~10~

147 11 0
                                    

Ahojkyyy máme tu další kapitolu tak si ji užiiiiiiiiiiij <3. Jestli máte nějaké otázky ptejte se já na ně budu odpovídat<3 . No už nebudu zdržovat.
~sarusee
———————————————
~Sapnap pov~
Dream měl celý krk rudý. Nechápu z čeho ještě když jsem tam přišel tak ho rudý neměl. S klukama jsme ho vzali do vnitř a položili na postel. 'Co se mu stalo Sapnape?' J-já nevím jen jsem tam přišel a pak mu krk začal rudnout. 'To je divné.' Řekl Ranboo. 'Co s ním uděláme? ' zeptal se Tubbo. To nevím zkusíme mu ten krk aspoň zavázat ale ne tak aby jsme ho udusili. Kluci na to kývli a zavázali jsme mu krk.
-Další den-
Hej je celkem divné že se Dream ještě neprobral. Kluci! Jdu se kouknout na Dreama. Co to.. co to má s krkem?! Hej kluci tohle musíte vidět. Kluci sem rychle proběhli. 'Co se stalo? Zeptal se mě Karl. 'Woah co to má sakra s krkem!?' Vykřikl Tommy. Najednou mu ten krk zmodral a ještě víc zrudnul. Asi mu sundáme ten obvaz. Sundali jsme mu obvaz a Dream se probudil. DREAME! Vykřikli jsme všichni naráz. 'Co se stalo? A kde je George?' Byl jsi bezvědomí a George unesl nějaký stín pamatuješ? 'Co jaký stín?' Ten co unesl George portálem. 'Jo tenhle..... Musím ho zabít.' Já a kluci jsme na něho udiveně koukali. Jak jako zabit? 'On chce můj život' Proč by chtěl tvůj život? 'Kvůli Gogymu' Co s Gogym? 'Prý když mu dám můj život dá mi Gogyho.' Aha..

~Dream pov~
Mám chuť ho najít a zabit. Jenže nevím jak udělat nebo spustit ten portál. V tu chvíli vykřikl Ranboo. 'MÁM TO!' Máš co? 'Vím jak spustit znovu ten portál.' Povídej dělej! 'Ale bude to trvat.' Nevadí ale říkej jak ho spustit a zachránit Gogyho. 'Takže.....' Ranboo povídál a já si vše nahrával na mobil abych to náhodou nezapomněl. Okay takže musíme vzít tuto knihu co držíš a najit tam zaklínadlo a to potom říct a tím pádem otevřeme nebo spíš spustíme znovu ten portál a můžeme zachránit Georga? 'Eeeeh ano ale je tu jeden háček.' Jaký!? 'V této knize to zaklínadlo není někdo ho vytrhl.' Ne, ne to není pravda dej mi to. NEEEEE TO SI DĚLÁŠ SRANDU!? 'Eeeh a další taková kniha v knihovně.' CO TEĎ BUDEME DĚLAT TO JAKO SE MÁM VPLÍŽIT DO KNIHOVNY A UKRÁST TU KNIHU!? 'Proč ne ?' Počkat co?!

~George pov~
Je tu zima, a to je jen minecraftový svět.. Aah Dreame :(. Chybí mi fakt že jo. 'Jak roztomilé' Zase ty?! 'Ale, ale nejsi nějak moc drzí?' Říznul mě do ruky. Já jen sebou cukl a hned jsem si chytil ránu. 'Copak? Bolí rána?' Proč tohle děláš a vůbec kdo jsi?! ' to ti neprozradím, možná někdy jo ale až budu mít náladu;).'

———————————————
Omg vydala jsem dnes už 3. Kapitolu snad se líbí <3 tak jo všem krásnou dobrou noc.
~sarusee

Dreame.. jsi to ty?..Kde žijí příběhy. Začni objevovat