5

1.5K 111 7
                                    

Omlouvám se ... vážně.... vím, že to píšu pořád ale nemám čas.  JE toho ne mě hrozně moc. Nezvládám to, vážně se omlouvám. Nezvládam te, že Zayn odchází. Je mo to prostě hrozně líto. Ale zase chci, aby byl štastný, aby si žil normální život, aby měl rodinu, děti a milující manželku (Pezz♥). Tohle všechno přeju všem klukům... jenom... už to prostě není ono. Kluci si toho určitě zažili hodně. Krásné ale i né moc příjemné chvíle. Ale tohle už nikdy nebuje One Direcion jak bývalo do teď. Teď to bude Two Directions. Snad mě chápete. Vím, že tohle není lehké pro nikoho a hlavně pro kluky. Je to jak ztratit bratra. Sice se určitě budou vídat, budou kamarádi a bratři, jako byli do teď... jenom to bude jiné. Ale věřím, že kluci to nevzdají a pojedou na 200%. Držím jim palce a nikdy je neopustím ♥ Budu je milovat tak, jak jsem je milovala do teď ♥♥♥ 


HARRY

Zasraný budík! Koho to napadlo budit lidi takhle?! Já si teda nemyslí, že je úplně normální vletět do chatky s klaxonem v ruce a řvát! A ano, přesně takhle nás dneska vzbudili. Člověk by si řekl, že první den na táboře, a že se k němu budou chovat aspoň trochu s úctou, když už jsem si za to i zaplatil. (vlastně máma, ale to je jedno!)  „Si ze mě děláte jako prdel?“ Zařval jsem a vytrhl si polštář zpod hlavy a dělal, jakože se s ním dusím. I kdy, neuškodilo by se zadusit. Nemusel bych být tady a hlavě bych nemusel poslouchat ten otravný zvuk. „No to si vážně nedělám!! A teď vstávej mladíku, za patnáct minut je snídaně!“ Zavrčela najednou u mojí hlavy nějaká baba a strhla ze mě peřinu. Ale nejspíš nečekala, že budu spát nahý. „Pane Bože!! Okamžitě se obleč, nebo se tvé koule nedožijí večera!!“ Zařvala a vzteky začala ještě víc rudnout, když jsem elegantně a s velkým úšklebkem na tváři seskakoval z postele. Provokativně jsem prošel kolem ní. Zčervenala ještě víc a utekla.

Nikdy jsem se před lidmi nestyděl nahý. Mám co ukázat, takže se nemám za co stydět. Ta paní co tady byla, byla nejspíš nějaká z vychovatelek, co chodila budit děcka. Pravdu říct, nebyla až tak špatná. Jenom dost stará, do ní bych vážně nešel. Nebo možná i jo, možná by překvapila. S úsměvem na tváři jsem si už plně oblečený vykračoval rovnou na snídani. Jak jsem si všiml, nejspíš jsem šel poslední, protože venku bylo prázdno a z jídelny zas hluk a cinkot příboru.

Vešel jsem do jídelny a přesně jak jsem očekával, každý už seděl a hleděl si svého jídla, co měl před nosem na talíře. Všichni jako na povel se otočili a začali si mě prohlížet. Jenom jsem nad tím protočil očima a šel si pro misku s cereáliemi. Už s miskou jsem se vydal najít si místo a klidně se nasnídat. Jenomže všude bylo obsazeno. Došel jsem tedy k nějakému blonďákovi a poklepal mu na rameno. Hned se otočil s tázavým pohledem ‚Co jsem udělal‘ a jen mě sledoval. Byl takový maličký a vystrašený, chudáček. „Vypadni, chci si sednout!“ Řekl jsem rázně a on si okamžitě sbalil všechny věci a odcupital někam pryč. Možná to ode mě nebylo dvakrát milé, ale co jsem měl asi dělat?

To jídlo bylo vážně nechutné. Pokud tohle mělo být mléko tak já jsem Anglická královna (vím, že královna asi těžko, ale já si nemohla pomoct :3). Byl to nějaký blivajz, co vypadal jak moje mrdka. Vážně neodolatelné. Cpal jsem si lžičku po lžičce do pusy, abych neumřel hlady a sledoval lidi kolem.  Vpravo v rohu seděla drobná brunetka s brýlemi. Vypadala celkem jak nějaká šprtka, ale když se postavila. Ta postava. Hmmm.. Dal bych si říct. Možná by jí stačilo dát pytel na hlavu a problém by byl vyřešen. Takhle jsem si obkoukával každého, když se můj pohled zastavil na nějakém klukovi. Měl sklopenou tvář do talíře, takže jsem mu moc neviděl do tváře. Nejspíš vycítil můj pohled, protože se na mě otočil. Podíval se na mě těma jeho krásně modrýma očima a jen mě sledoval. Někde jsem ho už viděl. Zdál se mi povědomý. Ale kde??... Jo!! Mám to !! To je to nemehlo! Trochu jsem se nad tím pousmál. Pořád mě sledoval a já vlastně jeho taky. V tom mé oči zabloudili k jeho rtům, kde měl kousek toho bílého něčeho, co mělo být mléko ( ale přísahám, že to mléko nebylo… prostě jenom na nás chtěli ušetřit tak do těch cereálii něco prcli a basta) . Pozoroval jsem to se přimhouřenýma očima, když jsem si vzpomněl na moje včerejší ehm.. uspokojování . Nejspíš si všiml, že mu sleduju rty a tak si jazykem onu bílou tekutinu slíznul. Vždyť to pako vypadalo vážně sexy! Kurva SEXY!! Zakousnul jsem se do rtů, abych neupustil nějaký stén a zavtěl se na židli. Vážně jsem z toho začínal mít nepříjemný pocit v kalhotách. I když byl vlastně příjemný, ale na veřejnosti teda moc ne.

Když jsem s trochu uklidnil, vydal jsem se odnést misku zpět. Zvedl jsem se od stolu a vykračoval si to rovnou k pultu, když v tom do mě naboural nějaký kretén a vylil na mě t sračku. „Si děláš prde, kreténe??“ řval jsem na něj a pak si uvědomil, že je to ten stejný ňouma, co do mě vrazil už předtím. „ Ty si nedáš pokoj co?“ Zabručel jsem na něj a dloubnul ho do ramene, takže trochu ztratil rovnováhu a tak tak se udržel na nohou. „ Už jsem se ti omluvil.“ Taky trochu zvýšil hlas. „ Hmm… a co já s tím??“ Nahodil jsem nevinný pohled. „Víš co, jdi do prdele!!“ Zařval a vylil na mě ještě zbytek, co mu v misce zůstal. „ Oops, promiň.“ Dělal jako by se nic nestalo. Ale ono se stalo. Kurva jak si to mohl ten parchant dovolit? „Kurva ty spratku jeden, co si to dovoluješ!“ Přirazil jsem ho k nejbližší zdi a držel ho pod krkem.

„Co se to tady zase děje?? To jste zas vy dva??“ Zařvala nějaká baba a snažila se nás ještě s jedním klukem odtrhnout od sebe. Muselo to být pro ně těžké, protože jsme vypadali asi jak nějaké pomatené holky, co jen mlátěj rukama nohama, aby se mohli na tu druhou vrhnout. „Kluci, co vás to jako napadlo?? My tady žádné násilí nechceme. Buď se budete k sobě chovat normálně, nebo vás nemine nějaký trest. A věřte, že to nechci ani já a ani vy. A teď každý do své chatky a do večeře z tama nevylezete!! Je vám to jasné??“  Zuřila, ano, přesně takhle by se to dalo popsat. Vypadala, jakoby jí za chvíli měli začít šlehat plameny ze všech otvorů. (LOL to by bylo vtipné :‘DD)

Jen co nás pustili, nezapomněli jsme si vyměnit nenávistné pohledy a ještě cestou si slabě boxovali jeden druhého do ramene. Kretén. Ale sexy kretén. Když zalézal do své chatky, všimnul jsem si jeho sexy prdýlky. Musím uznat, že tenhle by vážně stál za hřích, i když je to pořádný debil. S představou toho nejhezčího zadku na světě, jsem si pomalu odkráčel do své chatky, kde nikdo nebyl, a tak jsem mohl uskutečnit stejnou věc co včera.

Nejsem s tímhle dílem spokojená.... promiňte mi to... mám dva prsty v orteze a není to moc příjemné, takže píšu jenom jednou rukou :'DD takže to tak i vypadá :'DDD 

Art Camp /Larry/Kde žijí příběhy. Začni objevovat