ARYA
Mert sırf rahat edeyim diye film açıp izlerken espirileriylede beni güldürüyordu. Aşırı komik , aşırı sıcak kanlı biriydi ki şirketteki halinden eser yoktu.
Eline telefonu alıp uğraştı ve filme dönüp güldü.
''Filmdeki cadı karakteri sana benziyor Arya?''
Kahkaha attığımda surat ifadesini değiştirip bana bakınca kahkaham gürleşti.
''Mert hüzünlüyken bile kahkaha attırdın lan bana?'' dedim kahkahalarımın arasında.
Mert tekrardan telefona bakıp güldü.
'' Ben herkes hüzünlüyken mutlu etmeye çalışırım canım''
Gülümseyip filme döndüm. 1 saat sonra film bitince Mert saate baktı.
'' Arya sen evde otur ben markete gideyim, birşeyler alalım ha?''
Kafamı salladım. Tam gideceği zaman seslendim.
'' Efendım Arya?''
Dudağımı ısırıp suratına baktım.
'' Barlas beni arıyordur şimdi. Acaba arayıp burda olduğumu söylesen mi?''
Mert kafasını salladı ve bana yaklaştı.
'' Barlas şuan seni aramıyordur Arya. Ve eğer merak etseydi şuan benim kapımda da olurdu. Barlas en olmadık yerlere kadar bakardı Arya. Ama şuan burada değil. Çünkü seni aramıyor. Belkide evde oturuyordur. Belkide başka bir kadının kollarındadır.''
Son cümlesiyle üzerime soğuk su dökülmüşe döndüm.
'' Arya?''
Sirkelenip Mert'e güldüm.
'' Beni ilgilendirmiyor zaten. Hadi git. ''
Gülümseyip hizmetçiye birşeyler dedi. Sonrada çıkıp gitti. O kapıdan çıkınca yere oturup ağlamaya başladım.
'' Beni merak etmiyorsundur değil mi?!''
Kafamı bacaklarıma yaslayıp ağlamaya devam ettim. Umrunda değildim. Beni merak etmiyordu .
Biri gelip omzuma dokunduğunda yerimde sıçradım.
'' A-arya hanım korkutduysam öz--''
'' Evde çikolata varsa getirsene?''
Kadın garip bir şekilde bakınca gözlerimi devirip heceledim.
''Çi-ko-la-ta!''
---------------------------------------------------------------------------------
BARLAS
Başım felaket derecede ağrıyordu. Ağzımdaki metal tadı midemi bulandırınca yüzümü ekşiltip gözümü açtım. Ancak gözümü açınca Servi'nin yanımda uzandığını gördüm.
Tekrardan gözümü kapadım.
Suçluluk duygusu beni tamamiyle ele geçirince ölmeyi diledim. Arya'yı unutmak için Servi ile birlikte olmuştum.
Lanet olsun!
Üzerimdeki örtüyü yavaşça kaldırıp, yerdeki üstlerimi giydim. Üzerime gömleğimi geçirdiğimde Servi uyandı.
'' Hayatım, günaydın.''
Bir günde ne iğrenç bir adam olmuştum ben böyle!
'' Hayatım falan deme bana! Dün sarhoştum ama sen değildin. Bugünün böyle olacağını tahmin etmişsindir!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHTAÇ
Teen Fiction'' Yüreğim, senin için atarken, senden nasıl vazgeçebilirim ?'' Sustum. ''Sana diyorum?!'' Gözümden acılarla harmanlanmış bir damla yaş düşerken, gözlerimi gözleriyle buluşturdum. '' Peki, ben sana muhtaç olduğum halde, gitmek zorundaysam?''