Jeeej další kapitola.... HLASUJTE PROSIIIM💗. Btw pusťte si nějaký ty ✨DePrEšN✨ písničky😇.
—————————————————
~Dream pov~
"Pane! Pane jste v pořádku?!" Slyšel jsem jak na mě někdo křičel. A byl to pan doktor ✨IkOnA😭✨. Otevřel jsem oči a hned vstal a už jsem se ptal co se stalo. "Upadl jste nebo spíš omdlel." Co? Už zase? "Jak jako zase? Tohle se vám děje často?" Uhh... Uhm.. Ne? "No dobře, nashledanou." Nashledanou.. Řekl jsem a odešel. Šel jsem do auta a jel domů zpátky za Sapem. Čau Sape!! "Zdaaar, tak co George?" Jo je v pohodě, teda co? "Co?" Uh niccc. "No jasný už si to nakousnul, povídej!" Uhhh, dobře takže... Jen mu když sem odcházel tak mu začal pípat takový ten přístroj. "Ohh... A je v pohodě?" Jojo. Ale já ne. "Co?" Odešel jsem sice na mě řval ať mu to vysvětlím, ale já se zamknul v pokoji. "TYVOLE JSI MŮJ NEJLEPŠÍ KAMARÁD TAK MI TO KURVA ŘEKNI!" Ty vole... JÁ TI TO SAKRA ALE ŘÍCT NECHCI. STEJNĚ MÁM POCIT ŽE TO CO SE SE MNOU DĚJE V DNEŠNÍ DOBĚ, UŽ ASI VÍM. "Ne nevím." TYVOLEEE!!! Pak bylo asi 5 minut ticho. "Ajooo tohle, srry." Odešel dolů do obýváku. Já zapnul comp a šel trénovat na MCC. Zavolal jsem Philzovi ✨ŠuGr DeDy... teda co✨, Tubbovi a taky Tommymu. Hráli jsme asi 2 hodiny. Než Tommyho mamka na něj zakřičela ať se jde najíst. Tak jsme se všichni rozloučili a dělali své. (Uhmm co?)'Druhý den ráno'
Rychle jsem vstal z postele, jo a bylo asi 9 hodin opsiieeeeee. Nasnídal jsem se a oblékl se. Šel do auta a zase jako vždy jel za Georgem do nemocnice. Dorazil jsem tam a hned šel do pokoje ✨69✨. George tam nebyl. Zeptal jsem se sestřičky a ta řekla že neví. Šel jsem najít pana doktora ✨IkOnU✨. Našel jsem ho asi až po 10 minutách a zeptal se ho kde je
George. On řekl že mu přemístili pokoj. (So sad😖🥲) Ohh aha a jaký je jeho číslo pokoje teď? "Uhmm počkejte podívám se... Jo, je to 9." Dobře děkuju. Rozběhl jsem se a šel najít pokoj číslo 9. GOGYY! A-ahoj? Uhh pardon... Místo toho jsem vešel do pokoje 8. Bylo to strašně trapný. Zavřel jsem dveře a šel o pokoj dál. Tak teď.. GOGYY!! Ležel tam a jen hejbnul rukou. Přitáhl jsem si židli k jeho posteli a chytil mu ruku. On mi ji sevřel a já jsem naše držení rukou dal ještě jednu ruku. Povídal jsem si s nim dokud.... Se to zase nestalo. Tentokrát sebou George házel jako kdyby měl nějaký záchvat. Já se lekl a snažil jsem se ho uklidnit. Georgi.. Klid jsem tady... Georgi! Políbil jsem ho na čelo a držel ho. V tu chvíli přiběhli doktoři a sestřičky.. Odvezli George někam a já za nimi jen běžel. Doktor 😭✨IkOnA✨ se zastavil a otočil se na mě. Co s ním je?! Kam ho vedete?! "To vám teď nemohu říct.." ALE!... "Běžte domů. Dáme vám věděty." Jo, jasně pak budu zase několik MĚSÍCŮ KURVA ČEKAT NEŽ VY SE URÁČÍTE MI NĚCO ŘÍCT NEBO POSLAT! Rozbrečel jsem se a běžel do auta. Tam jsem se zamknul a brečel.'Zase o několik měsíců později'
~Sapnap pov~
Ty, Dreame co je s Georgem? Jen mlčel a nic neřekl. Hale kámo celý ty měsíce jsi jen zavřený v pokoji. Vypadáš hrozně. "Nech mě být." Co? Jak jako, kámo mám o tebe strach.. Ještě k tomu máš za týden narozky. "To mě nezajímá. Teď mě nech." Ale... "KURVA NECH MĚ BÝT!" Joj.. Vyjel po mě. To se mu nikdy takhle nestává. Asi to je něco s Georgem.. Tajně pojedu za nim do nemocnice.. Dream se o mě ani nezajímal, tak jsem nastoupil do auta a jel. Uhm, dobrý den jdu za Georgem Davidsonem. Zeptal jsem se sestřičky a ta mi hned řekla jaký má pokoj. Šel jsem za nim a u něho byl doktor. Vy musíte být pan doktor ✨IkOnA✨😇? "Ano,ano a vy jste?" Nick, jsem Dreamův (Clayův) nejlepší kámoš a George je můj kámoš taky. "Uh dobře." Jo a mám otázku. "Jakou?" Nemohl bych Georga 12.8. vzít k nám domů? "Pročpak?" No, on Dream má narozky a nemám žádný dárek pro něho. "Dobře ale jen když bude v pohodě." Dobře souhlasím.~George pov~
Jen jsem tam ležel a slyšel jak si Sap a doktor povídali až najednou jsem slyšel, slovo Dream a jeho narozeniny. Bylo mi líto že jsem tu jen tak ležel.. A nemohl nic dělat. Určitě teď hodně trpí. Ale, potom jsem slyšel že bych mohl za nim přijet... Hned jsem ve své hlavě zajásal. Už jsem ho dlouho neviděl.... Přerušil mě Sapnap tím že si sednul a něco žvanil. Ale pak řekl jak je na tom Dream.. začali mi téct slzy, zřejmě si toho Sap všimnul. "Jaaaj, tady má někdo city." Tyvoe nekecej. Řekl jsem si ve své hlavě. Počkat, já už ani nevím jak vypadá. A jaký je do háje jeho pravé jméno?! Kurva, já zapomněl Dreamovo jméno, Sapnapovo jméno.. Prostě všechno. Kurva co to..———————————————
Ajajaj, George už něco zapomněl🤭. Myslíte že si vzpomene? 😇☺️
~sarusee
ČTEŠ
Dreame.. jsi to ty?..
FanfictionPOZASTAVENO! Je možný že už to nikdy nedokončim Literally je to cringe af, ale jestli si chceš něco pročíst. Můžeš to zkusit😹 Dnf fanfikce <3 Dreamovi se poslední dobou něco děje a George to pomalu začíná zjišťovat. Co se s ním stane? Co bude dál...