Po filmu jsme si chvíli ještě povídali a pak se rozhodli jít spát. Já šla spát k Danovi, Dominik k sobě do starého pokoje a Jakub měl spát na gauči.
Ležím v posteli, Dan už dávno spí a mě nejde usnout. Kouknu na mobil, na kterém se objeví čas 2:48 prokroutím nad tím oči a vstanu. Mám na sobě jen Domčovo staré triko. Jelikož mám žízeň, moje kroky směřují dolů po schodech do kuchyně. Otevřu skříňku s nádobím. Povzdychnu si, jelikož skleničky mají úplně nahoře a já nemám ani metr šedesát. Postavím se co nejvíc na špičky a ruku natáhnu směrem ke skleničkám. Triko co mám na sobě se zvedne a tím mi odkryje zadek. Najednou cítím na svém rameni výdech. Cizí tělo se na mě zezadu připlácne. Jeho ruka mi podá skleničku a pak mě chytne za boky, přisune si mě blíž. Svým zadkem se otírám o jeho chlubu. Naschvál se o něj otřu. ,,Ty takhle zlobíš jo?" Zachraptil mi do ucha Jakub. ,,A nemůžu?" řeknu s úšklebkem a znovu se o něj otřu. ,,Aby si nedostala naplácáno." Chytil mě pod krkem a dal mi hlavu do záklonu. Druhou rukou mi drtil bok natisknutý na něj. Tiše jsem vydechla. Jakub se jen uchechtl a pustil mě. Otočila jsem se k němu čelem ,,Měli by jsem jít spát" Řekla jsem blízko jeho obličeje a koukala mu přitom do očí. ,,Budeš spát semnou?" Zeptal se s úšklebkem Jakub a přitom mi zmáčkl zadek. ,,Mám?" Hodila jsem na něj úšklebek i já ,,Jo bejby máš" Chytl mě za ruku a vedl mě ke gauči. Lehli jsme si společně, přitáhl si mě k sobě. ,,Dobrou" ,,Dobrou noc zlato." Plácl mě přes zadek a já pomalu usla.
Ráno jsem se naštěstí probudila první. Vážně nemám náladu na to vysvětlovat, proč jsem spala s Jakubem a ne s Danem. Pak už mě jenom kluci odvezli domů.