OMGG skoro 4K přečtení!!! SHSJSKAK. Cítím se teď hodně slavná😋😍💅. HLASUJTE PROSIMM🖤🖤😇
~sarusee
————————————————
~Dream pov~
Už je to chvilka co si povídám se Sashou a stále jsem nepřišel na to, jak ji osvobodit. "Ahoj Dreame. Co se děje?" Uhm-. Vůbec jsem nevěděl jestli mu mám říct pravdu nebo ne. No.. Jedna holka jménem Sasha potřebuje pomoct, ale já nevím jak a hlavně nevím kde je uvězněná. "Ou. A kdo ji tam uvěznil?" Můžeš hádat. "Hale, já fakt nevím. Takovej ten cápek o kterým furt meleš?" Jo, asi jo pokud myslíš jeho. "Wtf, to jak se mu podařilo ji 'tam' uvěznit?" Mně se neptej? "Co s tím budeš dělat?" Jak já to mám vědět? "No to já právě že nevím." Odešel a za sebou zavřel dveře.
"Kdo to byl?" Můj přít- Uhh, nejlepší kamarád.
"Ohh, aha.""Tohle je jako blázinec normálně." Proč myslíš? "Nevím, prostě mi to připomíná blázinec." Aha okay. Hale, asi se zkusím s bbh spojit. "Ale víš že to může být nebezpečný?" Jo, ale udělal bych vše jenom, abych ti mohl pomoci. "Juuuj, to je milý.." Ok... Jdu na to.
Čau. "Hale kdo se se mnou chtěl spojit. Co chceš?" Proč držíš tvoji ex přítelkyni někde v temnotě? "C-co? Jak to víš!?" Slyšel jsem její volání o pomoc. "To- to není možné. Nikdo nemůže nikoho slyšet volat o pomoc někde v temnotě." Zřejmě asi ano? Pusť ji zase na svět! "Nejdřív tvůj GoGy WoGy a teď ona? Bráško vzpamatuj se už. Jestli chceš abych ji pustil, musíš mi zaplatit." Proč tohle děláš? Proč si prostě najednou tak zlý? Jsi strašně sobecký, víš to? Myslíš jenom na sebe na nikoho jiného ne. "To není PRAVDA!" (Omg drama🤟🏻😡) "JÁ SE STARAL O OSTATNÍ JENOMŽE TY, TY JSI MI CELÝ ŽIVOT ZKAZIL!" Vše se najednou začalo třepat. (Jo asi logicky byli v jiné DiMeNzI🙄👏🏻) Já jsem začal panikařit, protože jestli se mi něco 'tady' stane, tak jsem v háji. Kurva co to děláš?! "To, co si ty ZASLOUŽÍŠ!" Prosím hned přestaň. Už jsem nevěděl co dělat. Najednou se 'zem' propadla a já začal padat do neznáma. (Představte si takový ty scény když někdo padá🤭😋) ~Co budu teď dělat? Je se mnou konec? Nebo ne? Vůbec nic necítím, jako kdybych- vůbec nežil?~
~George pov~
Dream už celkem dlouho nevyšel z pokoje, asi bych jsem se na něho měl podívat. Dreame? Jsi v pořád— ku?- Dreame? Vypadal jako kdyby byl v transu, vůbec neodpovídal. Hej, Dreame tohle není vtipné. Odpověz prosím. (Asi když je v transu tak tě přeci odpovídat nebude, nebo možná?👀) Šel jsem k němu blíž, abych si ho prohlédl, ale nic zvláštního jsem neviděl. Maximálně to, že má zavřený oči, jako kdyby spal. (Nejdřív že je v transu a teď že spi🙀) Pohladil jsem ho po tváři, ale nereagoval. Tohle ale není fakt vtipné. Asi ho nechám na chvíli tu a pak ho zase půjdu zkontrolovat.~Dream pov~
Je tohle jenom sen nebo realita? Vůbec netuším. Jen vím že je to temnota.~~~Slyšel jsem jak na mě George mluvil, ale já mu nemohl odpovědět. Už ani tu Sashu neslyším. Musím se nějak spojit s Georgem! V tu chvíli mi došlo, že to Sasha měla asi úplně stejně jak ja. Snažila se asi spojit s bbh a stalo se tohle.
Ale teď bych se měl s Georgem spojit. Ale jak?! Jak to udělal Sasha? No tak Clayi přemýšlej!Po dlouhé době přemýšlení, jsem zjistil že vůbec nevím jak se s ním spojit. A co teď? Jsem samotný v nějaké temnotě, kde ani hlásek nejde slyšet. Teda aspoň na ten můj, ale jinak vůbec. Co si teď počnu? Chudák George si teď může myslet, že jsem snad zešílel.
————————————————
Trochu kratší kapitola ale snad nevadí😋. Hlasujte prosím :D✨💜.
~sarusee
ČTEŠ
Dreame.. jsi to ty?..
FanfictionPOZASTAVENO! Je možný že už to nikdy nedokončim Literally je to cringe af, ale jestli si chceš něco pročíst. Můžeš to zkusit😹 Dnf fanfikce <3 Dreamovi se poslední dobou něco děje a George to pomalu začíná zjišťovat. Co se s ním stane? Co bude dál...