Aradan geçen 2 günün ardından, kapımın tekmeyle açılmasıyla benim yatağımdan yere düşmem ve kolumu burkmam bir oldu.
'' Aaaaayhh!''
Çığlık çığlığa kolumu tutarken Barlas da koşarak yanıma geldi.
'' Canın mı acıdı?''
Sinirle dişlerimi birbirine bastırdım.
'' Yok a***** yerle ilişkiye giriyorum ben!''
Acıyan kolumun bükülmesiyle bir daha çığlık attım.
'' Küfür etme, bu bir. İkinside şimde kolunu bük bir, çıkık varmı ?''
Gözlerimi devirip büktüm.
'' Çıkık yok Arya. Bende diyorum kırıldı ondan bu kadar çığlık atıyor.''
Usanmadan bir kere daha gözlerimi devirip ayağa kalktım.
'' Kırık çıkık olayını senden daha iyi bilirim ben koçum. Asıl sen buraya neden geldin onu de bana''
Barlas ensesini kaşıdı.
'' Ben kahvaltı hazırlamıştım da seni çağırdım''
Gözlerimi pörtlettim.
'' Dana sucuk var mı ? ''
Kafasını gülümseyerek sallayınca, '' hülooğğğğğ'' değip merdivenlerden aşağıya hızla koştum. Barlas'ın arkadan kahkaha sesi geldiğinde bende gülümseedim ve sonra yaptığım salaklığı farketip kendi kendimi tokatladım.
Mutfağa yetiştiğim zaman, hızla masaya oturup sucuğa ekmek banacaktım ki, arkadan sandalyenin çekilmesiyle yeri boyladım. Sinirle gülümseyip elimdeki somun ekmeği ağzıma tıkıp Barlas'a baktım.
'' Ne . Yapmaya. Çalışıyorsun?''
Barlas kaşlarını çattı.
'' Senin sevdiğin kadar bende sucuklu yumurtaya bayılırım. Ondan dolayı beni bekleyeceksin!''
Allasen bunun derdi neydi? Ben. Arya. Sucuklu yumurtayı. Barlas ile paylaşacaktım öyle mi? Hahahah. Güldürmeyin beni!
Yerimden şirince kalkıp sandalyeye hanımefendiler gibi oturuverdim.
'' Tamam. Ateşkes imzaladım''
Barlas memnuniyetle gülümseyip, tavayı masanın ortasına aldı ve ekmeğini bandırdı. Bende masanın üzerindeki diğer kahvaltılıklardan yiyordum.
'' Neden yemiyorsun?''
Gülümsememeye çalışarak baktım.
'' Canım istemiyor.''
Barlas omzunu silkip ekmeğini bandıracağı zaman bana baktı.
Yumurtaya baktı.
Bana baktı.
Yumurtaya baktı.
Ekmeğe baktı.
Ve sofradan kalktı.
'' İyi be! Ye şu yumurtayıda sofrayı topla sana çok sevineceğin bir haberim var''
Gülümseyip kahvaltımı büyük bir gülümsemeyle yaptım. Aaaa! Hadi ama .. Tam bir tava sucuklu yumurta bana kalmıştı!
Hızla bitirip sofrayıda topladım. Ve odada sinsice sırıtan Barlas'ın yanına oturdum.
'' Mutlu olacağım ne varmış bakalım?''
Suratındaki gülümsemeyi silmeden kumandayı aldı ve televizyonu açtı.
'' Saat 1'de toplantım var ve Mert geliyor''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHTAÇ
Teen Fiction'' Yüreğim, senin için atarken, senden nasıl vazgeçebilirim ?'' Sustum. ''Sana diyorum?!'' Gözümden acılarla harmanlanmış bir damla yaş düşerken, gözlerimi gözleriyle buluşturdum. '' Peki, ben sana muhtaç olduğum halde, gitmek zorundaysam?''