HELOU HELOU😍👋. Se mi normálně zdál sen o Tommymuuu😇😇🤟🏻. Zase polovinu kapitoly píšu v průběhu hodiny omg🤭.
~sarusee
———————————————
~George pov~
Nevím co to do Cla- teda, Dreama vjelo? Hodně divný, teď tu sedím na posteli a brečím. Jak jinak, fakt citlivka jsem. Mám za nim jít? A nějak se s nim usmířit? Nebo- radši ne. Vstanu z postele a jdu k poličce, na které jsem já a Dream. Byli jsme hodně mladí. Kolik jsme toho museli prožít. Jen kdybych neztratil paměť, mohl bych si vše pamatovat. Btw Dream je můj nejlepší kámoš, takže ho neberu za něco víc. Ale, vidím že on asi jo. Kouknu se na hodiny a je 13:13.(andělské číslo omg😍 něco se stane, teda co) Wooow to tak rychle uteklo? Mám hlad. Cl- ne, dojdu si pro něco sám. Pomalu ťapkám ze schodů, než.(hahah to jsem zlá co? :Dd)~Dream pov~
Mám hlad~, dojdu si do kuchyně pro něco dobrého. Vstanu z gauče a vidím George. Co ten tady dělá?~ "Jé, to je ale náhodička." Řekl mi George když byl na schodech. Sotva jsem se na něj podíval, viděl jsem jak mu noha sjela a on se začal kutálet ze schodů. (Proč kutálet? No, to taky nevím😭) GEORGI! Rychle jsem k němu přiběhl a zkontrolovat mu tep. Žije, to je teď hlavní. Měl rozseknutý čelo. Zavolal jsem sanitku, která tu byla asi do 5 minut. Naložili ho a já jsem samozřejmě jel s nimi. Proč ne že jo, když ho přeci mi-. Clayi- ano musel jsem si takhle říct jinak to prostě nepůjde. Vzpamatuj se sakra. Je to jenom "JENOM" nejlepší kámoš~~~ nebo? Ne! Je to můj cru- NEE! Tak já nevím. Je to můj ✨KrAš✨? Nebo jen můj nejlepší kámoš?~ (send help pls😭👀) Teď už dost přemýšlení, jde tu teď o George!Přivezli ho do nemocnice a já zase spatřil doktora ✨IkOnU✨, který teď ale neměl na starost Gogyho~. Ale úplně někoho jiného. Nevím jméno ale to je teď nepodstatné. Teď myslím hlavně na George..! Doufám že bude v pořádku..
~~nuda nuda takže skipppp~
Čekal jsem tam jen pár minut než přišel nějaký doktor jménem ✨ŠuGřInA✨ (šugr den- uhhh teda co). Uhm dobrý den? "Dobrý den, váš kamarád bude v pořádku." Oddychnul jsem si. "Měl jen lehký otřes mozku a tu ránu na čele jsme mu zašili." Dobře a mohl bych ho teď vidět? "Jasně pojďte." Zavedl mě přímo k Georgovu (bruh to skloňování💀) pokoji. Otevřel jsem dveře a viděl George. Ahoj Georgi. "Ahoj Dreame." Usmál se na mě. Tak co, je ti líp? "Jo, vše je v pohodě." Doktor říkal že si měl lehký otřes mozku. "Joo. To jsem měl. Ale prý už dnes můžu jít domů." Kam přesně? K rodičům nebo?.. "Asi možná k tobě. Sice bych je měl už navštívit ale zvládnou to." Počkej. Teď jsem zmatený. Ty, ty si je pamatuješ? "Jo proč ne? Že by se fakt stal zázrak? Možná mu ti zranění pomohlo. Třeba si vzpomněl. (Teď mi došlo že už tu dlouho nebyl bbh lolll) Uhmm, Gogy~? Schválně jsem použil jeho přezdívku. "No Dreame? Nebo spíš Clay~?" Stal se zázrak!! "Jaký zázrak?" Pamatuješ na naše zážitky spolu? "Jasný proč ne?" Rychle jsem vstal ze židle a obejmul George. Chyběl si mi Gogy~~. "Co? Ty mě asi taky?~~" Políbil jsem ho, konečně. (Lolll já nevím je skoro pondělí tak moje hlava umírá)
~Druhý deeæEen~
Dobré ráno Gogy. Usmál jsem se na George a on se probudil. "Neeeeeh, já chci ještě spát." Zamumlal. Hah já vím, tak spi teda noo. Vstal jsem z postele, když George natáhnul ruku a přitáhl si mě k sobě. Woaah okay zůstanu tu taky. Po chvilce jsem usnul a měl divný sen. Já ani nevím jestli to byl vůbec sen ale jo.
"Můžeš být rád že ti ten GoGy WoGy žije." Kde to jsem a proč jsem přivázaný k židli?! Ukaž se mi a neschovávej se. "Ty mě nepoznáváš podle hlasu?" Ne, proč bych měl? "Protože mě moc dobře znáš!" Vynořil se z temnoty a já se leknul, jelikož to byl veliký 🥺🙄✨JuMp ScArE🥺✨🙄. Zase ty!? "Jasný kdo jiný?" Proč je tvoje tvář na půl roztříštěná?!! "Dlouhé vyprávění, ale teď k věci, brzo ti ten tvůj sladký život změním NO MATTER WHAT😇." Co po mě furt kurva chceš!?!! "To ti to musím opakovat znovu?"~~~~
"Hej! Dreame, v klidu jsem tady. Zase máš ty svoje noční můry?" Georgi.. On nás všechny zabije! "Kdo on? O čem to mluvíš?" Kde~ Kde mám mobil? Odtrhnul jsem se s Georgova objetí a šel hledat mobil. "Naposledy jsem ho viděl na poličce, ale teď tam není." Dobře nevadí, tak mi půjč tvůj. "Jo jen počkej mám ho tad-. Co?!! Kde je?!" "Hej kluci neviděli jste někde můj mobil?" Vykřikl na nás Sapnap. Ty ho taky nemáš? Zeptal jsem se ho. "No ne? Tak kde můžou být?" Je tu jen jediná možnost. "Jaká?" Zeptali se oba. Je to on...~~
———————————————
Ou Nou. Nemají mobily, to je KONEC SVĚTA 🤭🤭. HLASUJTE PWO GOGYHOOO WOGYHOOO☺️☺️☺️ MIWUJU WÁS✨.
ČTEŠ
Dreame.. jsi to ty?..
FanfictionPOZASTAVENO! Je možný že už to nikdy nedokončim Literally je to cringe af, ale jestli si chceš něco pročíst. Můžeš to zkusit😹 Dnf fanfikce <3 Dreamovi se poslední dobou něco děje a George to pomalu začíná zjišťovat. Co se s ním stane? Co bude dál...