X

1.2K 38 4
                                    

Minulost

Jsem právě sama doma. Každou chvilkou by tu měl být Jakub. Na stůl u gauče jsem připravila víno a skleničky. V tom mi začal zvonit telefon.

,,Čau, pojď mi prosimtě otevřít"
Byl to Jakub který právě dojel. Seběhla jsem schody dolů a otevřela mu vchodové dveře. ,,Čauky zlato." ,,Ahoj zmrzlino" stáhnul si mě do obětí a dal mi pusu na přivítanou. ,,Jak si se dneska měl?" Usmála jsem se na něj, když jsme šli dovnitř do domu. ,,V pohodě, ale nemohl jsem se na tebe dočkat." Usmál se a dal mi další pusu. ,,Co ty?" ,,Těšila jsem se na tebe" objala jsem ho a on mě vzal pod zadkem. Došel semnou až na gauč a tam mě položil. Následně si na mě lehl a nepřestával líbat.

-

,,Nepůjdeme ven?" Navrhnu po dokoukání nějakého filmu, který ani nevím o čem byl, jelikož jsem měla na práci důležitější věci.. ,,Můžeme jestli chceš." Usmál se na mě a pohladil mě po zádech. Oblíkli jsme se, vzali víno a rukou v ruce jsme vyšli ven.

Procházeli jsme se Pardubicemi a po nějaké době se pomalu začalo stmívat. Bylo to hrozně hezký. Koukali jsme se společně na západ slunce a u toho popíjeli víno. Jakub mi pak i přes mé protesty dal jeho bundu. ,,Bejby, nechceme už jít domů? Vidím, jak ti je zima." Usmál se na mě a chytl mě za ruku. Já jen přikývla a vyrazili jsme zpátky.

Když jsme došli ke mě domů, dali jsme si sprchu na zahřátí, pak jsme si společně uvařili a pustili si film. Seděla jsem na Jakubovi a on měl svoje ruce obmotané kolem mě. Byli jsme přikrytí dekou. Film jsem ani tak nevnímala, jelikož se mi hlavou motala furt jedna otázka, na kterou jsem ale nevěděla odpověď. Proto jsem se nadechla zvedla hlavu k Jakubovy a zeptala se. ,,Jakube, jak to mezi náma vlastně je?" Byl zaražený, a nevěděl co odpovědět, když už se nadechoval že něco řekne, dveře od bytu se rozrazili a v nich stal Dan. Na jeho tváři hrál nechápavý výraz a jen ze sebe vydal. ,,Co se to tady kurva děje?!"

Rodinnej typKde žijí příběhy. Začni objevovat