~13~

111 6 0
                                    

Ahojkyy máme tu další kapitoluuuuu<3 užívej čtení.
‼️násilí, krev‼️
~sarusee
——————————————
~Dream pov~
Protože proč? 'Protože jsi mě nějakým způsobem poslal do minecraft světu a tam jsem umřel!' Co? To jak jsem sakra mohl udělat? 'TO PRÁVĚ NEVÍM!' Ale tak proč tohle děláš?? Proč jsi unesl George a ne mě? 'Protože ti chci ukázat jaké to je!' Dořekl to a zmizel mi z mysli.
A já jsem slyšel konečně zase hlasy. 'Už ho máme. Díky bohu, tohle nám už nedělej Dreame..' nebudu, nebudu.. 'Ty jsi vzhůru!?' Vykřiknul Tommy. Jo... jsem ale... ale jsem unavený. 'Tak my tě necháme, pak napiš či zavolej kdyby cokoliv. Řekl Wilbur. Jasně, zavolám. Mějte se kluci. Rozloučil jsem se s klukama a šel spát protože jsem byl fakt hodně unavený.

~George pov~
Kdy si pro mě kluci přijdou, nebo mě aspoň zachrání. 'Smutné že si pro tebe ještě nikdo nepřišel.' Co ty zase chceš? 'Nic jen jsem se šel podívat na Dreama.' Co!? Jak mu je?! Co jsi mu udělal!? A stále jsi mi neřekl kdo jsi!!? 'Jsem tvůj bývalý kamarád:).' Počkej co? 'Jak se v novinách říkalo že jsem se prý ztratil.' Bbh? Ty jsi BadBoyHalo? Počkat co? Co se stalo!? BadBoyHalo mi vše řekl a já jen stál s otevřenou pusou. To .. to není možný. On by to neudělal. A proto jsem tu teď já?! 'Ano prostě se mu chci pomstít tak proto jsem unesl tebe.' DREAM BY TOHLE NIKDY NEUDĚLAL, PROČ TI VŮBEC MÁM VĚŘIT!? A HLAVNĚ BY JSI UNESL TŘEBA JEHO. 'TY NA MĚ TAKHLE MLUVIT NEBUDEŠ!' Říznul mě do ruky. Já jen sebou škubnul a chytil si ránu. 'BUDEŠ TRPĚT !' Jak mám sakra poznat kde jsi když tě ani pořádně nevidím..

~Ranboo pov~
Kluci když je Dream v nemocnici, měli bychom se dnes večer "vloupat" do knihovny pro tu knihu. 'Máš pravdu, třeba tím uděláme Dreamovi radost.' Řekl Tubbo. Okay tak jo kolik je? 'Je 17:00 a knihovnu zavírají v 19:00.' Řekl Wilbur. Ok máme ještě dost času na to se připravit. 'Co to sakra...?' Co?...........
——————————————
Tak jooo máme tu další konec kapitoly snad se vám to líbilo můžete kdyžtak dát na toto svůj názor a zatím papaa<3.
~sarusee

Dreame.. jsi to ty?..Kde žijí příběhy. Začni objevovat