24.

1K 43 19
                                    

,,Au!" Vykřiknu. ,,Copak zlato?" Zeptá se mě zmateně Dominik a chytne mě za ruku. ,,To nic, jenom kope." Usměju se na něj a pohladím se po bříšku. ,,No jo, je to náš ďáblík." Věnuje mi polibek a dá ruku na moje břicho. ,,Proč musí být tak velkej?" Povzdychnu si při pohledu na své velké břicho. ,,Protože za dva týdny máme termín a už Nika budeme mít u sebe." Koukne na mě se štěstím v očích a já mu dám pusu. ,,Miluju tě." Zašeptám mu do rtů a on je zas spojí v jedny.

-

,,Lásko, půjdu do studia. Chceš semnou?" Zeptá se mě Dominik a já s úsměvem kývnu na souhlas. Oblíkneme se a vydáme se pěšky do studia.

Sedím na gauči, piju džus a poslouchám rozhovor kluků. ,,Čau zmrdi." Ozve se zamnou. Tohle je snad zlý sen. Sedím zády k němu a dělám, že tady nejsem. ,,Jsem vám někoho přive-" Zasekne se ve svém proslovu, když mě spatří. ,,Co ty tady?" Zeptá se mě zmateně a propaluje mě pohledem. ,,Vadí ti tady?" Ozve se hlas lehce naštvaného Dominika. Jakub se nadechoval že něco řekne, ale přerušil ho další hlas. ,,Je, ahoj Izo. Co ty tady?" Promluví na mě zmateně Kristýna. ,,No, já jsem tady s Dominikem." Lehce se na ní usměju a ona jen tiše vydechne. Kouknu na Domču a ten se na mě lehce usmál.

-

,,Jdu se vyčůrat." Pošeptám Dominikovi do ucha. Pustí mě ze svého sevření a já z něj vstanu. Dojdu do koupelny.

Když stojím zády ke dveřím a upravuji si svoje šaty, na mích bocích se objeví dvě velké ruce. ,,Domí." Vydechla jsem tiše. Na mém rameni jsem cítila lehký výdech. ,,Já jsem někdo lepší bejby." Ozve se příjemný chraplák. ,,Jakube." Otočila jsem se na něj čelem a on si mě za zadek přitáhl do obětí. Stali jsme spolu těsně u sebe a koukali si do očí. ,,C-co to děláš?" Zeptala jsem se ho rozklepaně když mi začal mačkat zadek. Bylo to příjemný, ale nebylo to správné. ,,Bejby, nech toho, vidím, že se ti to líbí." Pohladil mě po tváři a přisál se mi na krk. ,,Jakube, ale ty máš Kristýnu a já Dominika." Řekla jsem sklesle. ,,Kristýna už odesla." Jen zvedl hlavu vzhůru a podíval se mi zblízka do očí. ,,Hrozně moc si mi chyběla zmrzlino." Pošeptal mi do rtů. Nevydržela jsem to a spojila v jedny. ,,Ty mě taky." Řekla jsem mu po chvíli a on se vítězně usmál.

,,Co to dopíči!?" Odtrhla jsem se od Jakubových rtů a koukla směrem ke dveřím. ,,Dominiku počkej já ti to vysvětlím!"

Rodinnej typKde žijí příběhy. Začni objevovat