Helloooooo jsem konečně po škole tak jsem se rozhodla něco napsat
Užijte si čtení <333
—————————————
~Dream pov~
'Woah, dnes je ten den kdy má George přiletět tak bych jsem se měl nějak připravit'. Vylezl z postele a šel připravit jeho pokoj pro hosty. Mezitím mu George napsal že tam přiletí tak v 14:00 a že ať ho odveze on, protože si nechce zaplatit taxi. Dream se jen usmál a pokračoval dál v připravování. 'Notak tu aspoň trochu i uklidím'. Mezitím mu nějaký hlas zašeptal do ucha 'Dreame... pojď, pojď ke mně' Dream se lekl a upadl na zem a zakřičel 'Kdo si a co po mně chceš !?' Odpovědi se však nedočkal.~George pov~
Pomalu se loučím s rodiči až na taťku ten mě veze na letiště. Beru si svoje zavazadla a za pár minut jsme na letišti. Táta se se mnou rozloučil a já vkročil do velké budovy kde bylo hodně lidí. Letadlo mi jede za 1 hodinu tak si tu chvilku počkám. Asi za 30 minut me Dream poslal fotku "mého pokoje". Usmál jsem se s hned mu na to odpověděl 'tě nepoznávám co jsi tak vždy říkal neuklízíš, klobouk dolů'
Nastoupil jsem do letadla a asi 3 hodiny jsem letěl. Potom jsem přestoupil do druhého letadla kterým jsem letěl asi 2 hodiny.
Dorazil jsem na místo. Rozhlížel jsem se kde je Dream, ale měl jsem i strach byl jsem nervózní. Vůbec nevím jak Dream bude vypadat a ani nevím jak se bude ke mně chovat.~Dream pov~
Vystoupil jsem z auta a šel do budovy. Chvilku jsem se rozhlížel a byl jsem hrozně nervózní. Potom se dav někam rozutekl a mezi tím jsem ho spatřil. Měl krásně hnědé vlasy, měl na sobě jeho modrou mikinu. Rychle jsem se rozběhl naproti němu on si toho jen všiml ale potom když jsem řekl 'Gogyy!' Hned poznal že jsem to já. Rozeběhl se naproti mě a hned jsme si padli do náruče. Měl jsem takový divný pocit ale ne ten zlý ale právě že dobrý. Ale bylo to tu zase. Nějaký hlas mi šeptem řekl 'zabiju ho' já se lekl a spadnul z našeho obětí. A nic jsem nevnímal, omdlel jsem.——————————————
Tak a máme tu konec 3. Kapitoly snad se vám líbila a ano sláva nějaká delší kapitola 😂
Tak papaaa
~sarusee
ČTEŠ
Dreame.. jsi to ty?..
FanfictionPOZASTAVENO! Je možný že už to nikdy nedokončim Literally je to cringe af, ale jestli si chceš něco pročíst. Můžeš to zkusit😹 Dnf fanfikce <3 Dreamovi se poslední dobou něco děje a George to pomalu začíná zjišťovat. Co se s ním stane? Co bude dál...