Ahoj ahoooj máme tu další kapitolu, zase doporučuji si k tomu pustit nějaké ty písně. Dává to tomu mega hezky vibe<3! No nic užívej čtení a hlavně!! VESELÉ VÁNOCE! <3
~sarusee
————————————————
~George pov~
Pitomý minecraft. Vše je jako nějaká kostka a já bych rád svoji zem. Ranboo? No konečně, zase vnímáš. Hlavně nesmíš usnout! "C-co se stalo?" Upadl jsi do bezvědomí a já měl o tebe strach. "Oh aha." Co ta tvoje rána? Můžu se ti na to konečně kouknout? "N-no dobře ale dávej pozor!" Jo jasný. Opatrně jsem sundaval list který měl ránu obvázanou. Ranboo zase sebou škubnul, takže jsem to sundal trochu víc drsněji než jsem chtěl. "AUU!" Já vím ale můžeš si za to sám. Jakmile jsem to dořekl viděl jsem jeho zahnisanou ránu. Tohle nevypadá moc dobře. Ty s tím musíš rychle k doktorovi. "To je to tak až moc hrozné? Mně to připadá normální." Si děláš ze mě srandu?~Dream pov~
Máte vše co budete potřebovat? "JASNÝ!" Odpověděli všichni. Tak můžeme vyrazit. Vydali jsme se směrem k portálu a po jednom vstupovali do něj. Teleportovali jsme se a samozřejmě to tu vypadá jak v minecraftu. Vše je jako kostka. Páni, je to divné tu být na vlastní oči." Řekl Karl. Že jo, fakt je to divný. No dost řečí, musíme je přeci najít. Jinak bychom tu byli úplně zbytečně. Vydali jsme se na cestu, pomalu se však stmívalo a my začali stavět naše zabalené stany. Rozdělali jsme oheň a chvíli si povídali. Pak jsme všichni zalehli a spali.~Bbh (BadBoyHalo)~
Huh, všichni už spí. Co takhle kdybych... Ne to bych byl na ně moc zlý. Hah dělám si srandu. Poslal jsem na ně 3 vlky které za 1. Měli brnění, 2. Byli hodně silní , 3. To už nevím prostě něco tam ještě bylo no. Sednu si támhle na strom a budu je pozorovat.~Sapnap~
Co to?.. Karle. Karle... KARLE! "Co je? Ještě není ráno, nech mě spát." Prober se a neříkej že nic neslyšíš. "Ne nic neslyším." Zamumlal. Ahhg. Políbil jsem ho na tvář a Karl se NAJEDNOU PROBUDIL. "Jo už to slyším, zní to jako.. jako.. VLCI!" -_- Jo super, teď bychom to měli říct asi ostatním ne? "Jojo já je půjdu varovat, ty zatím vyndej meče atd.." Karl mě políbil na čelo a já jsem jen kývl. Asi po 5 minutách jsme všichni stáli před stanama s mečemi a ostatními věcmi. "Kdo je sem sakra poslal? Nebo spíš kde se tu vzali?" Zeptal se Tubbo. Myslím že to zajímá právě nás všechny. Viděl jsem jak se Karl díval na Dreama.. Tak jsem jen uhnul očima a říkal jsem si proč se na něj tak divá. No nic zkusím to pustit z hlavy, měl bych se teď soustředit na ty 3 vlky.~Tubbo~
Myslíte že to zvládneme? "Jasný proč bychom to nezvládli?" Odpověděl mi na to Tommy. Mám trochu strach.. Máme tu totiž jen jeden život, proto mám takoví strach. "Neboj :), já tě ochráním." Řekl mi Tommy. Děkuju. Sotva jsem spatřil vlky, už s nim bojoval Dream, Karl se Sapnapem a taky Tommy. Tak popadnu meč rozběhnu se pomoci Tommymu s jedním vlkem. Bum... Tommy ležel na zemi. A nad ním vlk který se ho snaží zakousnout. TOMMY! Zakřičím na něho rozeběhnu se mu na pomoc. Bodnul jsem vlka přímo do srdce. Rychle jsem ho svalil pryč od Tommyho a začal jsem přes celý les.. NE!!! TOMMY!! Zkusil jsem vše abych mu mohl pomoci. Všichni k nám po boji rychle přiběhli a jen se mě snažili od Tommyho dát pryč. Stále také říkali "Je mi to líto Tubbo, ale je konec." Ale já jim nevěřil!———————————————
Tak jo tohle je konec další kapitoly. Co myslíte bude Tommy stále žít? Nebo ne? No uvidíte v další kapitole<3 papaaa
~sarusee
ČTEŠ
Dreame.. jsi to ty?..
FanfictionPOZASTAVENO! Je možný že už to nikdy nedokončim Literally je to cringe af, ale jestli si chceš něco pročíst. Můžeš to zkusit😹 Dnf fanfikce <3 Dreamovi se poslední dobou něco děje a George to pomalu začíná zjišťovat. Co se s ním stane? Co bude dál...