§14§

60 11 0
                                    

İyi okumalar :) :)

Suratıma su çarpıldığı zaman nefesimin gnzimde biriktiğini hissedip öksürmeye başladım. Her öksürdüğümde, şakaklarıma ağrı giriyordu. Gözümü yavaşça açtığımda, kıvırcık saç ve mavi gözler , gözlerime yansıdı.

''Arya? İyimisin?''

Mert bana endişeyle bakarken etrafıma bakdım.

''Neredeyim lan ben?'' dedim suratımı ekşitip.

Ufak bir sessizlik sonunda Mert öksürdü.

''Arya? Kendini nasıl hissediyorsun?''

Ağzımdaki metal kokusu, midemi bulandırdığında gözümü kapadım. Elimle başıma masaj yapmaya başladığımda Mert sorusunu yineledi.

''Arya? Sana soru soruyorum ki şuan üzerine gelmiyorum. Kendini iyi hissettiğin zaman, bana şuan bu halde onlmanın nedenini açıklayacaksın?''

Derin birşekilde ofladım.

Birde o iş vardı. Herşeyi nasıl uygun ve güzel bir şekilde anlatacaktım bilmiyorum.

''Şuan kendimi pek iyi hissettiğim söylenemez.'' dedim başıma masaj yapmaya çalışırken.

Mert sağ elini bacağına belirli bir ritimde vuruyorken, ağzından değişik bir ses çıkardı ve ayağa kalktı.

'' Sana su getireyim. Seni bulduğumda saat beşi geçerken, şuan öğleden sonra oldu farkındaysan. Bir zahmet yatma ve bana olanları anlat.''

Kapı kapandığında kendimi yatağa hızla attım. Ama bu rahatlık fazla sürmeden yine kapı aralandı.

''Yiyecek birşey ister misin?''

Sinirle gülüp Mert'e baktım.

'' Sanırım bu evet demek oluyor'' dedi ve kapıyı tekrardan kapattı.

Şuan Mert snirimi bozacak derecede bana iyi davranıyordu ve ben bunun sebebini bilmiyordum.

En çok zoruma giden ise , şuan bu halimi ne şekilde anlatacağımdı. Bu halimi yalansız dolansız anlatırsam, Barlası ele verecektim. Ya da bazı şeyleri söylemezdim.

Barlas yine aklıma geldiğinde oflayıp elimi saçıma attım. Bayıldığımda şapkamı düşürmüş olmalıydım. Ya da Mert çıkarmıştı bilemiyorum.

'' Kahvaltı hazırlandı hanım efendi? Buraya mı getirelim yoksa aşağı mı ineceksiniz?''

Bir kadın sesi geldiğinde, kadna doğru döndüm ama kadının, gözlerini büyültmesi bir oldu.

'' Me-ben şey mel-''

Kaşlarımı çattığımda, Mert nefes nefese kadının arkasında belirdi.

'' Ayla , sen gidebilirsin. Teşekkür ederim.''

Adının Ayla olduğunu öğrendiğim kadın Mert'e soru sorar gibi bakarak odadan çıktı. Neler oluyordu?

'' Aylanın kusuruna bakma,birine benzetmiş olabilir.''

Birden içimi bir korku sardı. Ya hırsızlık yaptığım zamanlarda, bu kadına da bulaşmışsam?

'' Kendini iyi hissediyorsan aşağıda kahvaltı hazır. Ama kahvaltıya inmeden önce'' dedi, elindeki suyu komodine bırakıp.

'' Neler oluyor? Ya da ne oldu? Anlat bana.''

Dudağımı ısırdım. Ne demem gerekiyordu?

MUHTAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin