"Hadi Doyoung uyan artık kahvaltıya gecikeceksin.""Beni es geçin kalkınca bir şeyler atıştırırım." Doyoung boğuk çıkan sesiyle mırıldanmış daha sonrada yatağının başında onu uyandırmak için çabalayan abisine sırtını dönmüştü.
Böylece Taeyong'da kendisinden önce genç prensi kaldırmak için savaş veren iki hizmetli gibi başarısız olmuş bıkkınlıkla odadan çıkmıştı.
"Hala kalkmıyor mu?"
Odanın hemen dışında arkasında başları yere kadar eğilmiş hizmetlilerle veliaht prens Johnny öfkeyle duruyordu kral Jung odasına yakın oldukları için çok ses çıkarmamaya özen gösterselerde veliaht prensin sabrı tükenmek üzereydi.
Sabrı tükenen veliaht prens sonunda hışımla odaya girmiş ve arkasından kapıyı sertçe kapatmıştı."Kim Doyoung uyan ve üstünü değiştirerek kahvaltıya in. Hemen."
"İstemiyorum, bu saatte kahvaltı mı yapılır."
"Saçmalamayı kes, giyin, aşağı in ve Kral Jung'dan dünkü saygısızlığın için özür dile. Saraydan doğru düzgün çıkmaman görgü kurallarını unutmana sebep olmuş. Hiç merak etme bu konuyu babamla en kısa zamanda görüşeceğim."
♔
Kral Jaehyun, Prens Doyoung'ın yaptığı her şeyden haberdar olabilmek için prensin peşine taktığı hizmetli ve muhafızlar sayesinde genç prensin odasında olup bitenleri öğrenmiş ve olaya el atmaya karar vermişti."Prens Johnny bir sorun mu var?" Kral bunu yüzünde en ufak bir mimik oynamadan sormuş daha sonra yatakta somurtarak oturan prense gamzelerini göstererek gülümsemişti.
"Kahvaltıyı bu kadar erken saatte yapmak zorunda mıyız hala uykum var." Doyoung karışık saçlarına bir düzen vermek istercesine çekiştirerek konuştuktan sonra odasının tıka basa dolu olmasını umursamada kafasını tekrar yastığına gömmüştü.
"Prens Kim haklı saat çok erken, hem dün gecede oldukça yorulmuş olmalı." Kralın söylediklerini hizmetliler, prens Johnny ve prens Taeyong muhtemelen yanlış anlamış olacaklardı ki ağızları açık kalmıştı fakat kral bunu umursamamış arkasındaki muhafızlara bakarak konuşmaya devam etmişti.
"Kahvaltıyı bir buçuk saat sonraya alalım diğer misafirlere iletin bunu."
♔
Kahvaltı prensin isteği üzerine geç yapılmıştı ve kahvaltının bitiminden kısa bir süre sonra bütün krallar görkemli toplantı odasında buluşmuşlardı."Sence bizden ne isteyecek?"
"Bilemiyorum Doyoung gerçekten bizden isteyebileceği hiçbir şey yok."
"Peki bize yardım etmeyi reddeder mi?"
"Endişelenme yardım edecektir."
Prens Taeyong daha çok kendisini inandırmak için mırıldanarak gözlerini hemen önlerindeki toplantı odasına dikmişti.
♔
Toplantı beklendiği gibi oldukça kısa sürmüştü sonuçta kimse kral Jung'ın şartlarını reddedebilecek durumda değildi.
Büyük taş kapı dakikalar sonra açılmış ve içeriden kral Jaehyun tek başına çıkmıştı."Diğerleri nerde, neden çıkmadılar?"
"Bilmiyorum Doyoung çıkarlar şimdi."
"Jaehyun nereye gitti? Yüzüme bile bakmadı." Doyoung cümlesinin sonuna doğru dudaklarını büzmüş ve kafasını yavaşça önüne eğmişti. Taeyong ile konuşmaktan çok kendisiyle tartışıyor gibiydi.
Kralın ardından taş kapı tekrar açılmış içerideki herkes beş karış suratlarıyla dışarı çıkmıştı.
Kimi hâla şoku üstünden atlatamamış kimi ise öfkesini saklamaya çalışıyordu sonuçta Kral Jung'a muhtaçlardı gönlünü hoş tutmalıydılar.Odadan en son kral ve veliaht prens çıkmıştı. Kralın neşeli ifadesinin aksine Johnny az önce dışarı çıkan herkesten daha öfkeli görünüyordu öyleki onu merakla bekleyen küçük kardeşlerinin yüzüne dahi bakmadan odasına gitmişti.
Johnny rahatsız edilmek istemediğini belirttiğinden kimse ona ulaşmaya çalışmamıştı ancak veliaht prens çay saatinde bile odasından çıkmadığında prens Doyoung onu görmeye gitmeye karar vermişti.
♔
"John~"
Sessizlik. Oda Doyoung'ınkinin yanında bir kiler kadar küçük ve gösterişsiz kalıyordu. Ancak Doyoung bu küçük ayrıntıya takılmadan odadaki soğukluğun ( Johnny'nin huysuzluğu dışındaki) sebebi olan açık balkon kapısına ilerlemişti.
Johnny belli etmesede bir anda arkasında beliren beden ile korkmuştu. Kimseyi odasında beklemiyordu en azından Doyoung'ı.
"Neden buradasın?"
Doyoung burada olmamalıydı özelliklede böyle berbat bir karar vermek zorundayken onun yüzüne bakamazdı.
"Seni merak ettim. Görüşme kötü mü geçti? Neden bu kadar sessizleştin?"Doyoung bunu anlayabilirdi sonuçta karşılarındaki adam her şeye sahipti bu nedenle de karşılıksız iş yapmak istemeyip onları geri çevirmiş olabilirdi ancak babası oldukça mutluyken bu olasılık oldukça komik geliyordu kulağa.
"Sonra konuşalım olur mu Dodo?"
Doyoung istemesede onu onaylamıştı biraz zamana ihtiyacı varsa ona bu zamanı vermesi gerekirdi sonuçta. Bu yüzden abisini daha fazla rahatsız etmeden oda dan çıkmıştı.
♔
Genç kral akla mantığa sığmayacak isteklerini bir bir krallara açıklarken herkes sessizce onu dinlemiş ve ellerinden ona istediklerini vermekten başka bir şey gelmemişti. Sonunda herkes imzalarını attıktan sonra sıra Kral Kim ve veliaht prens Johnny 'e gelmişti. İkili korkuyla genç kralın ağızından çıkacak sözcükleri beklerken oturdukları koltuğa iyice sinmişti."Veliaht prens Johnny, aslına bakarsanız sizden tek bir şey isteyeceğim."
Jaehyun bir süre duraklamış ve karşısındaki merak ve korkuyla ona bakan gözleri izlemişti. Kral Kim'den azıcık bile haz etmediğinden sadece veliaht prensi muhattap alıp direkt olarak ona söylemişti sözlerini.
"Prens Doyoung, kendisine olan hayranlığımı fark etmişsinizdir muhakkak."
Johnny elbetteki fark etmişti sonuçta kral Jung bunu saklamak için herhangi bir çabada bulunmuyordu. Aksine tüm dünyaya duyurmak istermiş gibiydi. Bu yüzden veliaht prens sadece onaylarcasına kafa sallamakla yetinmişti.
" Açık olmak gerekirse küçük prens Doyoung ile evlenmek istiyorum."
"Anlamadım?" Johnny saklayamadığı şaşkınlıkla kaşlarını kaldırmıştı. Sinirlerinin bozulduğunu hissediyordu. Kral Kim'in yüzüne bakmadan bile ne kadar mutlu olduğu belli oluyordu ancak Johnny biricik kardeşini bu psikopat adamdan nasıl koruyacağını bilmiyordu.
"Demek istediğim onu buna ikna edin. "
Genç kralın kararlılığı prense bir kaçış yolu bırakmamıştı. Ayrıca kral kim bu teklife balıklama atlamaya hazır görünüyordu.
"Bize lütfen biraz zaman verin bunu düşüneceğim."
"Tabii ancak çok da geç kalmayın. Size bir hafta zaman vereceğim. Sonunda kararınızı bana bildirin lütfen."
Kral cümlesini bitirdiği gibi arkasında şaşkın gözlerle ona bakan insanları umursamadan odadan çıkıp gitmişti.
Kralın arkasında bıraktığı öfkeli bedenlerin arasanda Johnny dişlerini sıkarak, bir mutluluktan havalara uçmuş kral Kim'e bir genç kralın çıkıp gittiği kapıya bakmıştı.♔
Jaehyun ona her şeyi verebilirdi para, güç, sevgi. Doyoung için yapabileceklerinin asla bir sınırı yoktu ve bu konuda çok ciddiydi. İstese hemen evlenebilirdi prens Doyoung ile özellikle kral Kim'in bu kadar istekli olması ona kolaylık sağlardı ancak küçük prensin ona kendi ayaklarıyla gelmesini istiyordu kral Jung.Kral Jung prense olan takıntısını ne kadar saklamaya çalışsa da bunu daha fazla saklayamamıştı ve planı kusursuz ilerliyordu.
-♔-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Think of Dawn
RomanceKral Jung Jaehyun her zaman istediğini alırdı ve bu sefer hedefi Kim krallığının en küçük prensi Kim Doyoung'dı. ♔ Jaedo