Právě jsme s Domčou u něj v bytě a děláme večeři. Těstoviny dáme do trouby a já si sednu na linku. Dominik toho hned využil a stoupl si mezi moje nohy. ,,Děkuju že tady můžu být s tebou." Řeknu a obtočím mu ruce kolem krku. ,,Přestaň děkovat, kdybych to dělat nechtěl tak to nedělám." Usmál se na mě a začal mě líbat. Svýma rukama jezdil po celém mém těle a dotýkal se každého kousíčku. ,,Domi, promiň ale já... Umm no. Teď prosím ještě ne." Koukla jsem mu smutně do očí když jsem se od něj odtáhla. ,,Jo, v pohodě." Odtáhl se odemne úplně a šel něco dělat do obýváku. Povzdychla jsem si a slezla z linky. Bylo mi ho líto. Vydala jsem se stejným směrem, jako on před chvílí.
Seděl na gauči a nepřítomně koukal do mobilu. Sedla jsem si k němu a povzdychla si. ,,Dominiku promiň. Já.. nechtěla jsem to překazit, jenom se na to ještě necítím." Koukla jsem na něj smutně a pohladila ho po ruce. ,,Jo, všimnul jsem si." Řekl a koukl se na mě. ,,Jenom mi Izi řekni, co ti v tom brání? Bojíš se, že sex není dobrej pro dítě? Nebo jsi panna? Nemáš mě ráda? Nebo ti v tom brání Jakub, kterej se na tebe vysral?" Při poslední větě co řekl, se mi zaplavily oči slzami. ,,Mám tě ráda Dominiku, jenom naposledy, když jsem s někým takhle spala, mě pak poslal do prdele a udělal mi dítě." Posmrkla jsem si a chtěla vstát. Dominik mě chytl za ruku a přitáhl si mě tak, abych na něm seděla. ,,Promiň bejby. Já jsem to tak nemyslel. Je toho jenom na mě moc a je to rychlý." Koukal mi s bolesti v očích. ,,V pohodě" Usmála jsem se na něj, a začala ho líbat. Do polibku se lehce usmál. Začal mi zas jezdit rukama po těle a já se lehce zastavila ,,Slibuju, že se nebudu o nic pokoušet, dokavaď si o to neřekneš ano?" Kouknul na mě, jak kdyby věděl, o čem přemýšlím. Zas jsem spojila naše rty a svoje prsty mu zapletla do vlasů. Vzpomněla jsem si na to, jak jsem přesně toto dělala s Jakubem.
Seděla jsem s ležícím Dominikem na břiše v jeho posteli a krmila ho jídlem co jsme si sami uvařili. Přitom jsme koukali na nějaký film a smáli se. Najednou se ozval zvuk mého telefonu. Dominik mi ho podal a zpět si lehl do polohy, v které byl předtím. Volala mi máma. Hovor jsem přijala.
,,Ahoj mami." Pozdravila jsem ji.
,,Ahoj Izi, chtěla jsem se zeptat, kde jsi? Volala jsem Ivaně, Dan je doma ale u Cittových nejsi. A doma taky ne."
,,Jo, no já jsem teď u Dominika. Promiň, že jsem ti to neřekla, mě nějak vůbec nedošlo, kolik je." Zasmála jsem se do mobilu.
,,Aha, tak jo v pohodě, já se jenom lekla. Tak Domču pozdravuj. A neotravuješ ho?" Zasmála se i ona. Dominik to slyšel, jelikož jsem hovor měla nahlas a tak řekl:
,,Ahoj, hele vůbec neotravuje. Jsme si teď udělali jídlo a chillujem." Usmál se,,Aaa tak to jo, kdyby tě ale otravovala tak mi ji klidně přivez jo. Ona dokáže bejt nesnesitelná"
,,Díky mami" řekla jsem s ironií v hlase.
,,Nemáš zač broučku. Jo hele, budeš tam spát?" Zeptala se mě a já se koukla na Dominika s pozvednutým obočím.
,,Bude!" Zakřičel Nik a začal se hrozně smát. Mě to přišlo z nějakýho důvodu taky vtipný a tak jsem se smála s ním.
,,Vidím že se nenudíte. Tak já vás nechám." Bylo slyšet, že se usmála a následně hovor típla.
Naklonila jsem se k Domčovi a dala mu dlouhou pusu. ,,Kdyby tvoje máma věděla co tady děláme." Zasmál se a zapojil i jazyk. ,,Až na to, že neví. Takže jsi ještě živej." Mrkla jsem na něj a zas se opřela o čelo postele. Dominik si taky sedl a chytl mě za ruce. ,,Kdy v plánu jim to máš říct?" Koukl na mě a přitáhl si mě k sobě. ,,No, já nad tím úplně nepřemýšlela. Možná zítra? Až se vrátím domů." Zeptala jsem se spíš sama sebe a pak se s lehkým úsměvem koukla na Nika. ,,Docela se toho bojím" Vydechla jsem tiše a koukla na svoje ruce. ,,Neboj se, máš super rodiče, co tě v tom samotnou nenechají. A i kdyby tak máš mě a sama na to nebudeš." Naklonil se ke mě a dal mi pusu. Já si na něj sedla a začala mu pusinkovat tváře. Přitom jsme se smáli a tak začala naše bitva.
Večer jsme si jen společně lehli k němu do postele, on si mě co nejvíc přitáhl k sobě, dal mi pusu na dobrou noc a společně jsme spokojeně usnuli.