...BARLASTAN...
Arya evden ayrıldığında neden bu kadar saçmaladığımı derince düşündüm.
Yada neden Arya'yı önemsediğimi..
Sinirle ayağımı yere vurdum. Bugün Mert şirkete girince kesin Arya'yı soracaktı.
Telefonumu çıkarıp Merti aradım.
'''' Oooo Barlas Bey, beni ne zamandır kendi isteğinizle arıyorsunuz?''
Gözlerimi devirip telefonu sol kulağımdan sağ kulağıma geçirdim.
''Uzatma lan sende. Bugün işe gelmeyeceğim, boşuna toplantı için gelme diye aradım''
'' Bugün işe niye gitmiyorsun? İlk gelmediğinde imza sahteciliği yapıyordum az kalsın.''
Ne demeye arıyordum ben bu şeref yoksununu?!
'' Bak, seni si**** kes sesini!''
'' Küfür etmek sana yakışmıyor ama '' dedi kıkırdarken.
Bendeydi suç anasını satayım.
''Her ne boksa! Arya'da gelmeyecek bugün'' Arya'da gelmeyecek bundan sonra diye düzelttim içimden...
'' Sen gelmiyorsanda benim sekretere ihtiyacım var. Arya gelsin bildir.'' dedi gülerek.
Allahım!
Mert PURAL denildiğinde sizinde mideniz bulanmıyor mu?!
''O izinli. Gelemez''
''Aaa, o izinli mi? Ciddimisin? Şuan çok üzüldüm , telefon numarasını versene, ben rica edersem gelir belki?''
Şuan telefonu bende desem şaşırırmısın Mert piçi?!
Numarayı versem telefon bendeydi vermesem niye koruyorsun sekreterini diyecekti. Bende bu yüzden en güzel şeyi yaptım.
Üzerine kapattım!
Ben ne yapacaktım! Arya'yı bulmak istiyordum. Belkide onu birine benzettiğimden dolayı yanımdan istiyordum ya da ...
Alışmıştım.
Ne yapacağımı ilk defa bilmiyordum. Planımı uygulamam gerekiyordu belkide ondandı bu sinirim.
''Bir şey bul Barlas. Hadi koçum!''
Ama yoktu bulunacak bir şey.
Polise haber vermezdim. Ural is--
Bir dakika!
Ural!
Onu tamamen unutmuştum. Numarasını bulup, Arya'yı sorabilirdim.
Tam o sırada Arya'ya aldığım telefon gözüme çarptı. Hızla ayağa kalkıp telefonu elime aldım ve numaraları karıştırdım.
Sadece benim numaram vardı!
Elim yanlışlıkla kayıtlara geldiğinde bir numaradan mesaj geldiğini gördüm.
''Bizim Ari, zengin erkeklerle takılıyor ha?Eskiden namusunla hırsızlık yaparken, şimdi bedeninle mi para kazanıyorsun? Olsun Ari, zamanı geldiğinde tadına bende bakarım!''
Elim yumruk halini aldığında sinirle dişlerimi sıktım.
En son mesajında da hayatını zindan edeceğini söylüyordu!
Belkide Arya ondan gitmişti. Sinirlerim daha da bozulduğunda, ayakkabı dolabına hızla tekme attım.
'' Si**** böyle işi!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHTAÇ
Fiksi Remaja'' Yüreğim, senin için atarken, senden nasıl vazgeçebilirim ?'' Sustum. ''Sana diyorum?!'' Gözümden acılarla harmanlanmış bir damla yaş düşerken, gözlerimi gözleriyle buluşturdum. '' Peki, ben sana muhtaç olduğum halde, gitmek zorundaysam?''