~11~

133 8 0
                                    

Čaukyyy máme tu další kapitolu snad jste si užili HALLOWEEN 💀🧡🎃 no nic užij si čtení<3.
~sarusee
——————————————
~Dream pov~
Další den co se George unesl nějaký stín. No nic půjdu na tik tok a kouknu se na nějaké ty Edity od mých fans. Co to? Jak? První Edit byl o Georgovi a mně. Eeee nebudu komentovat.. hodně jsem se u těch Editů usmíval eeeeh. Ale potom jsem narazil na video kde bylo 'ztratil se Gogy' Jen jsem měl otevřenou pusu. Jak to SAKRA MOHLI ZJISTIT?! Nic jsem nedal na Twitter ani na Instagram prostě nikde. Je to hodně divný.. Už mi chybí:(. "Kluci mám otázku, eeee ruším?" Ne proč by jsi rušil Ranboo? "Už vím jak dostat tu knihu." Jak? "Bohužel se ale budeme muset vloupat do knihovny" Víš že jsem nikdy nic neukradnul? "Jo to my všichni, ale jinak to nejde" No dobře kdy to uděláme? "Asi bych to udělal dnes večer." Uh okay už to ví kluci? "Ne ještě ne, ale řeknu jim to." Okay.

~George pov~
Je tu strašná zima. Není tu ani postel, jo ta MINECRAFTOVÁ postel. Mám hlad taky žízeň už dlouho jsem nic nejedl ani nepil. 'Ale ale.' Co zase chceš? 'Nic, nic jen se jdu podívat na Dreama :).' Ne, ani se ho nedotkneš!! 'Jen se jdu na něho podívat, a ty tu hezky zůstaneš!' Tak mi dej aspoň jídlo a pití! 'Okay tady máš jeden steak.' Jeden?! Nejedl jsem snad 2 dny! 'Můžeš být rád aspoň za jeden!!' Dal mi facku. Au.. proč tohle děláš?! 'Protože můžu ;).' Odešel do nějakého portálu. Já jen koukal a začal brečet.

~Stín pov~
No tak pojďme se na něho podívat. Ale aleee :) copak to tu plánuje. Nějaká kniha na otevření portálu. A oni ji půjdou ukrást. Tak to ne. Udělám jim to těžší než si budou myslet. Ahoj DrEaMe. 'C-co zase chceš, kde je George!?' U mě "doma". 'Sakra už ho pusť!' Eheeh ne. Zase jsem ho dal do jeho noční můry. Tam kde mu ukazuji kde je George. Samozřejmě zase omdlel a to jsem chtěl.
————————————
Ahojkyy omlouvám se za krátkou kapitolu sle zítra bude delší doufám 😂 tak se mějte a užijte si krásný zbytek dne<3.
~sarusaa

Dreame.. jsi to ty?..Kde žijí příběhy. Začni objevovat