~12~

114 5 0
                                    

Helouuu máme tu další kapitoluuu jo a VŠECHNO NEJLEPŠÍ RANBOO!! Vím že to neuvidí ale to je jedno 😩✨. Teď ke čtení.
‼️Krev‼️
~sarusee
——————————————
~Ranboo pov~
Šel jsem do Dreamova pokoje, ale než jsem vstoupil do jeho pokoje viděl jsem ho jak leží na zemi. Dreame? Heeéeeéj. Vstávej tohle není sranda. Dreame?! Šel jsem blíže a viděl jsem jak mu z nosu teče krev. Co to sakra..? Kluci!! Rychle pojďte sem. Přiběhnul jen Tommy s Wilbur. 'Co se stalo?' Zeptali se oba naráz. To nevím s kde jsou ostatní? 'Šli ven.' Řekl Tommy. Ale teď k věci asi bychom měli zavolat záchranku tohle není normální. 'Máš pravdu skoro vždy ho tu najdeme takhle ležet.' Řekl Wilbur. Zavolali jsem záchranku s ta ho odvezla do nemocnice.
O hodinu později
Pan doktor nám napsal že už můžeme přijet, že se Dream už vzbudil. Tak jsme se sebrali a jeli za Dreamem. Vešli jsme do budovy a zeptali se se sestřičky kde můžeme Dreama najít. Ona nám řekla že pokoj číslo 3. Dorazili jsme do pokoje hned šli k Dreamovi a hned se ho začali ptát co se stalo.

~Dream pov~
Jsem rád že kluci přijeli. Ale nejlíp mi úplně nebylo. Prodávali mi otázky jednu za druhou a já nevěděl jestli jim to mám říct nebo ne. Nic se nestalo prostě jsem omdlel a asi se praštil do nosu. 'Vážně?' Zeptal se mě Tommy. Eeeh... jo? 'Okay a už ti je lépe?' Jo jo celkem jo... Nebylo mi lépe. Bylo mi hůř než před tím. Já.. kluci.. 'No?' Řekli všichni. Asi bych vám měl něco říct. 'Povídej' No já........
Najednou jsem nemohl mluvit a dostal záchvat.
'Dreame!!? Sestři!!! Rychle pojďte sem!'
Bylo to divné nic jsem nevnímal. Jako kdybych byl někde kde nic není. Jen tma.

~Stín pov~
Nic takového nebude. Nic jim prozrazovat nebudeš řekl jsem mu. 'Co zase chceš! A proč mi tohle děláš!?' Však víš, chci tvůj život. Abych mohl být taky vidět jako vy ostatní. 'A proč trestáš zrovna mě!?' Musíš zaplatit to co si mi udělal v minulosti! 'SAKRA KDYBYCH VĚDĚL KDO JSI TAK BYCH SI VZPOMNĚL!' Jen si vzpomeň i bez toho. 'Co? Počkat ne to není pravda.' Copak není pravda? 'PROČ MÁ MOJE TĚLO ZÁCHVAT?!' ZASLOUŽÍŠ SI TO! 'Ty.. ty jsi.. BBH?!' BINGO! (Omlouvám se za to že to je Bbh) 'Počkej a jak to že jsi teď neviditelným?' Jsem napůl mrtvý:). Protože...
——————————————
Hihihi máme konec další kapitoly jejejejejejej. To jsem hodná že jsem to ukončila takhle co✨😂. No nic ještě jednou HAPPY B-DAY RANBOO<3.
~sarusee

Dreame.. jsi to ty?..Kde žijí příběhy. Začni objevovat