknak tűntek, mire Lili bele szólt a készülékbe.

-Haló... - hallottam álmos hangját a vonal másik végéből. A fülemben dobogott a vér, és ez miatt nem hallottam olyan jól.

-Szia Lili. - köszöntem. Inkább félve mint magabiztosan, de ez van.

-Beki? Te vagy az? - kérdezte Lili már nem is álmos hanggal.

-Én.. - motyogtam összeszorított foggal.

-Hol vagy? Nincs semmi bajod ugye? - Aggódott a húgom.

-Én jól vagyok. De nem mondhatod el senkinek sem hogy hívtalak. Megígéred? - kérdeztem. Tudtam hogy ebből a beszélgetésből rá fog jönni hogy hol vagyok. Túl okos. De a többiek nem tudhatják meg.

-Megígérem! - vágta rá a húgom. - Csak beszélj már! - kezdett suttogni.

-Ti hogy vagytok? - kérdeztem lesütött szemmel.

-Mindenki érted aggódik. - közölte fájdalmasan őszintén. - De most nem mi vagyunk a lényeg, hanem te! Mi van veled?

-Én jól vagyok... Egy házban. Ami üres volt idáig. - feleltem rejtélyesen.

-A nagyi régi házában vagy igaz? - csodálkozott Lili. - Én mondtam anyáéknak, hogy nézzenek meg ott is, de idézem: Nem Beki már nem emlékszik arra! - Mondta a húgom. El nevettem magam. Megint Lilinek volt igaza.

-Igen ott vagyok.

-Körte elmesélt mindent. Márk maga alatt van. Ki se megy a szobájából, és a fellépéseit is le mondta határozatlan időre. - mondta a húgom azt, amit hallani szerettem volna. Vagyis hogy mi van Márkkal.

-Le kell tennem. Majd beszélünk! - búcsúztam el hidegen.

-Rendben szia!

Munka után amikor haza értem, fáradtan huppantam le a kanapéra. Be kapcsoltam a TV-t, és egy üveg Nutellával a kezemben néztem a híradót.

-Budai Rebeka- vagyis Bexi - Nyomára bukkantak. - hallom a bemondó hangját. Félre nyeltem a nutellámat, és fuldokolva néztem tovább, mi fog ebből ki sülni. - a menedzser Körte tartott nekünk beszámolót arról, hogy nem sokára ott lesznek érte. - mondta. Mire fel eszméltem a bambulásból, már késő volt. Egy autó fényszórója világított be az ablakon, és egy kocsiajtó nyitódás. Fel pattantam a kanapéról, és már próbáltam szökni, de sajnos addigra, mire teljesen össze szedtem volna magamat, nyílt az ajtó. Add Istenem hogy Márk ne legyen itt! Az ajtó nyílt, és be lépett rajta....

By. :M

Bexi ff-Mi lesz most?Where stories live. Discover now