Başta Jaehyun'un tek amacı güçtü. Oldukça zekice bir plan yapmış ve babasından kurtulmuştu tabi bu planında Lucas ve Mark'ın yardımları göz ardı edilemeyecek kadar çoktu muhafızları kendi tarafına çekerken ona yardımcı olmuşlardı bu sayede Jaehyun kolayca ipleri eline almıştı. Ancak Jaehyun tahta geçtikten sonra çok daha fazlasını istemişti halihazırda zaten oldukça güçlü bir krallığa hükmetmek ona yetmemişti istediği her zaman daha fazlasıydı.Bazı krallıklar genç yaşından dolayı onu hala hafife alıyorlardı ve bu nedenle de kral Jung kendisi, tahtı devralırken çıkan pürüzleri hallederken diğer krallıkları da oyalamaya karar vermişti. Kral Jung güçlenirken onların dikkatleri dağılmalıydı.
Jaehyun her ayrıntısını ince ince işlediği planını gerçekleştirmek için önce kendisine küçük bir çete bulmuştu manipüle etmesi kolay, onun elinde birer kukla olduklarını anlamayacak kadar aptal bir çete. Jaehyun'un bu çeteyi kandırması için bir kaç saat yetmişti ellerine bir miktar para ve akıllıca bir plan vermiş ve onları eski üyelerini avlamaya göndermişti.
Çete üyeleri Jaehyun'un akıllarına soktuğu plan ile ülke ülke dolaşıp eskiden onlardan biri olan herkesi öldürmeye başlamışlardı arkalarından ise Jaehyun'un isteğiyle Jung krallığında yetiştirilen özel bir çiçeği, her kurbanlarının evlerinin yakınlarına birer tane bırakıyorlardı.
Sonuçta Jaehyun'un yaptığı plan oldukça başarılı bir şekilde ilerlemiş, kimse ne ondan şüphelenmiş ne de sorunu çözebilmişti kaldı ki Jaehyun bu durumdan o kadar da mutlu değildi birinin çıkıp bu planın kendisine ait olduğunu fark etmesini istiyordu. Jaehyun zaman bulduğu ilk anda olayları yakından kontrol etmek için kimseye haber vermeden çetenin o zamanki konumu olan Kim krallığına gitmişti. Beklemediği bir davetsiz misafirle karşılaşacağını bilmeyen Jaehyun, sadece çete üyelerinin kendisinin verdiği emirlere harfiyen uyup uymadıklarını görmek için gitmişti oraya.
Üyeler o gece eski kiremit rengi bir eve gitmişlerdi e tabi Jaehyun'da siyah peleriniyle onlar bilmesede hemen arkalarındaydı. Evin içinden çığlıklar yükselirken Jaehyun bir süre pencereden onları seyretmiş daha sonra ise evin arka bahçesinde bulunan geniş gül bahçesine elindeki beyaz gülü özenle yerleştirmişti. Her şey kontrol altında olduğuna göre ülkesine geri dönmesi gerektiğine karar vererek yavaşça gül bahçesinden çıkmıştı. Ancak tam o sırada eve doğru yaklaşan küçük bir beden gözüne çarpmıştı. Parlak saçları pelerinin altında uçuşurken küçük ve emin adımlarla eve yaklaşan beden kralın dikkatini çekmişti. Jaehyun hemen yanındaki yaşlı söğüt ağacının arkasına gizlenmişti. Çok da saklanmaya çabalamamış olsa da önünden geçip giden sevimli beden onu görmemişti.
Jaehyun başta bu çocuğun biraz önce acılar içinde can veren kadının oğlu veya herhangi bir akrabası olduğunu düşünmüştü sonuçta çocuk oldukça sakin ve normal bir şekilde eve doğru ilerliyordu. Eğer bu senaryo gerçek olsaydı Jaehyun'un dikkatini sadece çocuğun güzel yüzü çekerdi ve Jaehyun, çocuk eve gidip kanlar içindeki orta yaşlı kadına bakarak ağlarken onu çoktan unutarak ülkesine geri dönerdi ancak olaylar böyle olmamıştı Jaehyun'un dikkatini çok daha fazla çeken bir şey vardı, güzel çocuğun tuhaf hareketleri.
Bütün dikkatini kiremit renkteki tek katlı küçük eve veren çocuk soğukkanlılıkla evin arkasına saklanarak çete üyelerini izlemeye başlamıştı yüzünde sanki onların burada olmalarını zaten bekliyormuş gibi sakin bir ifade vardı. Çete üyeleri evi terk edip ortamdan ayrıldıkları gibi de çocuk evin hala açık kapısından içeri girmişti. Jaehyun bir süre çocuktan gelicek herhangi bir tepki beklemişti bir çığlık, ağlama veya en azından bir şok ama çocuktan hiç ses gelmemişti hatta on beş dakika sonra evden çıkıp bahçede bir şey aramaya başlamıştı. Elini koyduğu gibi de bulmuştu biraz önce çete üyelerinin rastgele fırlattıkları beyaz gülü. Çocuk gülü aldığı gibi hafifçe gülümsemiş ve geldiği yoldan geri dönmeye başlamıştı. Jaehyun ise şaşkınlıkla biraz önce gül bahçesine yerleştirdiği çiçeği geri alarak ince belli çocuğu takip etmeye başlamıştı bu çocuğun onu daha fazla şaşırtamayacağını sansa da çocuğun defalarca yaptığı belli olacak kadar profesyonelce saraya girebilmiş olması onu tekrar şaşırtmaya yetmişti.
Güzel çocuk gizlice saraya girdikten sonra Jaehyun bir süre orada öylece durup aynı yoldan saraya girmeyi düşünmüştü onu takip edip bu gizemli çocuk hakkında bir şeyler öğrenmek istiyordu fakat saraya gizlice girmek onun için bile tehlikeli bir davranıştı hem de oldukça tehlikeli bu yüzden Jaehyun ne kadar ismini bilmediği çocuğu tekrar görmek istesede bunun için önce ülkesine geri dönmeliydi. Öyle de yapmıştı kral o gece ülkesine geri dönmüş ve saraya girdiği gibi Lucas ve Mark'ı yanına çağırmıştı onlardan bir araştırma yapmalarını ve ne pahasına olursa olsun o çocuğu bulmalarını emretmişti.
Lucas ve Mark'ın uzun araştırmaları sonucu güzel çocuğun Kim krallığının saraydan asla çıkartılmayan, en küçük prensi Kim Doyoung olduğunu öğrenmişlerdi.Kral Jung çoktan kafayı taktığı bu çocuğu elde edebilmek için her şeyi yapmaya hazırdı ve beklediği fırsat da ayağına gelmişti Jaehyun'un tahta çıkmasını kutlamak için ziyarete gelecek soyluların arasında Doyoung'ın biricik ağabeyi veliaht prens Johnny'de vardı. Jaehyun bir anda Doyoung'ın karşısına çıkamazdı bu yüzden sabırlı davranmalı ve önce veliaht prens ile tanışmalıydı.
Jaehyun Doyoung'ı hiç tanımasada Mark ve Lucas'ın araştırmaları sayesinde çoktan sahiplendiği Doyoung için onun beyeneceğini düşündüğü özel bir kolye yaptırmıştı üstünde krala Jung'a ait olan her şeyde olduğu gibi şık bir gül deseni olan kolyeyi Doyoung'a ulaştırması için Johnny'e vermişti. Kolyenin Doyoung'a yakışıcağını düşünmesinin yanı sıra Jaehyun prensin onu tanımasını istiyordu en azından Doyoung'ın onun ismini duymuş olmasını istiyordu.
Bundan sonra Jaehyun bir süre boşluğa düşmüştü Doyoung saraydan dahi çıkmadığı için ondan haber almak bir hayli zor oluyordu ayrıca Jaehyun onu görebilmek için herhangi bir fırsat bulamıyordu ne zaman onu bir davete çağırsa Kim krallığından sürekli olarak davete katılamayacaklarına dair bir özür mektubu alıyordu. Kral bu bir çeşit paradokstan kurtulabilmek için işe yarayacağını ümit ettiği bir şey denemeye karar vererek çetedekilere biraz gaz vermişti diğer ülkelerin daha fazla dayanamayarak ona gelip ondan yardım istemelerini bekliyordu. Eğer Jaehyun'dan bir şey isteyeceklerse onun gönlünü hoş tutmalılardı sonuçta.Öylede olmuştu çeşitli ülkelerden krallar ülkelerindeki ölümlerin önüne geçememiş ve kral Jung'tan yardım istemek için yola çıkmışlardı. Jaehyun'un özel ricası üzerine prens Doyoung'ta onu ziyaret etmek için yola çıkanlardan biriydi. Kral için Doyoung'tan daha önemli bir ziyaretçi yoktu. Uzun zamandır beklediği prensiyle sonunda resmi olarak tanışacak olmak yerinde duramamasına neden oluyor, her şeyin mükemmel olması için o kadar çabalıyorduki etrafta her an patlayabilecek bir bomba gibi geziyordu.
O güne kadar kimse Jaehyun'un ilgisini çekmemişti, kimse Jaehyun için önem arz etmiyordu ama henüz tanıştığı Doyoung Jaehyun için tamamen vazgeçilmez olmuştu.
Kısacası kral Jaehyun karşısında değersiz birer köle olarak gördüğü diğer krallarla biraz eğlenmek istemişti ta ki prens Doyoung gözüne takılana kadar.
-♔-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Think of Dawn
RomanceKral Jung Jaehyun her zaman istediğini alırdı ve bu sefer hedefi Kim krallığının en küçük prensi Kim Doyoung'dı. ♔ Jaedo