~16~

127 8 1
                                    

Ejouuuu máme tu další kapitolu. Dlouho jsem nic nenapsala tak tady je další kapitola jeeej. Užij si kapitolu<3. Jo a musím se přiznat když jsem toto psala tak jsem se u toho koukala na stream od Tubba:D vím že to nikoho nezajímá no nic užij si čtení.
~sarusee
————————————————
~Tubbo pov~
Už je ta práva chvíle. Je čas vyrazit, právě je 20:00 hodin večer a my jdeme do knihovny. "A kde že ta knihovna je?" Zeptal se Tommy. Ty tu žiješ a ani nevíš kde to je? Celkem divné. "Tak jsem tam nikdy nebyl." Okay sorry tady koukni se. Ukázal jsem Tommymu mapu kde ta knihovna je. Už můžeme jít? "Jo už jsem mohli dřív ale okay." Ok jdeme. A vydali jsme se na cestu. Trvalo nám to asi 30 minut se tam dostat . Dobře jsme tady teď se nějak dostat dovnitř. "Můžeme zkusit támhle to okno, je totiž otevřené." Řekl Wilbur a my na to kývli s zkusili jsme okno. Tak tohle bylo nějak snadné. Teď najít tu knihu. Asi se rozdělíme. Sapnap a Karl budou spolu(😏). "Co se na nás tak díváte?" Zeptal se Sapnap. Ne nic. Wilbur Tommy a já budeme spolu. Jelikož není Dream tak je Wilbur s námi. Dobře můžeme začít hledat.

~Dream pov~
Konečně zase v našem klubu. Otevřu dveře vejdou dovnitř a tady úplný ticho. Kluci? Haló?! Je tu někdo? Sapnape?.. Karle?.. Tommy?.. Tubbo?.. Wilbure?.. Kde jste ? Tak počkat. Co když je taky unesl. A mě jako jediného nechal..? Nebo je taky možnost že šli bezemě do té knihovny. Půjdu si lehnout, je už celkem pozdě. Snad se vrátí.
O chvíli později
"Furt nemůžu uvěřit že jsme to dali. Já taky ne je to skvělý aspoň můžeme zachránit kluky. Počkejte, jsou tu nějaké věci. Že by... že by to byl Dream." Říkali si mezi sebou kluci. Já jsem vstal z postele protože jsem se šel napít a najednou jsem uviděl kluky. Kluci? "DREAME!!" Nazdaaaar, máte tu knihu? "Jasný koukej." Skvělý už mi chybí Geo-. "My víme, my víme." Už je to fakt dlouho co jsem ho neviděl. "Ano stejně tak jako Ranbooa (zase nevím jak se to skloňuje)." Pravda.

~George pov~
Ranboova rána pořádně hnisala a já nevím co s tím. Když jsem mu to chtěl zkontrolovat jen sebou škubnul a chytil si ránu. Ranboo musíme se odsuď co nejdříve dostat. Tohle nevypadá moc dobře. Ranboo? RANBOO?! Teď ne! TEĎ NE! Sakra probuď se!
—————————————————
Máme tu další konec kapitoly. Snad se vám to líbilo a krásný zbytek dne <3.
~sarusee

Dreame.. jsi to ty?..Kde žijí příběhy. Začni objevovat